Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T32o64m54á38š 65C84h45r94a67s60t83n50ý 2931534181703

Jo, pro pošťáky jako dělaná. Ale v zimě to netopí, protože to nejede. V létě nechladí, protože to nejede. A na jaře a na podzim nejezdí, ale tam je jedno jestli to chladí nebo hřeje.

+10/−3
doporučit
13.5.2017 3:13

V17á77c16l33a79v 96P92o92l86á83k 1195192910500

od úrovně vypouštěných emisí odvíjí sazba silniční daně a dalších poplatků.

Tak tuto výhodu bych z článku vypustil. V jiném článku jsem četl jak státu začínají vadit malé poplatky od vozidel EURO 6 a chystá zdražení skryté daně tj. poplatku za dálnice.

+6/0
doporučit
13.5.2017 18:52

R64o34b57i69n 98Ž61i44ž93k48a 2128634906186

(pří)městská rozvážka je pro elektromobily ideální pole.

Nízký dojezd a udržitelná rychlost díky typu a předvídatelnosti tras nevadí, naopak rekuperace společně s dobrým odpichem je ideální podpora pro časté zastávky/rozjezdy. K tomu není třeba hledat kompatibilní nabíječku - stačí centrální v depech.

+4/0
doporučit
13.5.2017 18:49

R70o72m89a85n 63P22o15l64á95č63e11k 5306349715

No úspora;-D.

Ceníkovka klasického Ducata je cca 650 000 Kč průměr...

Pochybuji, že kolosy jako jsou pošty kupují za ceníkové ceny...

A údržba? První dva roky záruka.. Oleje max 10 000 Kč rok? Pak slušnou část mají auta stejnou... Pneumatiky, brzdy atd. odchází stejné bez ohledu na pohon... U elektroaut se zase můžou pokazit akumulátory a hlavně bude klesat jejich kapacita v závislosti na staří... a elektřina taky není zadarmo...

Za mě je to slepá ulička, kterou nyní fanaticky podporují ekologové, protože se v tom točí neskutečné miliardy...

Pro obyčejného člověka co na to nedostane dotaci a úlevu to je o ničem... Viz např. Golf... E Golf stojí 900 000 Kč... A normální v rozumné výbavě 500 000 Kč... Za to co ušetřím objedu x zeměkouli a ještě mi zbyde ;-D

+6/−7
doporučit
13.5.2017 12:39

V61l51a80d74i35m12í27r 95H58r92u34b54ý 1554351227382

Zrovna ta zimní údržba není moc chytrý nápad, chladem akumulátory ztrácejí kapacitu a dá se tak nějak ze zkušenosti předpokládat, že nejvíc zimní údržby bude potřeba v mrazech. Takže ráno prohrnou půlku ulice a pak pojedou na zbytek dne dne do garáže, protože budou vybité baterky?

+4/−4
doporučit
13.5.2017 10:12
Foto

T14o69m88á87š 32D30v95o96ř55á96k 7865856677701

Mno, někdo musí lidstvu ukázat "Tudy ne, přátelé"...

+4/−6
doporučit
13.5.2017 14:11

J55a48k73u89b 82K52o66s 3366382870904

Doufám že Česká pošta auta vyrábět nebude. U nás se ještě nenaučili ani pořádně doručovat zásilky.

+1/0
doporučit
14.5.2017 18:59

H73o23n96z61a 18T65a78r 3519662584412

Pro rozvážkové služby to ma smysl i ergonomie jen dva pedály .

Na popojízdění je elektromotor mnohrm Efejtývnější Než spalovak .

Když motor stojí Elektronika odebírá jen minimální proud. Je to stop- start- systém kterému nevadí, že se motor často zastavuje .

Rozvážka od domu k domu .V Anglii (rozvoz mléka) s tímto druhem pohonu mají dlouhé zkusenisti .

https://en.wikipedia.org/wiki/Milk_float

V ČR známe tyto vozítka s nádraží a skladů .

Kde by byl motor vytvářející hluk a emise nepoužitelný .

http://www.hybrid.cz/tagy/postovni-dodavky

https://www.youtube.com/watch?v=hLMgr_Uz53E&list=PLFiXTduNNh9dOO6osfk9-C5XRQQRCEjyB

http://www.streetscooter.eu/presse

+1/0
doporučit
13.5.2017 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.