Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T35e55r72e16z40a 29B45a55b91i70j28o73v87á 8524689865

Pokud se soudruzi ve svazu Evropských socialistických republik rozhodli hlasovat o přírodních zákonech nezbývá než se přizpůsobit a jelikož příroda hlasování soudruhů z Brusele zcela ignoruje nezbývá než radostně tleskat a plnit úkoly vytýčené XV. sjezdem na 105%.

+13/−1
doporučit
17.5.2017 17:15

J29o61z75e17f21a 11N77o84v44a33k43o72v74a 7646675610804

Pokud vsechny firmy podvadi, aby se vesly do normy, tak to zakonite znamena, ze ta norma neni v poradku..

+11/−1
doporučit
17.5.2017 21:57

J84i80ř49í 64S36c87h97m89i58d80t 5140103934905

Kdy EK pochopí, že ty jejich debilní eura V, VI, VII atd. jsou takové kraviny, že výrobcům moc možností, jak z toho ven nezbývá, popřípadě mohou začít klidně vyšetřovat lautr všechny a odpustit si ty blafy, že zrovna teď se jim podařil husarský kousek;-).

+8/0
doporučit
17.5.2017 19:11

J37a56r61o26m58í27r 83K77r50á20l 4490729664539

Inu, fyzikální zákony fungují i v Itálii. ;-)

+8/0
doporučit
17.5.2017 18:59

M79i86l40o88š 43M92i47c87h42a97l31o71v 3275363174101

V minulosti se nějaký manažer Fiatu vyjádřil, že jejich software nic neupravuje, ani se nesnaží něco vyhodnocovat či obcházet, tak jak to dělal VW.

Nelhal.

Emise u Fiatu jsou první půl hodinu dle norem a pak už je nikdo neřešil ;-D

+7/0
doporučit
17.5.2017 16:53

B83ě92l17a 75H81o55r26á47k82o82v40á 1738402769960

Hlavní podvod je vlastní test co neodpovídá reálnému provozu!

Osobně mi podstatě více vadí, že s šestnáct let starým vozem O1 4x4 se dá jezdit jeden litr pod průměrem podle TP, ale s dva roky starým XC70 se absolutně nedá přiblížit k evidentně podvodným deklarovaným hodnotám!

+6/0
doporučit
17.5.2017 20:44

M82a17r20t58i68n 46K20u61d15r58n38a 3359886989320

Kdyby nevymysleli nesmyslne emisni limity, tak by je nikdo nemusel obchazet. Proste zakony fyziky nelze obejit, tak se musi obxhazet testovani.

+6/−1
doporučit
17.5.2017 21:58

J20i82ř92í 56H13u72m89l 5212379422141

To co udělali amíci ještě chápu ale nablblá EU střílí do vlastních řad, jsem zvědavý kdo bude tu bandu darmožroutů v Bruselu živit ;-D

+6/−2
doporučit
17.5.2017 21:49

J56a58r69o61m70i90r 58H89o20b22l57i88k 1955487785

od začátku "dieselgate" tvrdím, že VW je sice první, ale ne jediný. Však taky žádná automobilka sama nevyrukovala s prohlášením, že její auta normy plní a nikdy jinak, protože nějaké máslo na hlavě mají všichni. Příčina jsou nesmyslné normy, zaměřené na jednu část spalin a další část spalin tolik neřeší. A tak diesely mají teď problém s NOx a se sazemi. Za nějakou dobu budou mít problém benzíny, pak auta na plyn a nakonec výrobce a nás, uživatele, dotlačí do elektrik, které nejsou ani ekologické (jen čoudí jinde a výroba baterek je zátěž jako pra.e) ani ekonomické (dojezd pár desítek km když se budete chovat jak jste zvyklí za násobnou pořizovací cenu). Celá kauza vznikla na pozadí nebezpečné úspěšnosti německého výrobce v USA. Tak bylo třeba ochránit US trh. Následně se toho chytli ekodobroserozáškodníci a už to jede podle scénáře.

Lidi, uvědomte si, že co je ekologické, musí být i ekonomické (při srovnatelných podmínkách hoření když spálím nafty míň, nemůžu vyprodukovat víc škodlivin). A pokud někdo hodlá nasměrovat trh nějakým směrem, musí to dělat přes ekonomii a ne vyhláškama.

+3/0
doporučit
17.5.2017 22:29

K43a78r49e91l 56V93a36c98h88u82t 9693672859843

Musí se zamezit tomu, aby nás naftová auta ohrožovala černými mračny zplodin z výfuku pokaždé, když na křižovatce (v zatáčce) jejich řidič dupne na plyn!! = Je to zcela neomluvitelné, protože není ŽÁDNÉ obrany proti těmto nebezpečným jemným rakovinotvorným částicím. Když to z toho auta vyhulí, tak jsme odsouzeni (?) k tomu, takto znečištěný vzduch pak také dýchat. :-(:-(:-(

Ale my už to nechceme déle dýchat - rakoviny všude kolem nás ([>-]) je až příliš! To odp.orné lobování za dieselové vozy si občané této země prostě nezaslouží. Chceme ŽÍT a ne furt běhat po nemocnicích na složitá vyšetření a bát se, jak dopadnou.

+5/−5
doporučit
17.5.2017 19:14

K55a74r16e11l 19V76a58c90h23u98t 9473252769503

Úplně na to stačí jakákoli obyčejná silniční kontrola - stačí říct: ..... "Pane řidiči nastartujte a zařaďte neutrál - tak, a teď dupněte na plynový pedál." ... No a když se vyvalí z výfuku černý čmoud, tak auto odstavit a Nazdar-Bazar! :-/ Dojezdil jste. R^

+4/−4
doporučit
17.5.2017 19:19

K42a23r44e24l 22L34a32n97g64r 2422157140668

Tak uz by konecne meli priznat, ze nafta a emisni silenstvi nejdou u osobaku dohromady. Podvadet bude kazdy, jde jen o to kdy se na to prijde.

+2/0
doporučit
17.5.2017 22:25

O75n98d93ř83e16j 13F25r14a20n48c 4219471578

Ale je hezký, že na to jde každej výrobce jinak ;-D

+2/0
doporučit
17.5.2017 18:22

J64a44n 40V34a25l15o60u22c64h 6742697458440

Proč software? Na to stačí odpor, kondík a relátko. A jelikož dnes už se bez notebooku v autě skoro nikdo nevyzná, může to vesele bez odhalení cavakat...

+2/0
doporučit
17.5.2017 17:38

D87a30v22i68d 11Z44e43l76e63n16ý 6179948329216

hm.. takže pořád se ještě řeší následky.. To je nuda..

+1/0
doporučit
17.5.2017 21:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.