Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L10u69k94á51š 62K38o49b43e25r46a 3544353898

Litrový trivalec v holbytu za půl míče... LOL. Takova nabídka se neodmítá.

+15/0
doporučit
26.5.2017 8:13

J26a11n 40Z68a82j91i14c 5835847397849

No nekup to litrovej trivalec za pul mice. LOL :D

+12/0
doporučit
26.5.2017 8:29

M33a81r47e56k 24J75a57n74e23č45k23a 1697736213911

Dát za vůz s litrovým 3válcem v základní výbavě 500tkč, může jenom někdo, kdo už neví co s penězi. Ten litr si měli nechat pro Citigo a Fabii a tady mít základ 1.5 TSI za ty prachy, když už základní výbava bude spíše ostudná, jak je dobrým zvykem této značky.

+29/−7
doporučit
26.5.2017 2:57

P94e67t31r 77K76r24á13t64k26ý 5979186806221

Vzhledem k tomu jaký je median mezd v cr, se vždy u těchto článků podivuju, kde na to ty lidi berou... Já muž mezi 30-40 lety, s lehce nadprůměrným prijmem (tedy údajná cilovka tohoto auta), co živí rodinu - ženu s detmi na rodičovské, na takové auto nemám ani nahodou.

+10/0
doporučit
26.5.2017 10:05

M46i46l77a94n 98A16d78a76m36e44c 2952276550

Je zajímavé, že většina lidí hořekuje nad vysokými cenami téměř všeho a pak na auto za 600 tisíc se čekávíce jak půl roku?:-/

+8/0
doporučit
26.5.2017 7:13

M58i97c15h14a60l 18K16o35l52o79v39r20a65t 5767503495932

Jelikož nahrazuje Yetiho, tak předpokládám cenu cca podobnou jako má teď Yeti, navýšenou o 10-20%.

+8/0
doporučit
26.5.2017 2:11

S23t19a77n88d78a 78C62h23v20o58s35t 1882688

Skutecne nechapu lidi, kteri maji potrebu celemu okoli sdelit tu novinku, ze by si urcite zbozi v konkretni konfiguraci nekoupili a jak to nekdo muze proboha kupovat? Vsak to Skoda nasilim nikomu nenuti ne? Spousta aut je vhodna jen pro urcity segment spotrebitelu. Co potrebuje takovy duchodce nebo mama s detma vic, nez motor s 80kW? Je potreba do mesta snad 300 koni? Jo, pokud je nekdo vyzaduje, ma furu moznosti jinde, at do toho jde, nikdo mu nebrani.

Krome toho prodejni vysledky Skody svedci o tom, ze to v Bolce asi spatne nedelaji...

+10/−2
doporučit
26.5.2017 9:49

D33u35š60a31n 64S15o59c22h47a 9106741863921

Zaklad budou svihadla a priprava pro radio?

+6/−1
doporučit
26.5.2017 8:16

A66d47a83m 42M38a37l36ý 4410307862491

To nevadí.

Zákazníci Škody chtějí Škodu. Nějaké reálné porovnávání užitných vlastností je zastrčené při rozhodování o koupi kdesi v pozadí.

+6/−1
doporučit
26.5.2017 8:05

J66a79r29o52s89l49a58v 79Š45t82r56e14i59t 4443214450893

Litrový tříválec :-D Ať už je tu ta elektřina...

+5/−1
doporučit
26.5.2017 1:51

O81n74d18ř12e12j 84L22i24š38k76a 3300962624366

Za litrovej tříhrnek super kauf.

+4/0
doporučit
26.5.2017 7:29

G12e48o20r63g 84K85o17m31b97e51r93e50c 9204191436341

..... základní provedení s litrovým tříválcem, pohonem předních kol.

navonena bida ;-D;-D;-D

tohle (litrovej trivalec) melo uz Subaru Justy pred 30ti lety ale pohon 4x4 za polovicni cenu. Ale mozna se dockame ze brzy to budou nabizet s inovovanym motorem z Trabanta.

