Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz vysvětloval pražský radní pro dopravu Petr Dolínek. Dalším hostem byl automobilový odborník Vít Pěkný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a45k61u38b 55R74e77i66t23e59r 2545750458194

Petr Dolínek je zbytečný.

0/−1
30.5.2017 21:18

H83o75n82z96a 70T29a95r 3579372674462

SUV nebezpečné pro chodce .

https://www.youtube.com/results?search_query=SUV+Pedestrian+collision

0/0
26.5.2017 20:01

J43o62s17e11f 77N20o97v92á86k 2162319703639

Na 80-100 km je podle tohoto experta potřeba auto velikosti superba? Teda mě je úplně jedno, kdo v čem jezdí (pokud to má za svoje), ale čekal jsem, že z něj vypadne něco o stovkách kilometrů. Takže na ježdění "kolem komína" radní mají superby, do Brna je to pomalu na letadlo a do Ostravy už je potřeba teleport.

0/0
26.5.2017 10:37

J73o42s57e83f 22N20o94v22á83k 2192549493309

Taková kampaň proti SUV je úplně nesmyslná. Podívejte se žebříček nejprodávanějších SUV a uvidíte, že tam nejsou žádná monstra. Nejprodávanější v tomto pořadí: duster, sportage, tucson, yeti, quashqai, tiguan, vitara, captur, 2008, ASX, GLA, mokka, juke, X5, CX-3. Tady zjevně "odborníci" žijí v tom, že SUV = drahé auto velikosti Hummeru H1, které řídí arogantní milionář, bývalý vekslák. S VW Multivan vadit nebudu? Navíc, v techničáku myslím žádné auto nemá uvedeno, že jde o SUV, ale prostě osobní automobil. Takže tady se soudruzi zaměřili na svoje oblíbené "tohle slušný člověk nepotřebuje" a vrhli se na mýtická SUV jako na čarodějnice.

0/0
26.5.2017 9:23

P33a69v25e71l 84K18u92d90r21n22a 2707648447491

Jezdim do CR ze směru Dresden a pokracuji na Hradec Kralove. POKAZDE kdyz jedu, MUSIM pres Prahu i kdyz nechci a POKAZDE tam je kolona desitek az stovek kamionu na odboceni z Kbelske na Novopackou, protoze nejekej yntelygent tam udelal jeden odbocovaci pruh, prestoze by se tam vesly dva. Ty stovky kamionu tam denne vyrobi tuny zplodin naprosto zbytecne, a prazane to dychaji. Ale co si zvolili, to maji a snad se priste pri volbach trochu zamysli. Hezky den z Rotterdamu (0,6 mio obyvatel), kam se prijizdi po PETIPROUDE dalnici naprosto BEZ ZDRZENI.R^

0/0
25.5.2017 21:07

J56o82s57e12f 61N14o28v32a38k 5718222456278

Dolínek je aktivní blb, takoví jsou nejhorší...

+1/0
25.5.2017 16:28

J71i34ř59í 52L61i61b57e85r 6378770240302

On ten radní je ještě radní? Po tom co řekl v televizi? Místo toho, aby vyjmenoval, kolik se za posledních pět let postavilo veřejných podzemních parkovišť, aby pražské ulice nebyly zbytečně přecpané parkujícími auty? Takového pána že platíme z našich daní? Rv

+1/0
25.5.2017 15:40

K23a77r72e61l 30S85l28a76v70í48k 4383354165915

Teď už i auta. Za chvíli nebudeme moct s horským kolem na cyklostezku. A co dalšího nás ještě čeká? Snad už jen předepsaný oděv do centra města a mimo něj.

+1/0
25.5.2017 0:09

J44a11k11u41b 52K59o49s 4907300650617

A můžu si vzít do centra na pěší zónu trekové boty? Nebo na to už se taky točí klip?

+7/0
24.5.2017 21:53

V68o18j13t86ě62c29h 15R43ů80ž48e36k 1557702174842

V Německu už někteří navrhují úplný zákaz, protože údajně civilisté SUV nepotřebují, kromě lovců a zemědělců.

