Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S25t41a61n71i80s59l96a75v 36K12r32e62j87c48a72r 6747906813734

VW je nadčasovou úspěšnou firmou, jež by mohla být příkladem úspěšného podnikání a úspěchu napříč dobou, ideologiemi a režimy. - Začalo to H.F. a jeho Fordem T a pokračovalo to evropským VW Broukem a VW Golfem.

+7/0
doporučit
28.5.2017 9:34

M46i53c84h43a13l 86F10i12n37s51t75e89r85l86e 7889730243808

Už poněkolikáté reaguji vůči redakci iDNES - inspirací pro VW byl prototyp lidového vozu H. Ledwinky Tatra V 570, nikoliv Tatra 97.

František Jiří Lukáč : VW v tom zdaleka nejede sám, jak se poslední dobou ukazuje, je v tom většina automobilek. Podstatné však je, že za celou "dieselgate" mohou úředníci od stolu a ne automobilky !!!

+5/0
doporučit
28.5.2017 11:26

F92r63a13n69t40i23š13e45k 23J66i85ř34í 92L77u37k11á49č 4713409972578

Bodejť by nebyla největší v Evropě, když lže a podvádí své zákazníky! Prodává jim údajně ekologická auta a přitom jim cpe braky a šunty, které neobstojí ani na naší emisní kontrole. A ještě se u toho tváří jak by jí někdo křivdil. Evropské zákazníky odmítá odškodnit tak, jako musela odškodnit ty v USA. Holt jsou pro ní Evropané opět jen "untrmenš"!

0/−10
doporučit
28.5.2017 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.