Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e63t98r 39M25i17c21h11a15l 2800784611442

Ale proč ne. Kupce si to najde a konkurence je vždycky dobrá. Aspoň nebudou normální auta tolik předražená.

+1/0
30.5.2017 10:48

J20a60r32d29a 28S90o55k67o93l 1976528711911

Je škoda že karoserie není pohinkovanáRv

0/−1
30.5.2017 8:53

Z49d14e91n34ě52k 94H92a83n88z17l 1351206762304

Vůbec bych se toho nebál.Logan kombi na LPG vypadá zajímavě.Bratr má první generaci,taky v LPG denně v provozu. Žádný problém

+5/−1
29.5.2017 19:55

T77o51m15á81š 47H89o56c40h95m43u45t15h 4784502210355

Zásadní problém je v tom, že hodně Čecháčků nesnese pocit sedět v autě Dacia, protože co by si řekni sousedi, kolegové, milenky, kámoši, atp. Smutné. No a pak je tu další věc - stále je tu zakořeněná vzpomínka na první Logany, které kvetly týden po zakoupení. Sedněte si do nového Sandera či Dusteru a pak něco pište.. ;)

+5/−4
29.5.2017 18:59

P65e55t66r 32B66á17č18a 8795376825675

Vsak ono to smutne je

0/0
29.5.2017 19:04

P59e31t53r 96B19á51č70a 8765266875265

Vy si sednete do neceho lepsiho jak Dacia nebo Skodovka a pak piste vy.

0/−4
29.5.2017 19:05

T15o80m45á19š 18H58o87c47h26m52u71t62h 4514782520535

Chytrák vedle chytráka koukám :D

+2/−1
29.5.2017 19:34

R62o70b42e35r53t 63M31a95t18u51l46a 8367629186725

Mně je jedno co tomu řekne okolí a dělal jsem s tím autoškolu takže jsem se v tom naseděl dost, ale nikdy bych si to nekoupil, ale chápu, že pro někoho kdo jezdí denně felicií nebo něčím podobným nemůže pochopit proč si někdo raději koupí ojetou P508, BMW atd....

0/0
29.5.2017 19:25

M94a47r48e49k 84P86e56c97h 9598907889665

Před pěti lety jsem koupil Duster 4x4. Chtěl jsem pracovní auto s dobrou prostupností v lese, velkým kufrem, jednoduchá údržba interiéru a hlavně nové - záruka atd.

Teď má nalítáno 230 tis. V 94 tis odešlo palivové čerpadlo, ale prodloužená záruka to vyřešila, od té doby žádný problém. Má slabší klima, takže v létě žádný med. Na dálky to není, ale proto jsem ho nekupoval. Osobně jsem třeba čekal, že začnou ve vnitř vrzat plasty nebo něco takového. Ale interiér je stejný, jako na začátku. Takže podtrženo, sečteno - kromě běžného servisu jsem do toho nemusel vrazit ani kačku, do lesa a kratší trasy je v pohodě a spolehlivý. Jsem spokojen.

+1/0
29.5.2017 21:35

M25a87r68e12k 27J65a96n17e16č83k62a 1717516583491

S tím velkým kufrem to není žádná hitparáda pokud tam dáte plnohodnotnou rezervu, tím spíše pokud s tím jezdíte do terénu. Pak vám vznikne kufříček stěží tak na dvě 10kg PB láhve naležato. Viděl jsem to u souseda, jak si to před 3 týdny dovezl jako funglovku i s tou rezervou a koukal jsem nevěřícně na vytvořený pidi kufr ;-D

0/0
29.5.2017 21:45
Foto

M10i66c22h61a84l 18N78a76j25m12a39n 7679663166710

Jako náhrada felicie nebo něčeho podobného na nájezd do 10 tis. km ročě pro nenáročného člověka proč ne. Ale pokud chcete trochu více, tak tam dacia nemá co nabídnout.

0/−2
29.5.2017 19:30

K81a43r63e95l 16S17t49r49ž28a69n64o11v65s20k83ý 1768965355

A Vy jste Čech nebo Čecháček?

0/0
30.5.2017 12:12

P47e56t41r 47B39á14č58a 8465216535985

Asi nikdy nepochopim jak si nekdo muze koupit tuhle rumunskou nadheru.

Me by hanba fackovala jenom z toho vystoupit nekde.