0/0
24.5.2017 21:37

A93n67t56o33n95í34n 46S68v26o55b84o94d34a 3644803329562

ti potřebují off-road a pořádný rám pod autem :-), samonosná karoserie SUV na toto není vhodná

+3/0
24.5.2017 23:35

V16á10c60l76a24v 88K17o29v32á90ř 1342531177554

Pokud to navrhují, tak jsou na tom stejně jako Dolínek - neznají rozdíl mezi SUV a Off roadem. Takže také odpad...

+2/0
24.5.2017 23:55
Foto

B39r33o67n65i80s44l96a69v 37G32a49b85r40y76š 2332809781

Někdo tady napsal, že podle Dolínkových rad si má koupit druhé, menší auto. Ale že ho nemá kam dát, protože má jen jednu garáž. Cílem je snížit počet aut v Praze, protože jich je dost. Pán napsal, že pokud by na druhé auto měl, nemá ho kam odložit. Čili si další auto prostě nekoupí. A Praha dělá to samé. Kapacity stávající infrastruktury jsou již nasyceny, takže je nemožné, aby v Praze jezdilo ještě více aut. Navíc děti v rodině jednou dospějí do věku, kdy taky budou chtít auto a pán bude muset řešit, kam ta tři až čtyři auta uklidí.

Znám rodiny, které provozují více aut. Ale horší je, že takové rodiny prakticky bydlí v bezvadné dostupnosti hromadné dopravy a ti, co bydlí nejdál a nemůžou si drahé bydlení dovolit, na více aut nemají a řeší to právě MHD, která je na periferii o dost horší.

Pořád si myslím, že mít auto je známkou bohatství a kdo jej nemá, ten je sociální případ. Naproti tomu existují i lidé, kteří auto sice mají, ale prakticky živoří, protože jim na nic jiného nezbývá moc peněz. Mají se hůř než já, ale hlavně že mají auto, vozí se a ucpávají každé ráno a odpoledne město. Pan Pěkný řekl správně, že napočítá 30 lidí ve 30 autech.

Je ale dost zvláštní, jak někteří k veřejné dopravě v Praze přistupují. V jednom článku se velebí, že je to jeden z nejlepších dopravních systémů v Evropě, neřku-li na světě, a jinde se dočtu, že je díky ROPIDu na kočku, protože se nedostanu tam a tam. Jak je tedy možné, že spousta lidí jeden z nejlepších systémů MHD odmítá stále více lidí a aut v Praze přibývá? To mi vážně nedává smysl.

Jinak samozřejmě souhlasím s tím, aby se pražský okruh dostavěl co nejdříve, tím by se městu aspoň trochu ulevilo. Vlastně už měl být dávno hotový.

+2/0
24.5.2017 21:16

T10o26m79á49š 69H56e18j78d77a 9485145722428

Asi takhle, lidi si nekupujou auta jen na ježdění po centru jednoho města. Navíc jsou lidé, kteří (naštěstí) mají víc než dvě děti, a potřebují větší auto (nemyslím nutně SUV, ale např. nějakou dodávku typu Kangoo nebo auto typu C8).

+4/0
24.5.2017 20:59

P21a25v19e10l 54K70r65á97l 9988862594453

SUV jsou celá zbytečná,ošklivá a nenažraná auta

0/−4
24.5.2017 20:03

V71á38c37l38a58v 39K94o51v22á34ř 1372371157694

Nemáte pravdu, SUV jsou zpravidla stavěna na podvozku osobáku a se stejnou motorizací. Nenažraný může být těžký off road, ale to vy stejně nepoznáte :-P

+5/0
24.5.2017 23:58

R76i59c86h12a94r91d 96V94a21c33e76k 5391318612248

Nejen SUV jsou zbytečná, ale někteří občané mají i nadměrečné byty, kam by se dal šoupnout podnájemník.

+8/0
24.5.2017 19:59

J79i11ř38í 29L14i97b27e79r 6498290180182

To už tady jednou bylo...

0/0
25.5.2017 15:33

L31u29k86á86š 80N93o84v92á16k 6219958915667

Aneb pořad na iDnes: Přátelé, dnes se budeme bavit o h..ně...

+2/0
24.5.2017 18:50

D47a76v27i13d 60J28e17ž42e36k 8422320985170

Radní Prahy jsou zdá se mentálně retardovaní, mám hatchback a SUV, nekupoval jsem SUV kvůli terénním přednostem, ale protože je velké auto bezpečnější. Priorita pro mě vždy budou lidé uvnitř mého auta a ne chodci, v Praze navíc velmi často nedisciplinovaní arogantní​ šmejdi. Takže svoje rady si nacpete víte kam páni radní.