+7/−4
doporučit
26.5.2017 7:45

K96a27r91e46l 59N55o77v46o64t94n16y 2371605719380

Yetiho opravdu nenahradi, skoda... :-(

+4/−1
doporučit
26.5.2017 9:28

V81o82j56t53ě64c48h 79M36o59r81a59v76e66c 5175604746125

Dávat do takovýho auta litrový tříválec, to už je opravdu čirá zoufalost... :-/Rv

+5/−3
doporučit
26.5.2017 9:40

J79a14n 78S12t15u25h75l 1562694732

Mne by také zajímalo jaké budou dodací lhůty. Kodiaq nebo Ateca se dnes objednává na dodání nejdřív za 9 měsíců. A až najede na výrobní linku Karoq, tak to bude ještě horší. Mám pocit, že Škodovka najela na politiku: zákazníku objednej a začni šetřit, až našetříš, tak bude auto vyrobené ;-D

+4/−2
doporučit
26.5.2017 7:21

J98a88r78o78s70l35a22v 22P67e62l65d77a

Uživatel požádal o vymazání
+5/−4
doporučit
26.5.2017 9:29

L84u27d90ě41k 64J10e77l20í39n13e29k 5147567569910

".... zákazníky ve věkové kategorii 30 až 40 let ve střední příjmové kategorii." No, tak čtyřicet zim jsem viděl, příjem mám nadprůměrný, ale na auto za půl mega, jehož motorizace na tak velký vůz ve mě mimochodem vzbuzuje nedůvěru, po zaplacení výdajů na bydlení a uživení rodiny tedy rozhodně neuvažuji. :-) Asi měli napsat ".... bezdětné zákazníky .....", tam by to asi sedělo, pokud tedy mají byt po babičce a nesplácí hypotéku. :-)

+2/0
doporučit
26.5.2017 17:57

M35i75c66h79a96l 93R74e80j46z80e12k 5886517535941

A kolik bude stat normalni verze s 2l motorem? Stejne jako Oktafka?

+2/0
doporučit
26.5.2017 10:08

M91i21c45h12a28l 61R20e73j60z75e77k 5586437945681

SUV s pohonem predni napravy a litrovym motorem;-D

+2/0
doporučit
26.5.2017 10:07

Z73d32e23n42ě85k 45H10a82n67z82l 1201456542604

Lidí mají peněz dost, když se na Ateku čeka 8 měsíců.

+2/0
doporučit
26.5.2017 8:48

J61a21r36o66s43l20a18v 68D54u37n39d25a 1123162136290

Malé "SUV" s litrovým motorem za půl mega? A pak se divte že výrobci razí trend "SUV do každé domácnosti", když z nich mají takový vývar.

Kupující jsou normální blázni.

+3/−3
doporučit
26.5.2017 7:55

J45a40n 84Š76v17e79c 5742186667589

Já myslím, že Škodovka jde do kopru. Půl mega za kola se sedačkama je trochu úlet. To si radši koupím Dacii Duster v plné výbavě, 4x4 a ještě mi zbyde.

+3/−5
doporučit
26.5.2017 12:39

J91a38n 76M28a18l26ý 3652222972645

Jak tak čtu, většině vadí ten trihrnek. Je i v O3. Inu, nějak ty flotilove emise CO2 musí automobilky plnit a tohle má prostě nižší papírové emise CO2 než 4 válce. On ten 3hrnek docela jede. Z dlouhodobého hlediska spíš bude záležet na výdrži.

+1/0
doporučit
26.5.2017 10:39

T50o91m10á83š 60K15u76c84h12a70ř 3427921788481

Tak si zde všichni zanadávají na škodovku, ale stejně bude rvačka o ten trapnej tříhrnek a čekačka dlouhé měsíce. ;-)

+1/0
doporučit
26.5.2017 9:16

J47a78n 60K77a52r81e46l 28N98o84v28a79k 5906364298236

uz jsem ho videl a zamiloval si ho... bohužel mam pouze průměrný cesky plat :-( nejak to ne a ne zlomit.. takze kategorie snu..

+2/−6
doporučit
26.5.2017 6:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.