Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a kam se o víkendu naskládá i s rodinou. Je to prostě sportovec v drahém obleku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L58a86d93i60s76l26a27v 64K65a76l58o78u47s 7745146351510

Tak mi to kupte, já jsem taky self manager.

0/0
26.5.2017 18:23

P90e13t96r 63Č92e61r96n22ý 8817821174576

Zrychlení na stovku za 8 vteřin? 8-o;-(

0/0
25.5.2017 22:44

T18o76m77á20š 63T86a94t48í79č60e34k 5920102760148

Nevím, nevím, jestli ve mě má vzbuzovat touhu tak trochu sporťák, co jezdí na naftu. A nejedná se mně o technická data, ale o styl.

0/0
25.5.2017 21:34

R49a11d40o68m81í96r 67A85l29b56e65r64t 1356961472949

Tak to je sprosté, že jim nechtějí koupit sporťák. Takový manager má mít dva sporťáky, dvě pořádně nadupaná SUVé a plat půl mega, aby si to všechno mohl do půl roku koupit. Na tom trvám!!!

0/0
25.5.2017 21:13

K43a20r17e57l 98V80a67c83h87u18t 9863702409783

Nová TDI jsou podvod na lidi... Asi je úplně jedno, zda mají či nemají filtr jemných částic, protože když pan řidič dupne na plynový pedál, tak se z výfuku černý dým stejně vyvalí a to i u zcela nového vozu... (viděl jsem dnes na vlastní oči, a ten vůz měl pyšné označení RS) :-( RvRvRv

+2/0
25.5.2017 19:30
Foto

P13e62t26r 57M57a21r51e23č35e59k 4490901573632

Krásné auto...jen se mi zdá,že má unavený zadek...tak nějak moc pokleslý ..

+1/0
25.5.2017 18:31

D96a31v69i51d 41R65y89c82h92e28t15s67k42ý 9556801730200

Super auto na všestranné použití. S5V

+5/0
25.5.2017 11:58

K95a55m50i53l 13D48o76l48e36z53e30l 6842566174172

190 koni ? vzdyt to ma vykon jako dacie. Motorek jako do travni sekacky

+1/−13
25.5.2017 11:00

J33a14n 86Š65l48é45g39l 8732880308683

V autech se vyznáte, když tvrdíte, že Dacie má tolik koní... průměrná Dacie má polovinu ;-)

+1/0
25.5.2017 11:07

K96a51r88e77l 94V41a60c49h53u45t 9163192929813

Troufnu si tvrdit, že na jízdu přes 130km/h vám 50kW bohatě stačí... ;-) Pokud tedy má Dácie 95 koníků, musí to být úplný trhač asfaltu! ;-D

Což teprve vymazlené Audi se 190 koňmi?! R^

0/0
25.5.2017 18:22

P91e12t14r 22Č68e97r46m21á96k 9448375689250

V takto těžkém autě opravdu "bohatě" nestačí.

+1/0
25.5.2017 20:22

J35a73r66o80s61l33a44v 50D35r58o58z57d 6883339160637

Uniká mi smysl dýchavičných 2.0 TDI v takovémhle autě. To je jako dát si v michelinské restauraci sashimi z mušlí svatého Jakuba a zalít to pěkně kečupem. 8-o

I základní 1.8 TSI jede docela pěkně a úplně jinak v tom autě zní a funguje, než 2.0 TDI 140kW, které je podprůměrné i v konkurenci dehtometů od Renaultu, Peugeotu, Fordu a podobně, a v prémiové třídě opravdu nemá co dělat.

