Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i48n67d15ř10i33c41h 14L89u56k76e81š 3759264223980

Když se začlo vyhrožovat škodlivostí CO2, řešením byly úsporné dieselové motory. Bohužel Velice nízká spotřeba a tím i tvorba CO je vykoupená vyšší tvorbou NOX a sazí. Stejně na tom ale jsou i moderní benzínové turbomotory. Když se to tak vezme, nejčistší jsou staré atmosféry. Měli by si ekologové srovnat, co je pro nás opravdu škodlivé.

A pořád mně při tom honu na diesely chybí srovnání reálně vypuštěných emisí třeba při rychlé dálniční jízdě přes Německo tam a zpět u velkého dieselu jedoucím v pohodě na málo otáček a s nízkou spotřebou, u malého oturbeného tříválce vytočeného až já nevím kam a hybridu táhnoucím těžké baterie... Jasně že je hloupost jezdit dieselem s děckama každé ráno přes město do školy, ale zase jsou snad diesely lepší jinde a na to jsou určené...

+32/0
doporučit
19.5.2017 6:17

P70e14t17r 30M98u96d12r25y47c83h 7874832937303

Jsem zvědav která automobilka přijede jako první se šlapacím autíčkem které bude k mání i v provedení deluxe a to s přehazovačkou shimano

+25/−2
doporučit
19.5.2017 0:47
Foto

J10a70c76h76y89m 28B57r19z48e30z79i16n74a 6919729412523

Idnes zase o krok zpět

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/volvo-po-humbuku-otocilo-vzdyt-diesely-jsou-vlastne-prima-rika-dnes-jeho-sef/

+16/0
doporučit
19.5.2017 3:17

T58o11m33á84š 87K53u93c71h14a46ř 3517661268441

Málo platné, benzínový 1l tříhrnek si prostě zákazníci přejí ze všeho nejvíce. ;-D

+16/−1
doporučit
19.5.2017 0:56

P57e19t68r 56K16r14á97t36k93ý 5519606646861

Diesel je především motor určený na dlouhé cestování po dálnici konstatní rychlostí, tam se projeví jeho výhody. Tedy v podmínkách ĆR je to motor vhodný především pro firemní auta, co pendlují denně po dálnicích a mají vysoké nájezdy. Pokud však běžný občan nepodnikatel má průměrný nájezd kolem 10 tis. km ročně, navíc auto nižší až střední třídy, kupovat diesela je totální nesmysl a zde je to jasná volba pro benzin a nastupující hybridy. Navíc ve městě by diesel vůbec neměl co dělat.

+13/0
doporučit
19.5.2017 9:46

J49a92n 31S19i51n15n41r39e81i70c45h 6213265820141

Je to vse jenom dusledek toho, kdyz politicti idioti neznali fyzikalnich zakonu urcuji technologicky vyvoj.

+15/−1
doporučit
19.5.2017 1:21

M84a80r15t51i32n 84F32i95l16i45p66c37z53y31k 3171801345333

Ne, to nechopím, když kvůli 300EUR u auta v ceně 30 000EUR bez DPH, přestanou diesely výrabět. Zákazník 300EUR vůbec neřeší u nákupu nového auta.

Z kuličky se dělá pr...

+12/0
doporučit
19.5.2017 8:18

L66i53b78o81r 36M10a61c84h15a74l48e33k 1444885315928

Zakladni problem je, ze na ekonomickych a politickych skolach neni povinna zkouska z fyziky, mechaniky a konstrukce spalovacich motoru.

+13/−2
doporučit
19.5.2017 6:20

P51e22t46r 18N41o11v27á95k 8255739840

jak dlouho si necháme ještě od zelené mafie kálet na hlavu??

-

budeme poslouchat green auta jsou zelená a nic nežerou 8-o

-

Podvody s green spotřebou aut ;-€

http://bit.ly/GrenLiesCar

-

raději budeme pálit 2x více benzínu ... 8-o

+16/−5
doporučit
19.5.2017 0:15

J77a86n 18M74u88ž21í87k 4592384352139

Bohužel mám pocit, že celé divadlo kolem dieselů je opět jen loby, která má za úkol diesel úplně odstranit. Jasně, pokud si někdo odstraní DPF, tak je to hlupák a měl by dostat adekvátní pokutu. Z benzínových aut ale taky nevychází kytičky. Nehledě na spotřebu, která je oproti dieselovým autům pořád o desítky procent vyšší. A vyšší spotřeba = více emisí.

