Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i69l71a76n 78P96r86o66v86a55z21n24í11k 3595388153369

Přesně tenhle článek od pneuservisů jsem tu čekal. Ale to počasí Vám v redakci udělalo čáru přes rozpočet, že? Nejradši byste tu masírku spustili už začátkem dubna, ale ouha, teprve od minulého týdne se skutečně oteplilo.

+22/−1
doporučit
17.5.2017 1:32

Z72d42e87n12e38k 77J49i64n12d23r18a 5756288320

Dle německého motoristického magazínu Auto Bild, kde zhruba před 15 lety psali, že kdo nenajede za jeden rok více než 20000 km, tak je pro něj lepší jezdit celoročně na zimních pneu. Tak jsem to vyzkoušel a až do loňského roku jsem jezdil jen na zimních. Za celou dobu jsem neměl žádný problém s bržděním, náklady jsou samozřejmě nižší.

+17/−2
doporučit
17.5.2017 7:34

B77o62h54u27m59i98l 45S59t63e84j43s34k49a46l 5573614381313

Máte v testu změřený tlak na brzdový pedál? Gumy byly stejně jeté a od stejného výrobce? A co když je teplo v zákonem daném období zimních pneumatik? Je opravdu potřeba plodit takovéto bulvární články? Samé otázky, žádné odpovědi...;-D

+14/−1
doporučit
17.5.2017 12:38

R65a41d56e24k 36H50o94d14a68ň 9636697311673

Udělat takový "test" v labinách na střední, tak nás bolí hlava ještě týden - od té učebnice statistiky, kterou by nám učitel omlátil o hlavu.

+14/−1
doporučit
17.5.2017 12:22

P43a19v92e66l 96J51e59ř91á55b72e87k 7981622624907

Pokud jsem postřehl, tak autoři video záznamu si klidně odstavili auto do protisměru - potom ho ale mají i ve správném směru. A tak si říkám, zda mají právo kázat něco o bezpečnosti na silnicích. Nicméně odstavení auta v protisměru není v ulicích měst nic neobvyklého, tak jim to třeba ani nedošlo.

Testy provedly na nových zimních - alespoň to tak z videa vyplývá, které jsou ještě "měkké". Dojíždí se zpravidla již starší pneumatiky, které jak pneu lobby říká, už jsou "tvrdé". Takže se nemusí tak lepit.

Ale tyto diskuse se vedou už mnoho let. Kdo může a zimní ujezdí, mění letní/zimní. Kdo jezdí málo, tak s ohledem na povinnost zimních pneu při zimních nepříznivých podmínkách v zimním období, jezdí celý rok na zimních.

A postupně přejdou na tzv., univerzální, a budeme se dohadovat, zda jsou či nejsou dobré celý rok.

+15/−2
doporučit
17.5.2017 8:50

M29a86r36t79i56n 76F28i14l94i36p66c50z57y94k 3391241905293

Opět tradiční nesmyslná a tendenčně zaměřená masáž.

Vždy záleží na konkrétní letní a konkrétní zimní pneu a rozhodně nelze zevšeobecňovat tak, jak se o to pořád autoři podobných článků snaží.

Konkrétní zimní ojetá zimní pneu s vzorkem 3mm může mít lepší jízdní vlastnosti než stejně ojetá konkrétní letní pneu nebo dokonce i nová letní pneu a dokazují to i testy.

S argumentem, že jezdit na letních se "ekonomicky" vyplatí tím, že zimní se vzorkem <4mm, vyhodím bežte někam mezi děti, které vám ten nesmysl uvěří.

+17/−3
doporučit
17.5.2017 12:15

D75a50v67i52d 94R96y68c82h58e77t42s93k61ý 9456311170760

Vztah auto.idnes k pneulobby je asi takový jako vztah mobil.idnes ke kartelo-trojici..

+12/−1
doporučit
17.5.2017 12:17

Z88d17e91n12ě63k 48K81r36e26j48č55í 1302771634531

Jaksi zapomněli do té ekonomiky započítat počet ujetých km. Když manželka najede 5 000 km, budu pro ni mít 2 sady kol?

+10/−1
doporučit
17.5.2017 7:57

J21a58k94u19b 94S31e27k53e30r77a 6446330526595

To mám vyhazovat 1/3 použitelné pneu do koše?

+8/−1
doporučit
17.5.2017 10:52

L15u58d72v68í87k 46G21a37j79d92o23š50í13k 2495763904282

Pak je ještě varianta, že budete klidně jezdit na starých, sjetých zimních gumách, akorát nikoliv 100 km/h, ale 90 km/h, jak je předepsáno, a brzdnou dráhu budete mít pořát o 10 m kratší, než při stovce s těmi "nejvíc nejlepšími super-duper" letními pneumatikami.

+9/−2
doporučit
17.5.2017 17:01

P15e65t83r 98M51i49c98h89a33l 2670384571772

Tento článek patří do sekce "Komerční sdělení". Je to totiž účelová lež.