+7/−4
25.5.2017 10:19

M71i26c94h92a82l 55Š42r34o61u29b31e31k 8854546543490

Idální volba je 2.0 TFSI. Skvělý výkon a nižší hmotnost. Vyzkoušeno ;-)

+1/0
25.5.2017 11:49

F35i26l35i74p 86S64t54a85r58z41i66n53s55k63ý 3795742397576

ale vyšší spotřeba

0/0
25.5.2017 11:59

M35i28c42h75a41l 78Š41r41o28u41b11e22k 8644796143180

Lze s tím jezdit za 7 litrů. Naví jestli tedy u auta za 1,5M řešíš nějakej tel litr... 8-o

0/0
25.5.2017 15:54

D31a72v96i41d 75R16y70c18h43e51t87s87k77ý 9966491560910

souhlas, ale 1.8 je přeci jen trochu málo na tu váhu

+1/0
25.5.2017 11:57

L38u28k36á17š 59K83a55r42á54s45e23k 7846451750853

Zeptam se a uz jste v nem jel ? My mame A5 2.0 TDI 125 kw a rozhodne si nemuzem stezovat na vykon , pokud to clovek nema na zavodeni tak se stim jezdi jedna basen , a to jsme prechazeli z A4 1.8T takze rozdil pozname .. ale rozhone bych nerikal ze to je dychavicny motor ... a uz vubec bych to nesrovnaval se znacky ktere jste vyjmenoval....

+2/0
25.5.2017 12:43

J49a47r42o17s76l97a80v 29D56r34o41z88d 6903529630307

Já mám předchozí generaci 2.0 TFSI 155kW a je to na tu váhu hraniční co do výkonu, ale projevem skvělý motor. Točivý, s příjemným zvukem.

Dvoulitr TDIčko mám projeté v oktávce, kam se to do služebáka hodí, ale A5tku přecijen vnímám jako auto pro radost, které už není úplně value4money, a tam si dvoulitr naftu vůbec nedovedu představit.

Nota bene když tohle nové VW TDIčko 140 kW je podle všech testů vyloženě nepovedené (asi ho zmrzačili kvůli emisnímu skandálu).

+3/0
25.5.2017 15:58

L90u53k30á36š 61K77a11r70á87s51e97k 7316691570333

Tak my ho mame napul pro radost a zaroven jako pracovni , takze jsme v tomto udelali kompromis ... Nam to motorove staci krasne a zaroven nejezdime za 10/100 jako s benzinem

+1/0
25.5.2017 16:31

R97o75b12i48n 40Ž64i42ž79k92a 2568984786826

No už jenom to, že píšete "nám" to stačí, tak to zní spíš jako auto na rodinné vyjížďky než jako mírně egocentrický sporťák, kterým jste v Hannoveru za tři hodiny :-)

Ostatně ani ta stovka za osm sekund tomu úplně nelichotí.

0/−1
25.5.2017 23:05

L28u94k64á89š 90K25a31r40á25s49e33k 7716461700283

Nam to staci , znamena ze nepotrebujem jezdit sprinty nebo zavodit ,

ale to ze kdyz potrebuju predjet tak se na to muzu spolehnout a ze nepoznam rozdil jestli jedu 130 m160 a 180 proste ze mi to dava svobodu na jizdu .. nepotrebuju si nic dokazovat . Chci mit auto na ktere se muzu spolehnout ze me nenecha ve stychu a zaroven me nesedre z kuze za palivo ...

0/0
26.5.2017 10:19

R34o10b59i58n 98Ž10i43ž23k88a 2148334656586

Já vám rozumím, vlastně bych měl na nové auto dost podobné nároky, o jakých tu píšete.

Jen upozorňuji, že ta "radost" pro kterou to zmiňujete, není radostí ze sportovní jízdy. :-)

0/0
26.5.2017 16:06

T73o36m78á62š 97L27u52d91v86í18k 1390547354922

Ten předek se dost nepovedl. Hlavně ty světla ala Tesla jsou strašný.

+1/−5
25.5.2017 10:15

A81n35t77o76n92í93n 23S54e92b96e49r79a 7813838800759

A5 jsou nejzajímavjší a nejhežcí Audi pro denní používání. Fajn auto. R^

+11/−2
25.5.2017 10:03

J84a67k59u72b 65F88e70i70f72a28r 7279359476909

Tohle auto je liftback, případně fastback, ale fakt ne kupé, jak několikrát zmiňuje autor.

