Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Levný sedan od Peugeotu prokoukl, má lepší design i výbavu

Vedle stěžejních modelů, které lákají na moderní technologie a progresivní design, Peugeot nabízí také jednoduchou 301. Ta právě vyráží na české silnice v modernizovaném provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a43n 39D19l84o61u61h96ý 7134929390709

V 1.6 je to idealni volba, ale ta cena uz nebuda tak "super" :-/

0/0
14.6.2017 9:40

J10a40n 89K17o91n45v74a70l35i17n50k68a 5440231931115

To auto mě nijak neuráží. Pokud bych volil mezi Rapidem, Elysse, Tipem, Thalií, Loganem nebo tímhle, byl by Peugeot na druhém místě. První by bylo Tipo - protože ho dělají jako kombi.

0/0
13.6.2017 12:27

J14i25ř97í 89S27c37h97w20a78c45h 8728534288536

Tipo, obzvláště v kombi verzi vyjde asi o dost dráž (cca 50-100 tisíc).

0/0
13.6.2017 14:25

J94a71n 90D13l27o73u86h95ý 7504139330599

Bohuzel tipo sklamalo cenou. V normalni motorizaci s normalni vybavou je drazsi nez Oktavka a pritom vzhledove to Tipo vypada "mensi". Za ty penize, co laka reklama je Tipo pouze nalestena italska bida. Je to skoda, to auto je vzhledove pekne, ale cenova politika je naprosto mimoRv

0/0
14.6.2017 9:43

Š57t54ě92p70á74n 70H67r60d92e87k 3940480525723

tlachale-tobě se zdá 275000kč nízká cena?Kolik vyděláváš v tý Praze za ty kydy co produkuješ???:-/Rv

+1/−4
12.6.2017 21:08

M42a79r38t55i71n 30V51a80n21ě77k 6761413952309

A kolik by tak podle Vás mělo stát nové auto této kategorie?

0/0
13.6.2017 10:00

J23i17ř73í 94S66c66h78w52a26c18h 8698124858676

"tlachal" má bohužel pravdu a ty tu teď vypadáš jak závistivý hňup....Rv

+1/0
13.6.2017 10:15

J60a16k75u52b 59S53e40k16e67r93a 6406120186755

Nestacilo napsat, ze ma tlachal pouze pravdu?

0/0
13.6.2017 11:29

J42i24ř92í 43S74c46h46w84a23c10h 8818854938886

....to by stačilo maximálně na tu první větu, na zbytek a celkovou dikci a úroveň příspěvku nikoliv. ;-)

+1/0
13.6.2017 11:47

J63a30k84u69b 44S82e30k15e11r34a 6806520886175

Nastesti nevim, kdo je tlachal, ale asi to tak bude lepsi :)

0/0
13.6.2017 19:15

M48a79r63t63i58n 13K20a12r24á36s36e48k 9308743918758

No kdyz to srovnam treba s Fabkou, co jsme kupovali nekdy v roce 2001, vybava "homeless edition" - tj volant, kola, dvere, a za priplatek priprava na radio a centralni zamykani - samozrejme ne dalkove) za po vsech moznych i nemoznych slevach stala porad pres 300 000 (pri polovicnich mzdach), tak jo, je to opravdu nizka cena...

0/0
13.6.2017 10:24

D70a73v59i50d 52J47e18ž70e67k 8342550375220

Hmm a kopírování designu passatu pokračuje dále :-)

+1/0
12.6.2017 13:11

K68a61r31e57l 39V46a43c45h27u36t 9893782609163

Kreslíři Peugeotu "opisovali" od Renaulta (tohle je skoro přesná kopie jejich Thálie)

0/0
12.6.2017 12:47

J58i42r95i 62D54o22m35i63n17i92k 1481638111700

Ne, to se mi opravdu nelíbí a to ani maličko....:-(

+1/0
12.6.2017 12:45

A91n95t33o56n81í88n 54S74e14b90e90r38a 7583398520469

To už bych asi reději bral toho osla ;-D

0/0
12.6.2017 11:12

Š68t70ě90p40á59n 37H70r71d11e25k 3860150545383

jako toho co napsal,že 275k je nízká cena?toho narvat pod kapotuRv

0/−3
12.6.2017 21:09

F19r74a44n71t53i31š12e43k 96K71o60c83o37u15r71e25k 6630943207699

Ošklivý, jako každý jiný pežót.

+4/−1
12.6.2017 10:28
Foto

L33u76k71á69š 21F64a34t61r 2550658118483

Škoda, že to nedělají jako liftback, pak by to bylo velmi zajímavé auto za ty peníze. Okukoval jsme ho v autosaloně, když jsme seděl uvnitř, neměl jsme to toho o nic horší pocit než z firemního rapida, možná jen 301 měla pohodlnější sedadla.

