Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i11l10a11n 32P98r75o66v52a22z85n32í79k 3985448883499

Přesně tenhle článek od pneuservisů jsem tu čekal. Ale to počasí Vám v redakci udělalo čáru přes rozpočet, že? Nejradši byste tu masírku spustili už začátkem dubna, ale ouha, teprve od minulého týdne se skutečně oteplilo.

+20/−1
doporučit
17.5.2017 1:32

Z18d98e68n86e95k 68J80i50n81d15r65a 5246828970

Dle německého motoristického magazínu Auto Bild, kde zhruba před 15 lety psali, že kdo nenajede za jeden rok více než 20000 km, tak je pro něj lepší jezdit celoročně na zimních pneu. Tak jsem to vyzkoušel a až do loňského roku jsem jezdil jen na zimních. Za celou dobu jsem neměl žádný problém s bržděním, náklady jsou samozřejmě nižší.

+16/−2
doporučit
17.5.2017 7:34

B35o29h48u24m39i97l 11S33t20e38j17s47k19a10l 5383754451713

Máte v testu změřený tlak na brzdový pedál? Gumy byly stejně jeté a od stejného výrobce? A co když je teplo v zákonem daném období zimních pneumatik? Je opravdu potřeba plodit takovéto bulvární články? Samé otázky, žádné odpovědi...;-D

+13/−1
doporučit
17.5.2017 12:38

R57a94d57e47k 97H28o29d41a28ň 9596507931193

Udělat takový "test" v labinách na střední, tak nás bolí hlava ještě týden - od té učebnice statistiky, kterou by nám učitel omlátil o hlavu.

+13/−1
doporučit
17.5.2017 12:22

P51a68v24e59l 13J41e84ř15á90b48e83k 7871392794577

Pokud jsem postřehl, tak autoři video záznamu si klidně odstavili auto do protisměru - potom ho ale mají i ve správném směru. A tak si říkám, zda mají právo kázat něco o bezpečnosti na silnicích. Nicméně odstavení auta v protisměru není v ulicích měst nic neobvyklého, tak jim to třeba ani nedošlo.

Testy provedly na nových zimních - alespoň to tak z videa vyplývá, které jsou ještě "měkké". Dojíždí se zpravidla již starší pneumatiky, které jak pneu lobby říká, už jsou "tvrdé". Takže se nemusí tak lepit.

Ale tyto diskuse se vedou už mnoho let. Kdo může a zimní ujezdí, mění letní/zimní. Kdo jezdí málo, tak s ohledem na povinnost zimních pneu při zimních nepříznivých podmínkách v zimním období, jezdí celý rok na zimních.

A postupně přejdou na tzv., univerzální, a budeme se dohadovat, zda jsou či nejsou dobré celý rok.

+14/−2
doporučit
17.5.2017 8:50

M59a80r22t15i68n 93F65i87l49i87p30c29z93y96k 3781511825263

Opět tradiční nesmyslná a tendenčně zaměřená masáž.

Vždy záleží na konkrétní letní a konkrétní zimní pneu a rozhodně nelze zevšeobecňovat tak, jak se o to pořád autoři podobných článků snaží.

Konkrétní zimní ojetá zimní pneu s vzorkem 3mm může mít lepší jízdní vlastnosti než stejně ojetá konkrétní letní pneu nebo dokonce i nová letní pneu a dokazují to i testy.

S argumentem, že jezdit na letních se "ekonomicky" vyplatí tím, že zimní se vzorkem <4mm, vyhodím bežte někam mezi děti, které vám ten nesmysl uvěří.

+16/−3
doporučit
17.5.2017 12:15

D29a64v77i94d 49R35y44c60h65e66t56s72k58ý 9676481700810

Vztah auto.idnes k pneulobby je asi takový jako vztah mobil.idnes ke kartelo-trojici..

+11/−1
doporučit
17.5.2017 12:17

Z47d46e44n34ě24k 85K80r73e71j81č21í 1892171214951

Jaksi zapomněli do té ekonomiky započítat počet ujetých km. Když manželka najede 5 000 km, budu pro ni mít 2 sady kol?

+9/−1
doporučit
17.5.2017 7:57

L11u71d20v25í78k 64G40a86j70d18o37š98í41k 2765393624802

Pak je ještě varianta, že budete klidně jezdit na starých, sjetých zimních gumách, akorát nikoliv 100 km/h, ale 90 km/h, jak je předepsáno, a brzdnou dráhu budete mít pořát o 10 m kratší, než při stovce s těmi "nejvíc nejlepšími super-duper" letními pneumatikami.

+8/−1
doporučit
17.5.2017 17:01

J32a25k40u14b 47S90e14k77e96r31a 6776530326695

To mám vyhazovat 1/3 použitelné pneu do koše?

+7/−1
doporučit
17.5.2017 10:52

P58e54t59r 71M85i56c32h91a26l 2170594721262

Tento článek patří do sekce "Komerční sdělení". Je to totiž účelová lež.