+4/−2
24.5.2017 18:13

J11i70ř59í 78S46c82h85w82a75c74h 8338464958456

.... a což teprve, když ten "arogantní šmejd" řídí SUV....

+2/0
24.5.2017 20:51
Foto

B46r68o17n67i14s45l62a65v 30G10a75b87r10y11š 2752939861

Bezpečnější? To jste si mohl koupit tank, ten je mechanicky odolnější a kopcovitý mu nevadí.

0/−2
24.5.2017 21:01

P63a86v72e91l 23V43e37s74e23l15ý 4833716114921

Nemohl, většina tanků nemá homologaci a po silnici se pohybují na vyjímku. Navíc je problém s nosností mostů(ne těch přes Vltavu). Takže dík za radu, ale hovadina.

+4/0
24.5.2017 23:15
Foto

B66r64o82n70i73s28l74a27v 62G54a45b50r58y13š 2572819841

Stejně jako je hovadina jezdit po městě autem.

Ale nemáte zač, zřejmě jste v kolonách spokojenější.

0/−2
25.5.2017 8:06

M17a81r87e69k 58M32a52l32ý 1342798921900

Jezdit po městě autem hovadina není, takto obecně to říct nejde. Hovadinou je trávit autem čas v koloně, když je možnost se na stejné místo dostat MHD za stejnou dobu a stejným komfortem.

Cítíte ten rozdíl v přístupu?

Např já dnes musím do Prahy, na hodinku něco vyřídit, podvečer. Bydlím na sever od Prahy, mohl bych vlakem + MHD, ale pojedu autem, zaparkuji zdarma, vyřídím a jedu domů. A vyřídím to rychleji. Takže opravdu ta vaše první věta, tak jak jste ji napsal, neplatí.

0/0
26.5.2017 14:34
Foto

B40r78o93n29i16s19l33a27v 39G11a74b21r45y34š 2282569721

Ale platí. Dnes dopoledne jsem cestoval mezi Ďáblicemi, Modřanami, I.P. Pavlovou a Olšanami přesně v tomto sledu. Vzhledem k tomu, jak velké kolony jsem z tramvaje viděl, jsem byl rád, že jsem si služební auto nevzal, protože ještě teď bych byl někde na cestě. Nehledě na to, kolik je na mnou navšívených adresách volných parkovacích míst, takže bych mrhal časem a palivem.

Urazil jsem po Praze dost velkou vzdálenost a navštívil dohromady 4 místa. Autem bych to nezvládl tak rychle. Navíc já jsem ohromně líný člověk, čili nemám chuť ani náladu se starat, kam to auto uklidím.

0/0
26.5.2017 15:39

M83a34r26e40k 29M75a89l22ý 1332178421390

Myslel jsem tuto větu:

"Stejně jako je hovadina jezdit po městě autem."

Neplatí obecně. Platila pro vaši dnešní konkrétní cestu, přesně jak jsem napsal výše já... "Hovadinou je trávit autem čas v koloně, když je možnost se na stejné místo dostat MHD za stejnou dobu a stejným komfortem."

Ale jistě ta vaše věta nebude platit pro ten případ, až za hodinku pojedu do Prahy autem. Tipuji, že směrem do Prahy kolony nebudou a když pojedu zpátky, tak už ani z Prahy. Vlakem a MHD by mi to trvalo mnohem déle.

Takže doufám, že se chápeme, mým cílem bylo trochu "zkritizovat" to vaše obecné "autem do města je hovadina" Ne není to vždy hovadina a takto obecně to neplatí :-)

0/0
26.5.2017 15:47

H48o48n48z80a 36T32a75r 3519302524922

Jak demotivovat občany k nákupu SUV

Ekologické poplatky při přihlašování nového vozidla do provozu ve Francii platné od 1.ledna 2017

Zvláště se platí za vystavení technického průkazu podle "fiskálních koní" a to 30 euro za 1 k .