0/0
12.6.2017 10:17
Foto

M29i75c80h25a92l 85N85a30j43m34a73n 7299793746980

A k čemu kdo nutně potřebuje liftback? To skutečně potřebujete běžně převážet pračku/ledničku nebo jízdní kolo?

+1/−2
12.6.2017 10:31

M65a10r84t61i91n 93K83a14r42á12s73e60k 9878953508878

Bezne ne, ale je fajn, kdyz obcas neco prevest potrebujete, a vejde vam to do vaseho auta a nemusite si kvuli tomu pujcovat jine...

+5/0
12.6.2017 11:08

A40n70t21o63n61í33n 55S32e77b18e89r35a 7983128520899

Do liftbacku se věci nakládají mnohem líp a kufr je o dost vyšší.

Když ne kombi tak aspoň liftback. Sedan nikdy... Rv

+4/0
12.6.2017 11:14

M45a64r67e61k 69M14a19l54ý 1452708481220

Trochu extrémní názor,že "nikdy". Já mám už druhý sedan, měl jsem i HB a u sedanu nemám žádné omezení. Odvezu i nějaký složený nábytek z IKEA, když potřebuji, sedačky se sklopit sají. A pokud bych kupoval něco většího, nechám si to dovést. Na dovolenou úplně v pohodě a bonusem je úplné oddělení zavaz. prostoru od posádky, lepší hluková izolace od zadní nápravy. Ostatně, i proto se vyšší střední a luxusní limuzíny dělají většinou jako sedan :-)

+2/0
12.6.2017 12:14

M28a34r96e33k 92J46a42n57e67č21k47a 1427536623831

Sedany mají hluboké kufry, v tom problém není. Problém je právě v omezené velikosti nakládacího otvoru. Tohle si uvědomíte v momentě, kdy budete potřebovat naložit na výšku vysoký předmět. Proto také již sedan nikdy. Když někoho ale baví řešit a přeplácet jinou přepravu, jeho volba ;-)

+1/0
12.6.2017 14:12

M82a14r57e15k 39M59a83l24ý 1332388881270

Ale vy si zase uvědomte, že ne každý potřebuje pořád převážet skříně, lednice, televize, nebo popelnici na stojato :-) Potřeby každého jsou jiné a nevidím jediný rozumný důvod si koupit kombík nebo dodávku jenom proto, že třeba jednou za rok budu potřebovat odvést něco většího. Jednoho sedana jsem měk dva roky, teď mám rok a něco dalšího sedana a zatím jsem nepotřeboval nic velkého přepravovat.

Auto si kupuji s přihlédnutím na to, k čemu bude primárně sloužit a ne že si koupím kombík (dodávku) jenom proto, že "co kdybych potřeboval někdo odvést lednici".To je přeci nesmysl :-) To radši v přípasdě potřeby zaplatím dvě stovky za půjčení dodávky na dvě hodiny a tu skříň, sedačku nebo cokoliv si z té prodejny odvezu nebo si nechám přivést.Osobní auto slouží na přepravu osob a ne jako stěhovák... ale každého volba :-)

+3/0
12.6.2017 14:54

S35t61a66n28i90s83l43a13v 52K20r65e42j61c68a93r 6327346273354

Ano, souhlasím, pokud jsem průměrným zaměstnancem střední třídy, Bydlím v bytě ve městě, tak opravdu stěhovák nepotřebuji. To mi opravdu bohatě bude stačit Yarísek. Nakonec pokud budu náhodou potřebovat a jsem šikovným řidičem, tak mnoho hobby obchodů nabízí zapůjčení přívěsného vozíku, případně dovozovou službu svým pic-upem. U chalupářů a majitelů RD je situace přecejen jinačí. Také ředitel a manažer už ze zásady se nesníží k používání Logana nebo Lady.

0/0
12.6.2017 17:22

M17a17r30e35k 49M86a64l19ý 1622448191730

Nejsem zaměstnanec a bydlím na vesnici v rodinném domě. Malé auto nechci, protoýe jezdím hodně, mám sedan vyšší střední třídy. A odvezu v něm i pytle zeminy, písku na zahradu, kameny a i stromečky (za zadní sedadla), bez omezení.

