Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A27d13a45m 50B66í15l39e73k 4476724651427

Fiat oproti ostatním v posledních deseti letech zaostává naprosto zásadním způsobem a to mě hodně mrzí... Punto, Panda i 500 byly svého času dobrým krokem, ale jinak... v době, kdy ostatní chrlí modely jeden za druhým, zaspali a drží už je jen spojení s Chryslerem a Jižní Amerika.

+6/0
doporučit
21.5.2017 8:31

P60a58v17e85l 46B84ř47e22z54i37n76a 2872283391125

Tak podle autora nabízí Fiat samé přestárlé modely. I přesto figuruje ve statistice prodaných aut za rok 2016 v Evropě na 9. místě a za letošní 1. čtvrtletí už dokonce na 6. místě. V pořadí prodaných modelů je na čele Panda, následuje 500, Tipo, 500X, 500L, Punto. Samozřejmě, že dnes není běžné, aby se model auta vyráběl 12 let, i když ani v případě Punta to není úplně stejný model, má za sebou nějaké ty facelifty. Ale základ je dost dobrý i po letech a Giugiarův design je nadčasový a pořád pěkný. Nejsem si úplně jist, kdyby šlo o model nějaké jiné značky, jestli by se autor nerozplýval nad tím, jaký je to držák, ale nechci nikomu nic podsouvat. Jinak ještě k Puntu, je to bezproblémové auto, mechanicky odolné, s atmosférickými benzíny nesmrtelné a samozřejmě to není dálniční křižník. Ale do města, na okresky a občas jinam, je to zcela postačující. Z dnešní nabídky Fiatu je nejzajímavější auto Tipo, jak je v článku správně napsáno právě tím, jak je "obyčejné". V dnešní době všech možných kur*vítek je to zjev.

+5/0
doporučit
22.5.2017 8:36

T96o76m10á96š 59K47ř72e74č25e29k 5779644214701

Když to člověk srovná s Dacii, tak je Punto levnější, v interiéru měkčené plasty, větší kola zvenku hezčí, lépe jezdí, má lepší motor...

+6/−1
doporučit
21.5.2017 8:55

K77a16r22e59l 29V55a94c93h80u55t 9963482209743

Co bych zapíral, to (ten?) ARGO se mi líbí - ale asi hlavně proto, že designově je to něco mezi Peugeotem 206, Golfem a krátkou Fábií - tedy tvary, které vidíme denně všude kolem sebe. ;-)

Proč se dnešní Peugeot 208 chce podobat starším (dnes už netáhnoucím) italským a korejským vozům - to je mi záhadou. Ale je to jen a jen jejich věc, že! ;-D

+3/0
doporučit
21.5.2017 10:29

V89l36a57d32i37m12í41r 96K46o75m16á94r87e83k 5905660674308

Jezdil jsem za život kde co z malých aut: Škodu, Toyotu, Kiu, Daewo, Peugeot a také Punto. Žádný problém. Všechno je to stejné: 4 kola motor, volant a spotřeba 6 až 7 litrů benzínu na 100 km. Nedělejte z toho vědu. Za 50 let je technický rozvoj aut velice chabý: srovnějte to třeba s elektrotechnikou....v auto oboru vládne železná a ropná mafie a ta rozvoj brzdí, neb jde proti jejich ziskům.

+2/−1
doporučit
21.5.2017 19:27
Foto

M35i51r75o30s63l37a98v 82S16t12e95i53n98e20r 6378964843885

V Jižní Americe asi nebude mít každé auto přes 100 HP. K dosažení rychlosti 130 stačí pro menší vůz atmosférických 60 HP.

+2/−1
doporučit
21.5.2017 8:31

V71l55a36d18i38m79í68r 46K53r34á67l 4213126230872

Jihoamerický trh patří stále mezi rozvojové, tak bych se nad Argem zrovna nerozplýval, bude to taková hezčí Dacie a to je důvod proč se do Evropy nejspíš nepodívá

+1/0
doporučit
21.5.2017 21:17

I76v23a68n 98M69a71r29e32k 6544958392

"Argo" ? . . . . .. . Designově na "Multipla" nemá ani náhodou . 8-o ;-D

+1/0
doporučit
21.5.2017 12:36

J11a92r75o94s66l89a97v 12K94a21d92l26e22c 5951609272821

V podstatě je to drobně upravený starý model. Technicky 0.

0/−4
doporučit
21.5.2017 12:55

M74i24l94a10n 81W65e32l96s68e97r 5252268518321

Fiat Punto ridi ti nejhorsi ridici ( ridicky) na svete. To vidim kazdy den.

0/−8
doporučit
21.5.2017 15:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.