VW Touareg 3.0 V6 TDI 262 k : ekologický poplatek 7.073 euro + 480 euro

od 1. ledna nesmí do centra Paříže, později i ostatních měst dieselová auta vyrobená do roku 2006

0/−3
24.5.2017 17:22

T34o64m55á16š 16R75ů33ž34i13č95k58a 8505555754596

Skutečně převratná diskuze, to jsem se toho dozvěděl nového.

Jediné řešení je do centra nejet autem vůbec. Citigo zabere jedno parkovací místo úplně jako stejně jako Kodiaq.

+2/0
24.5.2017 15:34

J20a12k14u16b 82B11r89i86n90e61r 6367402192121

Klasickej Dolínek - pojďme najít téma, které nikdo neřeší a pojďme se na něm zviditelnit. Začněme třeba zavřením Smetanova nábřeží pro auta - skvělé...co tu máme dál? SUV - no to je nádheraR^

+10/0
24.5.2017 15:17

J52a14r51o41s40l91a75v 73H69a82j46d10ú82k 6387435

No já jsem vždycky nechápal, proč jsou SUV populární, ale už trochu začínám.

Já už přes rok dojíždím na Veleslavín ze západu a za ten rok se neudělalo nic pro to, aby lidé přestali jezdit auty do Prahy. A tím myslím, aby je něco pozitivně motivovalo. Nikoliv jen zákazy a hozené klacky pod nohy.

Vznikly modré zóny, které nás středočechy vyhnaly z poloprázdných ulic. Lidé teď parkují doslova, kde se dá a jen doufají, že se nenajde aktivní občan, kterému vadí například parkování u jeho domu v obytné zóně. Jenže magistrát svou rétorikou dělá z dojíždějících středočechů obtížnou havěť, takže aktivní spoluobčané už řádí. Začíná to u papírků s nadávkami za stěračem, končí to hlášením na polici nebo poškrábaným lakem či propíchanými gumami. V takových Vokovicích vám celý den chodí soudružka od MěP, která pokutuje lidi, co si například dovolili zaparkovat před restaurací. Takhle tam dřív auta stávala normálně. Jenže dnes je na druhé straně vozovky modrý pruh. Výhodou SUV je to, že dokážou vjet na vyvýšené obrubníky a parkovat na různých zapadlých místech. P+R je nereálné, asi nechtěné.

Na Evropské udělali pruh pro bus a taxi. Na jednu stranu chápu, ale tohle vůbec nemuselo být zapotřebí, kdyby někdo nekecal, že metro na letiště by jezdilo prázdné. Škoda, že už nevidí, že po R6 a R7 denně jezdí tisíce lidí z Kladna, kteří by mohli v klidu nechat auto někde na P+R u Šestky a jet do práce metrem.

Západ Prahy a Praha obecně má takové silnice, že i já s hydraulickým podvozkem tam trpim. Zkuste někdo jet třeba z Brandýsku do Buštěhradu. Tam musí být SUV požehnáním.

Jako další hozenej klacek pod nohy se může počítat až nesmyslné přepínání 50/70/50/70 v tunelech a následné měření. To se začalo konečně mediálně řešit. V neděli v noci tam máte najednou 50 a radar. To samé Lochkovský tunel. Nikde ani auto, ale najednou je tam 50. Bezdůvodně. Jasně, musíme sledovat a respektovat značení, ale já nechci řídit někde, kde lidi namísto provozu a zrcátek kontrolují jen tachometr a značky.

+9/0
24.5.2017 15:05

P88a97v91e15l 76V21i72t47v24a68r 7902439766649

To střídání rychlostí je kvůli hluku. V noci jsou limity níž než ve dne. Jinak s vámi naprosto souhlasím.

0/0
24.5.2017 15:14

J79a45r23o32s60l90a16v 18H25a83j82d46ú42k 6307695

V Blance v noci bych to pochopil. I když si nemyslim, že by to bylo nějak slyšet na povrch. Ale ten Lochkovský tunel tam měl tu 50 (možná 60, nevím jistě) minulý týden, když jsem jel z Chuchle z dostihů.

Ale rychlost v tunelech je obecně česká specialita. Na D5 má valík 80km/h, ačkoliv při vjezdu je už vidět na konec. Já autem projel Itálii, Norsko, Dánsko, Německo, Francii a já nevim co všechno, ale nikde tohle nebylo. V Norsku je tunel prostě několik kilometrů dlouhá vykutaná díra často bez osvětlení a bez dalších omezení.