0/0
12.6.2017 22:23

M94a13r29e16k 95J10a92n56e57č20k58a 1407726483251

To je úsměvné, že si někdo myslí, že combi nebo HB se kupuje pouze proto, aby bylo možno převážet skříně, nebo lednice :-) Kombi to na rozdíl od sedanu sice zvládne, ale jde tady především o jeho praktičnost a manipulační prostor. Už i to nakládání předmětů je díky pohodlnému přístupu i do zadní části kufru mnohem lepší, protože člověk nepotřebuje mít ruce jako Saxána a tolik ohýbat svůj hřbet. Natož pak třeba převést jízdní kolo bez nutnosti jeho rozborky, nebo nosiče na střeše, nebo nosiče v zadní části vozu. A i když někdo touží po vzhledu sedanu, stále se nemusí vzdát praktičnosti a zvolit liftback, i když jejich nabídka je na trhu poněkud omezená. Mimochodem, některé kombíky vypadají i lépe, takže není pravidlem, že kombík vypadá vždycky hůře než ve verzi sedan, což mnoho lidí uvádí jako velmi častý důvod, proč kombík nebrat. Po přechodu na vozy typu HB a později na combi, už sedany rád přenechávám jiným :-)

0/0
12.6.2017 19:54

M53a69r64e60k 89M16a12l80ý 1192158351260

Jen jsem reagoval na to kategorické "sedan nikdy". Je to nesmysl a je spousta uživatelů, kterým sedan vyhovuje a právě spatřují výhodu v tom, že zavazadlový prostor je zcela oddělený od posádky - hluk i teplo/zima, což nenabízí ani liftback. S nakládáním jsem problém nikdy neměl, nejsem invalidní, až budu, tak popřemýšlím o jiném typu auta :-) A kola také nevozím, když chci na kolo, jezdím v okolí. Mám rodinný dům a i věci do domu a na zahradu v tom odvezu bez problémů.

Ale jiný uživatel to může mít jinak a třeba se mu sedan nelíbí, nebo kvůli občasně potřebě převážet velké věci (nebo kvůli tomu "pohodlí" nakládání) si koupí HB nebo kombi, každého věc, samozřejmě.

0/0
13.6.2017 9:23

J41a35n 74D80l67o42u46h69ý 7394419610979

Sedan se hodi tak mozna nekde v africe,ci jizni americe nebo v australii. Proc? Protoze potrebujete udrzet chladny vzduch v interieru pri nakladani, jelikoz venku je permenentne minimalne 30 stupnu. To je jedine velke plus sedanu. Velke minus vetsiny sedanu je reseni uchyceni vika kufru (pri zavirani musite nechat prostor pro ty "zeleza" na kterych to viko drzi) a ma maly otvor pro nakladani. Treba nemam sanci tam nalozit motokolobezku...

0/0
14.6.2017 9:48

R31a41d69e76k 96D57o89l61e11ž70a21l 2489973820290

Jako, má to kaparád. Jel jsem s tím, když to mělo najeto pět tisíc a měl jsem dojem, že to má najeto dvacet. A pak, když měl najeto dvacet tisíc a měl jsem dojem, že to má sto :-) Všechno bouchalo, rachtalo, zvuk motoru atd. Ono, i levná auta se musí umět vyrábět, mám dojem, že Peugeot je v tomhle slabší, třeba na rozdíl od Dacie.

+1/0
12.6.2017 10:15
Foto

M67i91c31h20a11l 69N83a60j30m82a38n 7909963366770

Jako že na Dacii není poznat, že to je levné auto? Z té naopak ta levnost přímo září (provedení a materiály interiéru, laciné detaily.....).

0/−1
12.6.2017 10:23

R85a21d17e65k 39D58o45l35e83ž60a25l 2739253690230

Myslel jsem že se tak rychle neopotřebovává. Co se týče materiálů a tak, tak jsou na tom podobně. Ale jestli Peugeot nabízí operativní leasing, tak by třeba mohl být levný a případné problémy ať si řeší servisy. No a po třech letech vrátit, protože to už ta 301 stejně nebude moc použitelná.

0/0
12.6.2017 10:27

M36a81r84e23k 77J76a17n31e60č37k46a 1797486933671

Ono záleží, k čemu ten vůz taky používáte. Pokud jako rodinný vůz, může to vypadat dosti lacině. Pokud jako pracovní stroj, je to naopak výhoda, protože to více vydrží.

+1/0
12.6.2017 14:15

S66t91a35n32i84s10l40a41v 52K69r31e66j47c58a85r 6957676903174

A na druhou stranu, a ze strany podnikatele a zaměstnavatele. Pokud to lidi kupují, tak to není propadák ale minimálně to zaplatí mzdy a materiál. To je nakonec případ i všech Renaultů, Dácií, Lad i Dyhatsu. Kamarád živnostník si koupil ojetého MB z Německa, stál ho jako Dacia Logan, a do oprav a údržby už investoval cenu jako za dalšího Logana. A to není žádný potapkaný adolescent.