+7/−2
doporučit
17.5.2017 14:48

J86i85n49d95ř41i28c40h 66M90i79t91t62e80r 6164465811436

No jo ale před pár týdny bylo 20 C a pak se rychle ochladilo a napadlo až půl metru sněhu na horách. Já čekám už jen na doporučení, že je lépe sebou vozit v kufru třeba zimní kola a když jedu do hor, tak při teplotě pod 7 C zastavím, hodím tam zimáče a pokračuji. Při jízdě z kopce zase sjedu do údolí , když teplota stoupne nad 7 C zase hodím letní. Při cestování v Alpách tak budu přezouvat třeba 4xdenně. Třeba mě časem přijmou jako mechanika v F1, ti to dávají za 3 vteřiny.

+8/−3
doporučit
17.5.2017 10:54

V61á43c48l47a78v 53M81a15l52ý 3154578404979

Z článku vystupuje reklama, nejlepší je ,,Laický test,, ;-D Loby gumařů prosadila zimní gumy s nesmyslným 4mm vzorkem a teď se diví, že lidé dojíždějí zimní gumy, že by byly nebezpečné je nesmysl, tím nechci říci, že by byly lepší než letní.

+5/−1
doporučit
17.5.2017 13:15

J33a53n 74P73a27v90e57l34k45a 3347901124661

Celý problém není v tom, že zimní guma je výrazně horší, ale v tom, že výrobci chtějí víc vydělávat a stát z toho také dostane svoje, proto buzeruje různými nařízeními. Tento článek je jen dělostřelecká příprava.

+5/−1
doporučit
17.5.2017 13:10

M73a66r18c14e50l 85S19t82a55r26ý 9348784173429

když na druhém autě v rodině najedeme kolem 6-7 tis km ročně, tak nemá smysl přezouvat na letní. jezdím celoročně na zimákách a bez problémů

+4/−1
doporučit
17.5.2017 14:48

J67a90n 88P22a82v35e92l56k47a 3877171884541

Je to nesmysl. Jedno měření jednoho konkrétního případu je k ničemu. Když uděláte víc měření při teplotách silnice od 5 do 50 stupňů, při různém dešti, hrubosti povrchu a ještě občas otestujete silnici od bláta vyjde vám množství grafů, ze kterých se dozvíte, že ty rozdíly jsou v průměru minimální.

+3/0
doporučit
17.5.2017 13:01

A34n18t25o18n56í44n 22S79e24b95e47r64a 7703308250769

Tak to je zajimave ze ja jezdim na 5 let starych zimnich a vzdy to za tim volem prede mnu ubrzdim. Letni jsem nekupoval dvacet let. Nemam ani jedinou nehodu nebo jedine prejete dite. Tak to mi vysvetlete....

+3/−1
doporučit
17.5.2017 17:25

M37a49r94e19k 58V88o42k56á21l 1186754725269

napište před takto tendenční článek PR a nebude aspoň za blbce ... souhlasím s většinou příspěvků níže, máte argumenty schopné přesvědčit tak děti do dvanácti let.

+3/−1
doporučit
17.5.2017 12:50

A28n30t96o61n41í84n 73S39e17b76e43r93a 7613528940509

Na driftování v letních rozpálených ulicích jsou sjeté zimní gumy ideální. :-D

+3/−1
doporučit
17.5.2017 10:29

M57i21r14e77k 78G20a47j21e78r 5941446759670

Ten rozdíl je malý na to, aby ospravedlnil plýtvání a zvýšené množství vyhozených pneumatik na skládkách a v přírodě.

+3/−2
doporučit
17.5.2017 14:51
Foto

M96i48c67h48a62l 94N74a50j12m39a45n 7509473296710

Dobrá masírka a PR článek od prodejců pneu.

Ten kdo jezdí po dálnici a najede za rok 30 tis. a více km za rok, ten logicky přehodí na letní pneu. Ale ten kdo se motá kolem komína a za rok najede s bídou 10 tis. km, tam bych neviděl problém.

+3/−2
doporučit
17.5.2017 7:54

J60i25ř96í 46K47o16c62u95r71e94k 6465174815848

TO už tady bylo před měsícem. Že se musí urychleně přezout, jinak bude bububu. Nasněžilo, pomrzly jabka, meruňky, víno... Ale podle dopravních expertů bylo nebezpečné jezdit na zimních, protože při +15°C už zimní pneu ztratila všechny vlastnosti.

+2/0
doporučit
17.5.2017 14:28

O82n45d50ř97e70j 20T38o75m55a98š56o29v10i54č 1808681361417

Pokud by všechno , nebo i jen polovina toho co je v článku , byla pravda, tak by zimní pneumatiky v létě dávno byly zakázané.

+2/−1
doporučit
17.5.2017 13:03

A90n74d60r63e97j 97M38a61s43a51r95y52k 9250863926640

je primo az deh berouci jak lidi kaslou na nejenom svoji ale bezpecnost jako takovou... gumy jsou to jedine co vas drzi na silnici a kdyz nedrzi tak je to problem... nechapu kolik ignorantu jezdi na ceskych silnicich jenom aby usetrili nakou kačku.... ja doufam ze to uzakoni letni gumy v lete stejne jako zimni v zime ....

+3/−6
doporučit
17.5.2017 15:06

M29a93r93t51i75n 19Š43i84m68e97k 4880274168185

Očekávám ještě článek o tom, jak letní v -10 v zimě na sněhu drží hůř, než zimní ;-D

+1/0
doporučit
17.5.2017 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.