Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J32i16n12d64ř20i17c63h 41L94u71k41e71š 3159404433540

Když se začlo vyhrožovat škodlivostí CO2, řešením byly úsporné dieselové motory. Bohužel Velice nízká spotřeba a tím i tvorba CO je vykoupená vyšší tvorbou NOX a sazí. Stejně na tom ale jsou i moderní benzínové turbomotory. Když se to tak vezme, nejčistší jsou staré atmosféry. Měli by si ekologové srovnat, co je pro nás opravdu škodlivé.

A pořád mně při tom honu na diesely chybí srovnání reálně vypuštěných emisí třeba při rychlé dálniční jízdě přes Německo tam a zpět u velkého dieselu jedoucím v pohodě na málo otáček a s nízkou spotřebou, u malého oturbeného tříválce vytočeného až já nevím kam a hybridu táhnoucím těžké baterie... Jasně že je hloupost jezdit dieselem s děckama každé ráno přes město do školy, ale zase jsou snad diesely lepší jinde a na to jsou určené...

+32/0
doporučit
19.5.2017 6:17

P22e30t74r 87M34u67d53r70y19c41h 7404632107533

Jsem zvědav která automobilka přijede jako první se šlapacím autíčkem které bude k mání i v provedení deluxe a to s přehazovačkou shimano

+25/−2
doporučit
19.5.2017 0:47
Foto

J50a85c89h54y72m 93B72r39z22e74z37i84n25a 6979599812653

Idnes zase o krok zpět

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/volvo-po-humbuku-otocilo-vzdyt-diesely-jsou-vlastne-prima-rika-dnes-jeho-sef/

+16/0
doporučit
19.5.2017 3:17

J78a82n 37S27i35n69n69r56e63i61c40h 6553775760101

Je to vse jenom dusledek toho, kdyz politicti idioti neznali fyzikalnich zakonu urcuji technologicky vyvoj.

+16/−1
doporučit
19.5.2017 1:21

T40o50m31á55š 80K59u66c48h80a81ř 3177981608491

Málo platné, benzínový 1l tříhrnek si prostě zákazníci přejí ze všeho nejvíce. ;-D

+16/−1
doporučit
19.5.2017 0:56

P52e55t21r 36K74r61á79t72k36ý 5249266296971

Diesel je především motor určený na dlouhé cestování po dálnici konstatní rychlostí, tam se projeví jeho výhody. Tedy v podmínkách ĆR je to motor vhodný především pro firemní auta, co pendlují denně po dálnicích a mají vysoké nájezdy. Pokud však běžný občan nepodnikatel má průměrný nájezd kolem 10 tis. km ročně, navíc auto nižší až střední třídy, kupovat diesela je totální nesmysl a zde je to jasná volba pro benzin a nastupující hybridy. Navíc ve městě by diesel vůbec neměl co dělat.

+13/0
doporučit
19.5.2017 9:46

M19a42r41t83i44n 97F36i53l73i76p14c10z16y21k 3441551445283

Ne, to nechopím, když kvůli 300EUR u auta v ceně 30 000EUR bez DPH, přestanou diesely výrabět. Zákazník 300EUR vůbec neřeší u nákupu nového auta.

Z kuličky se dělá pr...

+12/0
doporučit
19.5.2017 8:18

L69i19b16o20r 15M29a28c13h25a30l66e23k 1164395615618

Zakladni problem je, ze na ekonomickych a politickych skolach neni povinna zkouska z fyziky, mechaniky a konstrukce spalovacich motoru.

+13/−2
doporučit
19.5.2017 6:20

P57e15t48r 97N72o11v33á94k 8785789160

jak dlouho si necháme ještě od zelené mafie kálet na hlavu??

-

budeme poslouchat green auta jsou zelená a nic nežerou 8-o

-

Podvody s green spotřebou aut ;-€

http://bit.ly/GrenLiesCar

-

raději budeme pálit 2x více benzínu ... 8-o

+16/−5
doporučit
19.5.2017 0:15

J36a68n 49M45u27ž90í94k 4562204902979

Bohužel mám pocit, že celé divadlo kolem dieselů je opět jen loby, která má za úkol diesel úplně odstranit. Jasně, pokud si někdo odstraní DPF, tak je to hlupák a měl by dostat adekvátní pokutu. Z benzínových aut ale taky nevychází kytičky. Nehledě na spotřebu, která je oproti dieselovým autům pořád o desítky procent vyšší. A vyšší spotřeba = více emisí.