0/0
12.6.2017 15:16

J56a56n 15D83l57o11u77h88ý 7564389910789

Medvedi jsou na servis drahy. Ta musite opravovat sam a nebo aspon znat servis (neautorizovany), ktery medvedy umi opravit, ale stale mate problem s diagnostikou, kde origo diagnostika stoji servis rocne na licenci 100 000kc a nekdo to zaplatit musi ;-D

0/0
14.6.2017 9:51

V95l40a25d92i32m47í91r 83F23i94b50i41g52e55r 5194691721734

Sedan je dnes trochu pasé, kdyby to dělali jako kombík, nebo hatchback byly by prodeje daleko větší, možná by i zastínily ty tzv. lepší modernější modely.

+5/0
12.6.2017 9:46

P40e78t87r 41D47r21a60p17a76l 3315178213825

přímé srovnání je u Rapidu, ten je v obou verzích, ale zdá se mi (subjektivně), že víc jezdí sedanů

0/0
12.6.2017 10:01

P12a60v90e35l 36N31e65v62e57č75e17ř93a60l 6152736414110

Řekl bych, že podle Vás Rapid "sedan" má ale do kufru pořádná vrata, asi jako Octavia. Proto to není asi čistý sedan (kufr není od kabiny prostorově oddělen, což je u sedanů záměrné, aby do kabiny při otevření kufru v zimě netáhlo a v horku neohřívalo klimatizovanou kabinu).

+1/0
12.6.2017 10:22

H90y18n26e82k 97M23r89t63v92ý 2140417259691

to je podružné. mně teda zajím ́á jen to, zda to jako sedan vypadá, páč se mi tvarově nelíbí kombíky a hatchbacky. přesné technické řešení otvírání kufru, a to jestli je oddělený plechem.. to mám celkem na salámku

0/0
12.6.2017 11:16

A47n80t60o30n82í47n 16S20e81b13e79r47a 7853158860759

Rapid sedana nenabízí, to je liftback...

+2/0
12.6.2017 11:13

A75l39e98š 93V10í14t46e10k 2705422277331

Zkuste dát do sedanu do kufru jízdní kolo. Bez šance. V Rapidu Liftbacku i Spacebacku úplně vpohodě. Každý máme jiné potřeby, ale pro mne je sedan nanic.

+3/0
12.6.2017 11:53

J87a14k40u91b 49S67e92k79e79r18a 6696190716255

Ano, nacpete ho tam po rozebrani pulky kabiny . Pokud ma clovek sedan, stejne da na strechu nebo nosic. Pak s kolem muze v aute cestovat i vice nez 2 lidi

0/0
12.6.2017 18:49

T20o19m26á17š 97V54a49l93d41e76r 7173200439

Rád bych viděl Rapid v sedanu pro evropský trh. Pokud neberu veterány ;-).

0/0
12.6.2017 13:03
Foto

M43i59c59h50a29l 82N71a93j97m48a55n 7459473926940

Sedan není pasé, pouze u nás není tak rozšířený.

Sedan nabízí proti hatchbacku/kombíku výhody v podobě úplně odděleného prostoru pro zavazadla a o hodně vyšší tuhosti karosérie.

+2/0
12.6.2017 10:13

H94y31n38e84k 37M87r35t90v53ý 2340297789971

mně se teda jiný auta než sedany nebo coupé nelíbí. ne každej je orientovaný na co největší praktičnost. nás nepraktických lidí je taky spousta ;-)

0/0
12.6.2017 11:09

M92a71r63t83i38n 33K58a30r30á66s50e35k 9988313218698

Otazka jestli tyhle lowcostove auta se snazi merit spise na ty prakticke (podle me ano), nebo na ty, co si koupi auto, proste proto ze se jim libi a chteji ho (podle me ne)

0/0
12.6.2017 14:37

R70o70s60t60a 53B98a20c47o31v81s55k17y 2683159250107

Snímek navigace a jeho jazyku, hned jsem poznal že vozidlo je z Francie.:-P

0/0
12.6.2017 7:58

R13o73s10t36a 84B70a16c23o43v74s73k63y 2873589370657

Snímek č.14:-P

0/0
12.6.2017 7:59

M24a30r82e63k 67S28a53j93d61a 2265620556778

Mne nejvic zaujalo to foto s oslem - a je to podle vseho foceno v Maroku. Neni to zamysleno jako auto pro Francouze... a nas tudiz davaji na stejnou uroven ;-)

0/−1
12.6.2017 8:46
Foto

M51i60c25h51a49l 31N35a30j84m84a10n 7639463266780

To, že je to focené v Maroku bude zřejmě tím, že se 301 v Maroku vyrábí......

0/0
12.6.2017 8:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.