+14/0
25.5.2017 9:29

M29i13c72h17a60l 86F20r36ý39d71a 1442299423802

Byl jste rychlejší

0/−1
25.5.2017 11:57

A22n28d45r68e21j 21M32a71s94a62r36y92k 9640163146740

ja nevim ... ten predek se mi moc nelibi a neak mi neladi se zadi.... jak ten cumak jde tak moc dolu tak tam vznikla takova naka boule ... neak se mi to nehodi k tomu autu.... ale to bude asi tim ze jsem byl zvyklej na ty obr predni masky sahajici od celniho skla az po zem :) ale vypadalo to asi mozna trocha lip a predni kapota byla skoro rovna a ne zahnuta dolu... :)

+2/−1
25.5.2017 8:59

M75i86r16e12k 77G45a16j73e32r 5921646589370

Ten manažer neví, co chce. Nejdřív sporták a pak aby tam nacpal celou rodinu na výlet. Na jeho místě bych žádal Teslu Model S.

+1/0
25.5.2017 2:43

J86a37k46u55b 88F57e54i81f58a24r 7369689566189

Když pominu výrazný rozdíl v dílenském zpracování mezi Audi a Teslou, tak rozhodně nepominu značný cenový rozdíl. Teslu model S by mohl žádat někdo, kdo má budget na A6 v plné palbě.

+2/0
25.5.2017 9:56

M20a79r67t32i13n 32K64a94r57á22s40e13k 9768223708458

No ono casto lidi co fasujou takove auta s nimi i casto jezdi na sluzebky po evrope, delat neco takoveho I s teslou je trochu na palici, nemluve o nasobne vyssi cene...

0/0
25.5.2017 23:10

J27i55ř73í 44P17a35n89t47l75í58k 8583913274713

Jsem v USA tak obcas srovnam ceny mezi USA and CR. A5 sportback je v USA ve trech verzich Premium, Premium Plus a Prestige - prestige je nejdrazsi - zacina na $50 000 . Dodal jsem priplatkovou vybavu : S line sport package, Driver Assistance package, Cold Weather package, S line wheel package, Ventilated front seats, Adaptive damping suspension a cena je na $56 700 k tomu je treba pripocist dan okolo 8% - s dani $61 236. Cena tady testovaneho vozu je $73 000 - bez mala o 12 tisic dolaru vic. V cem je ten rozdil $12 000? Rekl bych se kdyz jsem k Prestige modelu dodal vsechno co bylo mozne , tak je to v plne vybave.... Zajimave by mohlo byt srovnani v Nemecku a v CR.....

0/0
25.5.2017 1:22

M79i42r30e37k 94G92a64j70e60r 5351726919790

Počítat umíte. Tak teď si odečtěte daň u testovaného vozu a odečtěte si také daň u vašeho výpočtu a jste na zhruba stejné ceně. Daň je totiž v každé zemi jiná. Zbylý, už docela malý rozdíl, je způsoben konkurencí na americkém trhu. Cena totiž je výsledkem nabídky a poptávky.

+6/0
25.5.2017 2:40

J33i25ř85í 80P42a20n22t96l79í94k 8223103844893

Dan v CR je 21% ? Jestli je to tak, tak mate pravdu. Cena bez dane neni v USA az v CR az tak odlisna. Porad je to par tisic, ale ten rozdil se ztraci....

+1/0
25.5.2017 4:01

D30a56v54i72d 71H77u84r42k96a 3810483261761

Ale kdyz pujdu v CR do prodejny a auto si koupim, vytahnu z penezenky 73.000 dolaru ( v prepoctu). V Americe vytahnu onech 57.000 dolaru. Copak mi u nas nekdo vrati dan - zrejme tedy u nas DPH? A v USA je dan pri nakupu aut jak resena? Tak jak u nas u platcu DPH?

0/0
25.5.2017 5:54

M79i56r94e47k 70G25a55j65e31r 5881776269800

Zaplatite pres 61 tisic dolaru, pokud to nemate na firmu. Ta dan je obchodni (sales tax), nikoliv DPH.

+1/0
25.5.2017 6:33

J14a74r98o47s18l36a20v 13D44r24o16z62d 6113249930907

Vratka DPH se při koupi takového auta samozřejmě uplatňuje. Neznám nikoho, kdy by auto v této ceně kupoval do soukroma.

+1/0
25.5.2017 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.