Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T70e97r18e26z70a 90B54a55b82i44j37o17v72á 8424809755

Pokud se soudruzi ve svazu Evropských socialistických republik rozhodli hlasovat o přírodních zákonech nezbývá než se přizpůsobit a jelikož příroda hlasování soudruhů z Brusele zcela ignoruje nezbývá než radostně tleskat a plnit úkoly vytýčené XV. sjezdem na 105%.

+12/−1
doporučit
17.5.2017 17:15

J38o11z13e67f61a 73N52o39v47a92k76o54v64a 7156555270874

Pokud vsechny firmy podvadi, aby se vesly do normy, tak to zakonite znamena, ze ta norma neni v poradku..

+10/−1
doporučit
17.5.2017 21:57

J42i16ř39í 70S48c84h69m42i17d74t 5520773434105

Kdy EK pochopí, že ty jejich debilní eura V, VI, VII atd. jsou takové kraviny, že výrobcům moc možností, jak z toho ven nezbývá, popřípadě mohou začít klidně vyšetřovat lautr všechny a odpustit si ty blafy, že zrovna teď se jim podařil husarský kousek;-).

+8/0
doporučit
17.5.2017 19:11

J54a15r61o11m63í50r 51K39r95á55l 4780789774239

Inu, fyzikální zákony fungují i v Itálii. ;-)

+8/0
doporučit
17.5.2017 18:59

M98i90l76o88š 19M29i39c35h51a15l89o25v 3425343544981

V minulosti se nějaký manažer Fiatu vyjádřil, že jejich software nic neupravuje, ani se nesnaží něco vyhodnocovat či obcházet, tak jak to dělal VW.

Nelhal.

Emise u Fiatu jsou první půl hodinu dle norem a pak už je nikdo neřešil ;-D

+7/0
doporučit
17.5.2017 16:53

B10ě61l13a 91H32o49r12á13k91o76v46á 1128192829910

Hlavní podvod je vlastní test co neodpovídá reálnému provozu!

Osobně mi podstatě více vadí, že s šestnáct let starým vozem O1 4x4 se dá jezdit jeden litr pod průměrem podle TP, ale s dva roky starým XC70 se absolutně nedá přiblížit k evidentně podvodným deklarovaným hodnotám!

+6/0
doporučit
17.5.2017 20:44

M69a16r55t42i25n 96K63u67d24r69n28a 3629566219480

Kdyby nevymysleli nesmyslne emisni limity, tak by je nikdo nemusel obchazet. Proste zakony fyziky nelze obejit, tak se musi obxhazet testovani.

+6/−1
doporučit
17.5.2017 21:58

J17i26ř84í 96H54u26m75l 5842909592871

To co udělali amíci ještě chápu ale nablblá EU střílí do vlastních řad, jsem zvědavý kdo bude tu bandu darmožroutů v Bruselu živit ;-D

+6/−2
doporučit
17.5.2017 21:49

J72a96r42o81m37i25r 67H23o30b18l85i90k 1385117455

od začátku "dieselgate" tvrdím, že VW je sice první, ale ne jediný. Však taky žádná automobilka sama nevyrukovala s prohlášením, že její auta normy plní a nikdy jinak, protože nějaké máslo na hlavě mají všichni. Příčina jsou nesmyslné normy, zaměřené na jednu část spalin a další část spalin tolik neřeší. A tak diesely mají teď problém s NOx a se sazemi. Za nějakou dobu budou mít problém benzíny, pak auta na plyn a nakonec výrobce a nás, uživatele, dotlačí do elektrik, které nejsou ani ekologické (jen čoudí jinde a výroba baterek je zátěž jako pra.e) ani ekonomické (dojezd pár desítek km když se budete chovat jak jste zvyklí za násobnou pořizovací cenu). Celá kauza vznikla na pozadí nebezpečné úspěšnosti německého výrobce v USA. Tak bylo třeba ochránit US trh. Následně se toho chytli ekodobroserozáškodníci a už to jede podle scénáře.

Lidi, uvědomte si, že co je ekologické, musí být i ekonomické (při srovnatelných podmínkách hoření když spálím nafty míň, nemůžu vyprodukovat víc škodlivin). A pokud někdo hodlá nasměrovat trh nějakým směrem, musí to dělat přes ekonomii a ne vyhláškama.

+3/0
doporučit
17.5.2017 22:29

K92a87r32e14l 85V55a91c53h68u30t 9273222389743

Musí se zamezit tomu, aby nás naftová auta ohrožovala černými mračny zplodin z výfuku pokaždé, když na křižovatce (v zatáčce) jejich řidič dupne na plyn!! = Je to zcela neomluvitelné, protože není ŽÁDNÉ obrany proti těmto nebezpečným jemným rakovinotvorným částicím. Když to z toho auta vyhulí, tak jsme odsouzeni (?) k tomu, takto znečištěný vzduch pak také dýchat. :-(:-(:-(

Ale my už to nechceme déle dýchat - rakoviny všude kolem nás ([>-]) je až příliš! To odp.orné lobování za dieselové vozy si občané této země prostě nezaslouží. Chceme ŽÍT a ne furt běhat po nemocnicích na složitá vyšetření a bát se, jak dopadnou.

+5/−5
doporučit
17.5.2017 19:14

K93a30r64e82l 37V34a66c35h42u41t 9123942429903

Úplně na to stačí jakákoli obyčejná silniční kontrola - stačí říct: ..... "Pane řidiči nastartujte a zařaďte neutrál - tak, a teď dupněte na plynový pedál." ... No a když se vyvalí z výfuku černý čmoud, tak auto odstavit a Nazdar-Bazar! :-/ Dojezdil jste. R^

+4/−4
doporučit
17.5.2017 19:19

K39a30r34e55l 94L19a33n86g62r 2862737420808

Tak uz by konecne meli priznat, ze nafta a emisni silenstvi nejdou u osobaku dohromady. Podvadet bude kazdy, jde jen o to kdy se na to prijde.

+2/0
doporučit
17.5.2017 22:25

O53n72d61ř19e13j 39F48r35a86n31c 4189111768

Ale je hezký, že na to jde každej výrobce jinak ;-D

+2/0
doporučit
17.5.2017 18:22

J78a66n 55V89a11l90o22u10c23h 6472947718260

Proč software? Na to stačí odpor, kondík a relátko. A jelikož dnes už se bez notebooku v autě skoro nikdo nevyzná, může to vesele bez odhalení cavakat...

+2/0
doporučit
17.5.2017 17:38

D28a50v16i67d 77Z19e94l52e23n61ý 6799328989646

hm.. takže pořád se ještě řeší následky.. To je nuda..

+1/0
doporučit
17.5.2017 21:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.