Ale jak říkam, metro mělo jet na letiště. Těch autobusů ze západu, co by nejezdilo po Evropský, ale končilo někde u Šestky. Těch taxíků, co by ubylo. (Bydlel jsem u Evropský asi 3 roky a v noci si taxikáři dělají z ulice závodní dráhu.) Mam strach, že rychlodráhy se Kladno třeba nikdy nedočká. A když se něco postaví, bude to další obyčejná pomalá dráha, která nepřinese nic navíc, takže cesta autem bude zas rychlejší a ve dvou i levnější.

Když někdo argumentuje, že by jezdilo prázdné, že na západě taky nejezdí metro na letiště a podobně, začnou mi vždy cukat koutky u oka.

Jinak se v diskuzi objevil názor, že je normální jezdit po městě na kole. Jasně, jako student jsem takhle jezdil v Dánsku každej den 6km do školy a pak zpět. Když jsem byl v Bruselu, taky jsem si půjčil kolo, abych neřešil parkování v centru. Jenže narozdíl od Prahy oni udělali výbornej systém půjčování kol nebo cyklostezek a až poté vysvětlovali lidem, že je to vlastně výhodnější. Jenže u nás je to naopak. Nahážou se klacky pod nohy, řekne se lidem, kde nesmí parkovat, kam nesmí jezdit, čím by něměli jezdit, ale chybí tam ta alternativa.

+4/0
24.5.2017 15:29

P82a28v61e53l 11V63i43t34v42a90r 7782669376719

A teď dokonce chtějí vyhánět cyklisty z Prahy 1 z pěší zóny a z chodníků. To uzavření Smetanova nábřeží by se mi líbilo, protože by se konečně dalo bezpečně dostat ze severu na jih Prahy na kole podle řeky.

Jinak Evropská je fakt hnus, auta závodí od semaforu k semaforu, kamiony kouří, tramvaje duní když skáčou přes výhybky, taxíky v noci závodí, motorkáři ve dne , policisti si honí ego houkačkou a majákem a do toho všeho ještě předpotopní osvětlení které svítí v noci do oken i v jedenáctém patře.

A metro jezdí do Motola!

Já chápu že se dopravní podnik bál zahlcení metra lidmi z letiště, ale opak by měl být pravdou. Přeci když lidé někam chtějí tak by se jim v tom nemělo bránit. DPP se takhle chová úplně opačně než by se zachoval trh. Víc lidí znamená víc peněz! Podobně třeba chybí spojení Dejvic a Kobylis, kde je slibovaný autobus skrz tunel Blanka odmítnut se slovy že by byl přetížen.

Takže za sebe házím vinu na magistrát a dopravní podnik pod ním.

Velká auta jsou jen podružný problém.

+2/0
24.5.2017 16:16

F48r57a98n19t25i13š10e85k 60P76t51á82k 5888762318929

A koho rusi hluk v tunelu?

+2/0
24.5.2017 17:59

R73i39c26h54a85r71d 81V33a62c89e45k 5211808412808

řidiče, nebo si myslíte, že noční limity pro řidiče neplatí?:-)

0/0
24.5.2017 20:01

K34a78r46e75l 35N83o37v27o27t69n95y 2671835119270

Presne! Kde jsou P+R parkoviste u konecnych Metra? Proc metro A konci v Motole kde je naprosto nepristupne pro automobilovou dopravu ze strednich Cech, misto na Dlouhe mily, kde by bylo hned vedle dalnicniho okruhu?

A proc jeste porad neni dokonceny vnejsi prazsky okruh??

+12/0
24.5.2017 14:58

K73a65r13e48l 26N49o49v81o85t75n75y 2751555349660

Dolinek a spol by se v prvni rade meli starat o to, aby do Prahy zbytecne nemusela tranzitni doprava, aby se proste Praha dala objet.

Misto reseni takovyhle blbosti by mela byt priorita dokonceni vnejsiho okruhu, zejmena jeho severni casti. Tim se doprave v praze a timpadem i ovzdusi ulevi nejvic.