+13/−5
doporučit
19.5.2017 7:35

J54a14n 89J47e79m56e56l81k11a 1765160

EU neví, co z nudy vymyslet. 95g/km nebude mít nikdy nic. Tak to papírově a testově obejdeme plug-in hybridem. Že pak mimo test na delší trase bude žrát 8L/100 nevadí. Hlavně, že test prošel. Aneb jak si rozložit automobilový průmysl a dotace nacpat Číňanům.

+13/−6
doporučit
19.5.2017 6:51

P60e79t93e44r 25N90e64š35v82a65r61a 8258826962957

Pokud by se zrušila spotřební daň na beznín, tak spotřeba přes 10 litrů nebude žádný problém. Ale tudy to zřejmě stát tlačit nebude.

+7/−1
doporučit
19.5.2017 8:30

P98e59t22r 55B38á91č67a 8475676415285

Ekoteoristi dosahli sveho RvRv

+3/0
doporučit
19.5.2017 15:46

T93o31m70á49š 42V72o17t71r36o38u80b53e94k 1960940134514

konečně ty čoudící turbo kamna dojezdí a nové čadit nebudou R^R^

+11/−13
doporučit
19.5.2017 5:54
Foto

M46i91r88o16s49l82a56v 95S69t54e47i24n91e41r 6358124953955

Nákladní doprava se bez dieslu neobejde, tolik benzinu a rozpuštědel jako benzol, xylol a dalších prostředků pro zvýšení oktanového čísla by města také zamořilo.

Volvo už patří Asiatům, takže se jinak nasměruje. Jenom malá prognóza- za 10 roků si na Teslu budou už jenom vzpomínat.;-(

+6/−5
doporučit
19.5.2017 7:40

M43a64r43e33k 88J17a21n70e67č27k16a 1267576433881

Nafta patří do pracovních strojů, těžké a zemědělské techniky. Pokud bude důsledek potírání dieselu v osobácích snížení cen hybridů, tak je to v pořádku.

+9/−12
doporučit
19.5.2017 2:44

D25o11m75i51n21i54k 47K23o52v71a27č68í57k 1448952554509

Diesel nahradit vysokoobsahovym benzinem na cng nebo plyn.

+5/−5
doporučit
19.5.2017 7:53

J98i11r60i 47F18r23y13d81e94l 1787259389898

Ekundy z EU vítězí.

+6/−7
doporučit
19.5.2017 6:26

L53a96d13i35s75l39a59v 60H84a51š94k51a 4893606701470

Diesel je prima svezení za prima spotřebu se zátahem od spodu. Výkon a krouťák je k dispozici ihned. A hlavně - starší 1,9 tdi jede při těžší noze za 5,5-6 litrů a poskytuje pro normální provoz dost výkonu. Při slušném zacházení a průběžných nijak velkých investic do motoru se jeho emise nezhoršují.

+6/−7
doporučit
19.5.2017 5:47

S63t36a70n71i64s27l56a81v 50N17ý87v71l69t 2264755323

Ať žije všudypřítomná levice, socialisti a voliči tupé sociální demokracie a politického šmejdu a eurohujerství. EUEU Rv

+2/0
doporučit
19.5.2017 15:57

R83o61m28a30n 65M32a67r65t94í89n23e59k 3653940270628

zrovna tento tyden jsem si objednal auto s dvoulitrovym dieselem. Doteď jsme měli auta jen v benzinu, diesel potáhne pěkně odspodu. Diesel jen tak neskončí.

+6/−10
doporučit
19.5.2017 6:11

K41a43r41e52l 53P66l35š36e50k 9318838688517

Prémiové značky diesel neopouštějí. Ale Volvo není prémiovou značkou, ale jen výrobcem předražených modelů se čtyřválcovými motory a to i v segmentu, kde skutečně prémiová konkurence i dnes nabídne vozy s šesti - i osmiválci a ta jak v benzínu, tak i v dieselu splňující přísné emisní normy. A kdo někdy poznal sílu a komfort víceválcových motorů (a má na to), ten na čtyřválec nikdy dobrovolně nepřestoupí...

+1/0
doporučit
19.5.2017 22:14

J86i89n67d74ř72i67c37h 41B50u81c40h67t15a 6762736133950

Nějak zapadl vodíkový pohon. ?

+1/0
doporučit
19.5.2017 10:01

M26i55l88a34n 40W36e84l33s77e27r 5362918788441

Už vidím ty bagry Volvo, jak žerou ty desítky litrů benzínu. To bude poptávka.

+2/−5
doporučit
19.5.2017 0:46

J47a97n 23V18a10š55á83t91k37o 7891307903609

Nafta je mrtvá, ať žije CNG - naprosto čisté palivo (CO2 +H20). Ekologičtější než elektřina vyráběná v uhelných elektrárnách.

+1/−1
doporučit
19.5.2017 11:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.