+2/−8
29.5.2017 17:59

R87o97b40e11r43t 11M28a17t55u52l41a 8597269926905

Já to chápu já třeba nepoznám rozdíl mezi kvalitní a falešnou operou a někdo zase mezi Dacií a Rollsem;-D Případně to pozná, ale stačí mu ta falešné, protože je levnější

+2/0
29.5.2017 19:31

P29a17v22e65l 40J35e41ř41á29b58e40k 7441142594477

Obávám se, že ve své podstatě je to starší japonec vyráběn v Rumunsku.

V době automatických strojů, a dalších hejblátek je rozdíl jen v použitém materiálu.

Jak jsem psal níž - k čemu auto za mega, když ho protáhnu v terénu, tak se nedoplatím za díly na brzdách, podvozku a i karosérii. To je skoro lepší ta Dacie a jak se "zamaže", vyměnit za novou.

0/0
29.5.2017 23:32

J69a94n 95L49u40k71á34š 7107323183642

Starsi Francouz vyrabeny v Rumunsku ...

0/0
30.5.2017 16:58

H68y51n81e15k 95M24r53t47v83ý 2510337559221

to svědčí spíš jen o tvém nedostatečném sebevědomí.

0/0
30.5.2017 15:43
Foto

M73i55c65h21a51l 12N66a24j57m17a82n 7459633756620

Dacia dokáže nabídnout levné auto se základní výbavou - tam nemá konkurenci. Ale pokud chce člověk lepší motor a něco více výbavy tak už to tak horké není a cenově se přibližuje konkurenci. Tak konkurence se totiž dá pořídit s výraznou slevou, ale na dacii se dostane jen sleva kosmetická.

+4/0
29.5.2017 14:35

J29a94r17o89s56l74a65v 88B58r24ü62m26m90e65r 4747950452490

Cena lepších motorů je dána i EU pokutami.

0/0
29.5.2017 14:40

J83i74ř83í 15S22c57h29w51a50c21h 8438984688426

v případě Dacie je to o prodejní a cenové strategii, Renault samozřejmě lepší motory má, které by se vešly do emisních limitů bez pokut.

0/0
29.5.2017 20:40

T47o90m28á88š 43C42h97r46a18s66t17n96ý 2871854751573

Nevim jak ostatni, ale Duster se konkurenci cenove nepriblizuje s dalsi vybavou. On ji totiz ani nema ;-D

+2/−2
29.5.2017 15:32

P81e21t46r 95T78v11r77d23ý 5814587705155

Dacii 4x4 jsem koupil ,protože v zimě ,když napadne sníh mám špatný výjezd od garáže do kopce.Někdy to bylo o nervy, než se mi podařilo vůbec vyjet..Letošní zimu jsem vyjížděl bez jakéhokoliv zaváhání i bez nějakého rozjezdu,. Když není 4x4 potřeba, člověk přepne jen na přední pohon . Prostě praktické auto, za rozumnou cenu

+8/0
29.5.2017 11:46
Foto

L34u53k54á59š 54F30a77t10r 2470858618133

Dacia Duster... 1.6 atmo (motor nissan), 4x4 (podvozek částečně nissan), klimatizace, tempomat, bluetooth handsfree, el okna a zrcátka, cena 352.900,-

Co víc dodat...

+11/0
29.5.2017 11:03

B51o46ř66i26v97o25j 69K42u75b91í39č31e61k 2729620469221

Ten motor od Nissanu je jeste mnohem lepsi nez ten co mam ja :-)

0/0
29.5.2017 11:16

J15i16ř84í 71S92c22h64w21a57c51h 8678184748206

dodat lze: líná mrcha se průměrnou spotřebou 8 na 100....na dálnici i 10.....

+3/−6
29.5.2017 11:42

J94a59r43o54s42l44a60v 24B66r88ü37m38m42e24r 4327960812660

Které jízdně srovnatelné SUV je na tom lépe?

+1/0
29.5.2017 14:41

J40i86ř41í 79S75c40h57w34a11c15h 8508734118346

no právě, vůbec žádné,

jen normální auta jsou na tom lépe. ;-)

+2/0
29.5.2017 15:08
Foto

M10i80c43h71a28l 28N29a12j60m89a49n 7959433636780

Tak je to něco za něco. A obecně není žádná dacia vhodná na dálnici na dlouhé cestování.

+2/−1
29.5.2017 14:41

J49a88k59u68b 11S76e86k77e25r83a 6126950186425

No ale ta mrcha jde dat do lpg za 23tis a pak at tp zere kolik chce. Nema to primy vstrik do valcu, turbo, dvouhmotu, fitr pevnych castic. Takze za me R^

0/0
29.5.2017 20:16

J55i73ř92í 86S13c38h60w79a60c77h 8638464388366

ale je pak z ní "mrcha ještě línější" ;-)

0/0
29.5.2017 20:42

J51a40k78u96b 93S54e61k26e89r14a 6106560226125

U techto typu aut se moc nepocita s okruhovymi ambicemi :-).