+3/0
24.5.2017 14:55

J88a14n 28D94o27č13e52k11a95l 3195464214970

radní ať si třeba jezdí dacii nebo káčkem (ford Ka), já chci být v autě relativně v bezpečí a stejně tak chci aby byla v bezpečí má rodina, proto budu mít vždy velké teréní vozidlo s pevnou karoserií a vysokou váhou.

+3/0
24.5.2017 14:45

P84a88v14e96l 31V44i26t79v18a42r 7242419836959

Vám bych doporučil tank

+2/−3
24.5.2017 15:15

O59n98d58ř18e81j 91Š60i79m91e48k 5873832247318

Takže já si koupím rodinný vůz, aby se mi do toho případně vlezla celá rodina a když pojedu třeba na nákupy a nebo do práce, tak si mám na to pořídit malý auto? A kde na to malý auto mám vzít? Kde zaparkuji 2 auta, když mám jednu garáž? A co Ti, co nemůžou zaparkovat ani jedno auto před svým domem a je jedno, jestli to je smart a nebo octávka? Tak mám jezdit s celou rodinou malým vozem? Jak si to představují? Vždyť jsou úplně mimo!

+10/0
24.5.2017 14:28

P64ř17e39m79y37s51l 96H95r71o78m53a20d18a 2854796718141

Pokud bydlíte v Praze, tak snad jezdíte veřejnou dopravou ;-D?

0/0
24.5.2017 14:29

O63n43d17ř91e12j 46Š11i63m29e47k 5143962647188

V drtivé většině ano, ale služebně musím občas zajet někam octávkou a občas se hodí odvést větší nákup autem. Ale i to je dle nich špatně. Mě se zdá,že podle nich je špatně, že v Praze žiji a chci tady mít rodinu. Asi by bylo lepší, kdyby v Praze nikdo nebydlel a jezdilo se do ní jenom do práce...

+3/0
24.5.2017 14:34

P47ř30e94m25y11s13l 44H13r42o97m63a36d79a 2634716838731

Praha je přelidněná a přeautovaná. Prostě vás tam nikdo nechce, už se tam nevlezete. Vraťte se tam, kde jste se narodil :-P

0/−1
24.5.2017 14:38

O10n29d44ř34e50j 16Š38i61m69e37k 5253182137928

A když jsem z Prahy, tak co pak? Praha není přelidněná a ani "přeautovaná". A vyhazujte sebe a ne slušné lidi, kteří chodí do práce, platí daně a vychovávají děti. žijí ve vší slušnosti, nikoho neotravují a nekradou(hlavně ze státního jako ti, co tohle vymýšlejí).

+7/0
24.5.2017 14:41

F98r17a69n15t88i23š70e78k 68P69t59á10k 5188382748669

Mate pravdu, Praha je prelidnena. Rikate vratte se tam, kdejste se narodil. Ja jsem prazak az do mych ricetictyr roku. DNes bydlim na soikolovsku. STejne mnohdy do Prahy musim jenze- za mych let bala Prah o polovinu mensi. Dnes patri pod Prahu kdejaka vesnice az snad 15 km dale. Nikdo nepocital s inftastrukturou. A co je take ceskou specialitou jsou zakazy, prikazy. Znacek je v nekterych mistech vice, nez ridic muze zpracovat. Ale je v moci jen prazanu neco zmenit, od toho jsou volby

0/0
24.5.2017 18:11

J46i91ř45í 72P14l76a30v83s96k24ý 9650626401749

ne kazdy trpi masochistickymi sklony ...

0/0
24.5.2017 14:35

V28i94l38é15m 63P29ř19í58h81o69d13a 2304609743737

Vy si laskavě uvědomte, že svým velkým autem zabíráte místo pro velká auta pražských radních, kteří si je přece zaslouží víc!;-D

+7/0
24.5.2017 14:41

O49n96d98ř85e12j 89Š33i71m40e88k 5313862857178

Tak to pardon. možná by měli dostat speciální SPZku a možnost odtáhnout kohokoliv 24/7, aby se jim uvolnilo místo. Pak by snad byli tihle kašpárci spokojení....

+2/0
24.5.2017 14:43
Foto

V73l56a18d48i92m50í64r 71Š13ť73a55s57t87n19ý 1741696835263

Proč si Dolínek nenechá koupit na služebky Punto nebo Smarta? Superb je větší než většina SUV. Hlavně že blbě kecá.

+14/0
24.5.2017 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.