+13/−5
doporučit
19.5.2017 7:35

J36a22n 64J40e81m16e85l60k69a 1745480

EU neví, co z nudy vymyslet. 95g/km nebude mít nikdy nic. Tak to papírově a testově obejdeme plug-in hybridem. Že pak mimo test na delší trase bude žrát 8L/100 nevadí. Hlavně, že test prošel. Aneb jak si rozložit automobilový průmysl a dotace nacpat Číňanům.

+13/−6
doporučit
19.5.2017 6:51

P53e62t38e16r 46N55e67š84v20a41r36a 8228916442747

Pokud by se zrušila spotřební daň na beznín, tak spotřeba přes 10 litrů nebude žádný problém. Ale tudy to zřejmě stát tlačit nebude.

+7/−1
doporučit
19.5.2017 8:30

P83e49t31r 21B81á51č69a 8595786365425

Ekoteoristi dosahli sveho RvRv

+3/0
doporučit
19.5.2017 15:46

T42o28m27á18š 27V19o41t86r24o86u16b20e54k 1490870354794

konečně ty čoudící turbo kamna dojezdí a nové čadit nebudou R^R^

+11/−13
doporučit
19.5.2017 5:54
Foto

M66i98r98o72s94l17a31v 46S38t57e91i95n83e13r 6588784133225

Nákladní doprava se bez dieslu neobejde, tolik benzinu a rozpuštědel jako benzol, xylol a dalších prostředků pro zvýšení oktanového čísla by města také zamořilo.

Volvo už patří Asiatům, takže se jinak nasměruje. Jenom malá prognóza- za 10 roků si na Teslu budou už jenom vzpomínat.;-(

+6/−5
doporučit
19.5.2017 7:40

M48a66r11e23k 27J79a14n30e87č77k38a 1757706933261

Nafta patří do pracovních strojů, těžké a zemědělské techniky. Pokud bude důsledek potírání dieselu v osobácích snížení cen hybridů, tak je to v pořádku.

+9/−12
doporučit
19.5.2017 2:44

D88o91m78i36n69i46k 21K94o71v88a60č49í90k 1398822564419

Diesel nahradit vysokoobsahovym benzinem na cng nebo plyn.

+5/−5
doporučit
19.5.2017 7:53

J51i36r48i 67F77r53y81d28e67l 1737289539188

Ekundy z EU vítězí.

+6/−7
doporučit
19.5.2017 6:26

L61a85d96i79s93l21a79v 52H42a75š37k71a 4393336651400

Diesel je prima svezení za prima spotřebu se zátahem od spodu. Výkon a krouťák je k dispozici ihned. A hlavně - starší 1,9 tdi jede při těžší noze za 5,5-6 litrů a poskytuje pro normální provoz dost výkonu. Při slušném zacházení a průběžných nijak velkých investic do motoru se jeho emise nezhoršují.

+6/−7
doporučit
19.5.2017 5:47

S23t89a15n30i96s34l44a54v 57N21ý47v95l18t 2114715913

Ať žije všudypřítomná levice, socialisti a voliči tupé sociální demokracie a politického šmejdu a eurohujerství. EUEU Rv

+2/0
doporučit
19.5.2017 15:57

R51o62m36a73n 51M20a45r71t76í88n18e60k 3213950470298

zrovna tento tyden jsem si objednal auto s dvoulitrovym dieselem. Doteď jsme měli auta jen v benzinu, diesel potáhne pěkně odspodu. Diesel jen tak neskončí.

+6/−10
doporučit
19.5.2017 6:11

K26a87r54e83l 23P33l21š37e51k 9528318828727

Prémiové značky diesel neopouštějí. Ale Volvo není prémiovou značkou, ale jen výrobcem předražených modelů se čtyřválcovými motory a to i v segmentu, kde skutečně prémiová konkurence i dnes nabídne vozy s šesti - i osmiválci a ta jak v benzínu, tak i v dieselu splňující přísné emisní normy. A kdo někdy poznal sílu a komfort víceválcových motorů (a má na to), ten na čtyřválec nikdy dobrovolně nepřestoupí...

+1/0
doporučit
19.5.2017 22:14

J82i43n41d13ř44i29c76h 96B90u88c13h54t43a 6522186253820

Nějak zapadl vodíkový pohon. ?

+1/0
doporučit
19.5.2017 10:01

M42i61l72a27n 79W29e56l87s78e28r 5512988328971

Už vidím ty bagry Volvo, jak žerou ty desítky litrů benzínu. To bude poptávka.

+2/−5
doporučit
19.5.2017 0:46

J87a62n 97V92a54š76á56t75k75o 7701327343979

Nafta je mrtvá, ať žije CNG - naprosto čisté palivo (CO2 +H20). Ekologičtější než elektřina vyráběná v uhelných elektrárnách.

+1/−1
doporučit
19.5.2017 11:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.