+8/−2
doporučit
17.5.2017 14:48

J21i87n76d76ř53i79c66h 82M66i35t72t28e44r 6534155551546

No jo ale před pár týdny bylo 20 C a pak se rychle ochladilo a napadlo až půl metru sněhu na horách. Já čekám už jen na doporučení, že je lépe sebou vozit v kufru třeba zimní kola a když jedu do hor, tak při teplotě pod 7 C zastavím, hodím tam zimáče a pokračuji. Při jízdě z kopce zase sjedu do údolí , když teplota stoupne nad 7 C zase hodím letní. Při cestování v Alpách tak budu přezouvat třeba 4xdenně. Třeba mě časem přijmou jako mechanika v F1, ti to dávají za 3 vteřiny.

+9/−3
doporučit
17.5.2017 10:54

V36á34c25l21a60v 34M10a19l15ý 3684488104599

Z článku vystupuje reklama, nejlepší je ,,Laický test,, ;-D Loby gumařů prosadila zimní gumy s nesmyslným 4mm vzorkem a teď se diví, že lidé dojíždějí zimní gumy, že by byly nebezpečné je nesmysl, tím nechci říci, že by byly lepší než letní.

+6/−1
doporučit
17.5.2017 13:15

J88a42n 26P90a25v46e96l33k81a 3937341914411

Celý problém není v tom, že zimní guma je výrazně horší, ale v tom, že výrobci chtějí víc vydělávat a stát z toho také dostane svoje, proto buzeruje různými nařízeními. Tento článek je jen dělostřelecká příprava.

+6/−1
doporučit
17.5.2017 13:10

M47a49r54c45e93l 54S62t97a51r26ý 9968534203779

když na druhém autě v rodině najedeme kolem 6-7 tis km ročně, tak nemá smysl přezouvat na letní. jezdím celoročně na zimákách a bez problémů

+5/−1
doporučit
17.5.2017 14:48

J71a18n 14P79a17v92e33l19k80a 3137961554811

Je to nesmysl. Jedno měření jednoho konkrétního případu je k ničemu. Když uděláte víc měření při teplotách silnice od 5 do 50 stupňů, při různém dešti, hrubosti povrchu a ještě občas otestujete silnici od bláta vyjde vám množství grafů, ze kterých se dozvíte, že ty rozdíly jsou v průměru minimální.

+4/0
doporučit
17.5.2017 13:01

A73n59t12o41n83í73n 21S79e64b25e60r15a 7503578420919

Na driftování v letních rozpálených ulicích jsou sjeté zimní gumy ideální. :-D

+4/−1
doporučit
17.5.2017 10:29

J88i16ř22í 53K37o92c52u73r10e10k 6825594445518

TO už tady bylo před měsícem. Že se musí urychleně přezout, jinak bude bububu. Nasněžilo, pomrzly jabka, meruňky, víno... Ale podle dopravních expertů bylo nebezpečné jezdit na zimních, protože při +15°C už zimní pneu ztratila všechny vlastnosti.

+3/0
doporučit
17.5.2017 14:28

M98i62r30e93k 59G65a67j51e85r 5721546629200

Ten rozdíl je malý na to, aby ospravedlnil plýtvání a zvýšené množství vyhozených pneumatik na skládkách a v přírodě.

+4/−2
doporučit
17.5.2017 14:51
Foto

M12i62c31h73a11l 44N13a67j58m69a61n 7389983596120

Dobrá masírka a PR článek od prodejců pneu.

Ten kdo jezdí po dálnici a najede za rok 30 tis. a více km za rok, ten logicky přehodí na letní pneu. Ale ten kdo se motá kolem komína a za rok najede s bídou 10 tis. km, tam bych neviděl problém.

+4/−2
doporučit
17.5.2017 7:54

O58n33d39ř68e79j 11T94o65m54a83š89o90v16i25č 1608591421357

Pokud by všechno , nebo i jen polovina toho co je v článku , byla pravda, tak by zimní pneumatiky v létě dávno byly zakázané.

+3/−1
doporučit
17.5.2017 13:03

M39a31r10e97k 64V79o90k84á80l 1466344305449

napište před takto tendenční článek PR a nebude aspoň za blbce ... souhlasím s většinou příspěvků níže, máte argumenty schopné přesvědčit tak děti do dvanácti let.

+3/−1
doporučit
17.5.2017 12:50

A57n17t44o22n26í92n 53S66e54b56e77r41a 7823948280519

Tak to je zajimave ze ja jezdim na 5 let starych zimnich a vzdy to za tim volem prede mnu ubrzdim. Letni jsem nekupoval dvacet let. Nemam ani jedinou nehodu nebo jedine prejete dite. Tak to mi vysvetlete....

+3/−2
doporučit
17.5.2017 17:25

M18a25r43t32i17n 97Š60i46m78e41k 4530864438765

Očekávám ještě článek o tom, jak letní v -10 v zimě na sněhu drží hůř, než zimní ;-D

+2/0
doporučit
17.5.2017 12:35

R73u30d96o76l55f 77P88e32k17á92r87e77k 9612881269133

'sem zvědav, jestli taky budou testovat letňáky na sněhu... Matko přírodo!

+2/0
doporučit
17.5.2017 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.