0/0
29.5.2017 21:08

J27a86n 26L31u21k69á14š 7257553183402

A kdyz to date do LPG, vejde se do kufru vic nez golfove hole?

0/0
30.5.2017 17:00

R35a27d69e37k 81Ž15i63ž48k60a 9366845144140

Tak mozna o trochu ano,ale,ze by to byl takovy rozdil,ze bych se z toho posadil na zadek to opravdu ne :-)

0/0
29.5.2017 10:49

R11a62d80e39k 83Ž87i86ž56k25a 9586615724610

Ty crashtesty neco vypovidaji,ale,ze bych se ridil podle toho,zda ma auto 5 nebo 3 hvezdy? V realu je pak vse jinak a kdyz se stretne Duster s mensim autem tak to mensi auto muze mit treba 10 hvezd a bude nu te prd platny.Proste v realu je takovych tragickych moznosti,ze NCAP beru na lehci vahu.Samozrejme 0 hvezd je neco jineho

+3/0
29.5.2017 10:42

M41a34r67t31i35n 83K70a66r67á36s90e87k 9188983458178

No zalezi co je mensi auto... u havárky dvou aut je to dost hmotnosti, a Duster svoji hmotnosti odpovida autum nižší stredni ("golf class"). Tj troufam si rict, ze z havárky duster s golfem z toho vyjde lepe posadka golfu...

+2/0
29.5.2017 16:32

M61a75r42e82k 21J30a58n88e74č41k67a 1307836203681

Zapomínáte tady na jednu položku příplatkové výbavy v podobě paradoxně homologovaného předního rámu, pak bude Duster téměř vždy vítěz v přetlačované, pokud nenarazí na něco mnohem většího, nebo těžšího. Nechápu, jak tenhle typ výbavy na osobním vozidle může získat už z principu rizikovosti homologaci.

0/0
29.5.2017 21:57

O17n63d30r72a 38P79á39t10e11k 4420472431359

Pohybuji se na stavbach a tam maji firmy hojne Dustery. Umi to projet lecos, samozreme Defik to nejni, ale je to dric. Nahrada Lady Niva. Jak se VW smál prvnímu Loganu...a pak s hrůzou zjistil, že to chtějí i Němci... Já Dacii celkem fandim, vyplnuje sikovne diru na trhu a co si kdo koupi, to je vec kazdeho z nas.

+10/0
29.5.2017 10:19

B88o51ř74i88v51o48j 63K82u29b89í49č21e75k 2789560939261

Jelikož jsem majitelem Dustera jak v benzinové verzi 1.6 tak naftové 1.5dci tak si ani na jednoho si nelze stěžovat za těch cca 5 let na nich není jediná závada a ani náznak koroze. Pokud mám informaci tak od roku 2008 jsou všechny dachny vyrobeny z pozinkovaných plechů. Urcitě bych do ojetiny z bazaru nešel ani náhodou to je jak sázka do loterie vyhrává jen maličké procento.

Už se těším až vyjede nový duster, pokud mu bude zachována stejná světlá vyška a bytelnost nevidím proč by moje příští nové auto nebyla opět dacia.

0/0
29.5.2017 10:15

P49e82t57r 67D83r33a87p35a16l 3375328743415

v jednom testu na téma autobazar padlo toto...když ojetinu, tak ne v základní verzi, protože v tom jezdili lesáci a zedníci cestou necestou a auto bylo jako spotřebák do firmy a tak se k tomu i chovali, ale vyšší specifikace by problém být neměly

0/0
29.5.2017 11:21

D49a72n86i32e98l 33P65a77n78e44k 6552841872730

Nechci odrazovat, ale Renault v tomhle pripade dost propadl. Duster specialne v NCAP testu ziskal 0 hvezd za bezpeci v nejlevnejsi verzi auta. V te vyssi ziskal pouze 3 hvezdy. Jestli nekdo chce zaplatit mene penez, ale jezdit v necem co neplni bezpecnosti normy tak prosim, je to jeho zivot... Tohle auto proste ne.

+2/−6
29.5.2017 10:11

J79a61r61o10s81l16a83v 91B64r84ü66m14m27e86r 4637440212410

A vám nepřijde divné, že prakticky stejná konstrukce má tak rozdílné výsledky? Není to spíše o metodice těch testů?

