- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám že Česká pošta auta vyrábět nebude. U nás se ještě nenaučili ani pořádně doručovat zásilky.
Tak zakladni rozdil je v tom ze nemeckou postu v 90. letech privatizovali.... ̈
V tom vidim fakt alfu a omegu, protoze soukromy podnik at si dela v mezich zakona co chce.
od úrovně vypouštěných emisí odvíjí sazba silniční daně a dalších poplatků.
Tak tuto výhodu bych z článku vypustil. V jiném článku jsem četl jak státu začínají vadit malé poplatky od vozidel EURO 6 a chystá zdražení skryté daně tj. poplatku za dálnice.
(pří)městská rozvážka je pro elektromobily ideální pole.
Nízký dojezd a udržitelná rychlost díky typu a předvídatelnosti tras nevadí, naopak rekuperace společně s dobrým odpichem je ideální podpora pro časté zastávky/rozjezdy. K tomu není třeba hledat kompatibilní nabíječku - stačí centrální v depech.
Pro rozvážkové služby to ma smysl i ergonomie jen dva pedály .
Na popojízdění je elektromotor mnohrm Efejtývnější Než spalovak .
Když motor stojí Elektronika odebírá jen minimální proud. Je to stop- start- systém kterému nevadí, že se motor často zastavuje .
Rozvážka od domu k domu .V Anglii (rozvoz mléka) s tímto druhem pohonu mají dlouhé zkusenisti .
https://en.wikipedia.org/wiki/Milk_float
V ČR známe tyto vozítka s nádraží a skladů .
Kde by byl motor vytvářející hluk a emise nepoužitelný .
http://www.hybrid.cz/tagy/postovni-dodavky
https://www.youtube.com/watch?v=hLMgr_Uz53E&list=PLFiXTduNNh9dOO6osfk9-C5XRQQRCEjyB
Jen v ČR právě chybí ta malá star tupová firma, s lidmi schopnými vyrábět podobná účelová městská vozidla. Je pohodlnější koupit ojetý produkt než sám vyvíjet a vyrábět.
Mno, někdo musí lidstvu ukázat "Tudy ne, přátelé"...
Samozrejme, kde sa na Čechov blbí Nemci hrabú, veď všetku múdrosť sveta pojedli Česi, ktorí makajú na blbích Nemcov.
No úspora.
Ceníkovka klasického Ducata je cca 650 000 Kč průměr...
Pochybuji, že kolosy jako jsou pošty kupují za ceníkové ceny...
A údržba? První dva roky záruka.. Oleje max 10 000 Kč rok? Pak slušnou část mají auta stejnou... Pneumatiky, brzdy atd. odchází stejné bez ohledu na pohon... U elektroaut se zase můžou pokazit akumulátory a hlavně bude klesat jejich kapacita v závislosti na staří... a elektřina taky není zadarmo...
Za mě je to slepá ulička, kterou nyní fanaticky podporují ekologové, protože se v tom točí neskutečné miliardy...
Pro obyčejného člověka co na to nedostane dotaci a úlevu to je o ničem... Viz např. Golf... E Golf stojí 900 000 Kč... A normální v rozumné výbavě 500 000 Kč... Za to co ušetřím objedu x zeměkouli a ještě mi zbyde
To je prave argument primitivu....o cenu prece nejde.
Pokud parkujete v teperované garáži Akumulátory neprochladnou
Při jízdě kdy je odebírán proud se akumulátory samy zahřívájí.
+ Elektromokoru nevadí studené starty
Jo, pro pošťáky jako dělaná. Ale v zimě to netopí, protože to nejede. V létě nechladí, protože to nejede. A na jaře a na podzim nejezdí, ale tam je jedno jestli to chladí nebo hřeje.