Diskuze

VIDEO: Němečtí pošťáci si sami vyrábějí dodávku. Teď je v Česku

České veřejnosti se poprvé představuje poštovní elektromobil StreetScooter, který již využívá německá pošta. Dodávka na baterky dorazila do Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J68a78k84u11b 93K89o60s

14. 5. 2017 18:59

Doufám že Česká pošta auta vyrábět nebude. U nás se ještě nenaučili ani pořádně doručovat zásilky.

1 0
možnosti

Tak zakladni rozdil je v tom ze nemeckou postu v 90. letech privatizovali.... ̈

V tom vidim fakt alfu a omegu, protoze soukromy podnik at si dela v mezich zakona co chce.

0 0
možnosti

od úrovně vypouštěných emisí odvíjí sazba silniční daně a dalších poplatků.

Tak tuto výhodu bych z článku vypustil. V jiném článku jsem četl jak státu začínají vadit malé poplatky od vozidel EURO 6 a chystá zdražení skryté daně tj. poplatku za dálnice.

6 0
možnosti

(pří)městská rozvážka je pro elektromobily ideální pole.

Nízký dojezd a udržitelná rychlost díky typu a předvídatelnosti tras nevadí, naopak rekuperace společně s dobrým odpichem je ideální podpora pro časté zastávky/rozjezdy. K tomu není třeba hledat kompatibilní nabíječku - stačí centrální v depech.

4 0
možnosti

H98o25n62z42a 29T66a66r

13. 5. 2017 14:33

Pro rozvážkové služby to ma smysl i ergonomie jen dva pedály .

Na popojízdění je elektromotor mnohrm Efejtývnější Než spalovak .

Když motor stojí Elektronika odebírá jen minimální proud. Je to stop- start- systém kterému nevadí, že se motor často zastavuje .

Rozvážka od domu k domu .V Anglii (rozvoz mléka) s tímto druhem pohonu mají dlouhé zkusenisti .

https://en.wikipedia.org/wiki/Milk_float

V ČR známe tyto vozítka s nádraží a skladů .

Kde by byl motor vytvářející hluk a emise nepoužitelný .

http://www.hybrid.cz/tagy/postovni-dodavky

https://www.youtube.com/watch?v=hLMgr_Uz53E&list=PLFiXTduNNh9dOO6osfk9-C5XRQQRCEjyB

http://www.streetscooter.eu/presse

1 0
možnosti

Jen v ČR právě chybí ta malá star tupová firma, s lidmi schopnými vyrábět podobná účelová městská vozidla. Je pohodlnější koupit ojetý produkt než sám vyvíjet a vyrábět.

0 4
možnosti

Mno, někdo musí lidstvu ukázat "Tudy ne, přátelé"...

4 6
možnosti

Samozrejme, kde sa na Čechov blbí Nemci hrabú, veď všetku múdrosť sveta pojedli Česi, ktorí makajú na blbích Nemcov.R^

0 7
možnosti

No úspora;-D.

Ceníkovka klasického Ducata je cca 650 000 Kč průměr...

Pochybuji, že kolosy jako jsou pošty kupují za ceníkové ceny...

A údržba? První dva roky záruka.. Oleje max 10 000 Kč rok? Pak slušnou část mají auta stejnou... Pneumatiky, brzdy atd. odchází stejné bez ohledu na pohon... U elektroaut se zase můžou pokazit akumulátory a hlavně bude klesat jejich kapacita v závislosti na staří... a elektřina taky není zadarmo...

Za mě je to slepá ulička, kterou nyní fanaticky podporují ekologové, protože se v tom točí neskutečné miliardy...

Pro obyčejného člověka co na to nedostane dotaci a úlevu to je o ničem... Viz např. Golf... E Golf stojí 900 000 Kč... A normální v rozumné výbavě 500 000 Kč... Za to co ušetřím objedu x zeměkouli a ještě mi zbyde ;-D

6 7
možnosti
Foto

M74a13r98e91k 82C98e16r44n81y

13. 5. 2017 17:09

To je prave argument primitivu....o cenu prece nejde.

1 5
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti

H87o97n76z56a 67T18a32r

13. 5. 2017 15:04

Pokud parkujete v teperované garáži Akumulátory neprochladnou

Při jízdě kdy je odebírán proud se akumulátory samy zahřívájí.

+ Elektromokoru nevadí studené starty

0 3
možnosti
Foto

Jo, pro pošťáky jako dělaná. Ale v zimě to netopí, protože to nejede. V létě nechladí, protože to nejede. A na jaře a na podzim nejezdí, ale tam je jedno jestli to chladí nebo hřeje.

10 3
možnosti

To si pletete s českýma výrobkama .

0 7
možnosti