0/0
29.5.2017 10:15

D17a87n49i75e34l 53P78a32n37e48k 6702471112810

Testy jsou stejne. Celni naraz, celni naraz na pulku vozu k ridici, bocni narazy atd. Viz videa NCAP. Me prijde spis alarmujici, ze jedna a tataz automobilka vyrobi auto stejne konstrukce ktera nesplnuje ani jednu hvezdu.

0/0
29.5.2017 10:34

T95o58m17á72š 54C36h49r68a56s56t17n11ý 2641944151783

Coz delaji ty dva vysledky -- 28% chodci a 29% elektronicke serepeticky.

Tak tomu chybi stop-start system, a filtr pevnych castic a puli to chodce.

Nic z toho neni nic xtra pro co bych plakal.

+3/0
29.5.2017 10:25

T23o43m33á24š 77C98h34r13a37s18t30n58ý 2771454311273

mmch. hodnotit bezpecnost pro auto urcene pro indicky trh taky neco o Vas svedci.

+1/0
29.5.2017 10:29

D82a84n18i68e78l 89P89a83n90e48k 6402911682320

O me? Spis o znacce jako takove. Vy znate konkretni testy pro Evropu? Protoze pokud si automobilka dovoli udelat auto v jine casti sveta s 0 bezpecim pro cestujici co udela jinde?

Nevim o tom, ze by napr. Skoda sidila bezpeci na ukor vyroby v jinych zemich.

0/−3
29.5.2017 10:31

T88o83m27á58š 34C37h23r86a14s95t34n14ý 2451454151893

Skoda dela to same v Indii, se podivejte jak dopadaji indicke Rapidy pri bouracce. Co si zaplatite, to mate. Konstrukce je jedna a ta sama vsude. Jenze kdyz pro Indii jsou predni airbagy ridice a spolujezdce priplatkove }rapid to same), ASR priplatkove (Rapid nenabizi), o ESC tam v zivote neslyseli, a bezpecnostni slitiny v deformacni zone jsou sproste slovo, protoze tam jinak auto kvuli prilis vysoke cene neprodate?

https://www.youtube.com/watch?v=HrDVEQGnMVA

+4/0
29.5.2017 10:43

D89a20n35i89e28l 79P85a46n10e33k 6522481332380

http://www.globalncap.org/ancap-elevates-new-skoda-octavia-to-top-safety-rating/

Nemate pravdu. Posledni testy z roku 2013 ktere se delali pro vychod dopadli na 5 hvezd. To co posilate je zcela video o nicem. Fotky skodovky po nehode. Vime co to bylo za nehody? Nevime. Takhle zdemolovat muzete jakekoliv 5 hvezdove auto.

To co pisete nemate vubec nicim podlozene.

0/−3
29.5.2017 10:47

T68o41m44á14š 28C46h41r29a21s92t13n95ý 2791224431733

ANCAP je Australie. Tady mluvime o Indii.

+1/0
29.5.2017 10:56

D53a53n78i11e57l 30P66a77n13e19k 6972801572100

Tak si to tam dohledejte pane Chrastny nikde nenajdete, ze by Skoda auto neplnila bezpecnostni limity v ostatnich koutech sveta.

Me spis zarazi, ze tu "branite" firmu ktera si dovoli vypustit na trh auto ktere neplni bezpecnostni normy. Jak jste sam napsal konstrukce je vsude stejna. Pokud Dacia nesplni ani jednu hvezdu i co se konstrukce karoserie / bezpecnost tyce, pak tu stejnou mate v Evrope. A to je opravdu na povazenou. Sednout do takoveho auta i s rodinou je opravdu velke riziko. Ano zadne auto neni zcela bezpecne, ale radeji zvolim automobilku ktera dba na bezpeci cestujicich sec muze. Skoda, Hyundai, Volvo, Saab atd. Nez abych koupil auto ktere sice laka na atraktivni cenu, ale nesplnuje bezpecnostni normy v dostatecne mire.

0/0
29.5.2017 11:07

T83o74m62á74š 37C91h69r41a26s68t57n70ý 2971414851323

Jak jsem uvedl ten "test" pro Indii, tak stejne naroky pri stejnem zakladu (hole auto bez elektroniky a airbagu, tedy jen karoserie) nesplnil ani VW!!, Ford ci Hyundai u vozu ktere normalne prodavaji v Indii.

+2/0
29.5.2017 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.