Diskuze

Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to automobilová socha zrcadlící vaši osobnost a jmění. A taky ukázka řemesla a umění mistrů. Dnešní časy takové pestrosti a jedinečnosti nefandí. Ale najdou se výjimky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Hmm. Provedeno dokonale, ale tento vkus tedy rozhodně nemám. Nekoupil bych to ani za 3M CZK.

0 0
možnosti
VJ

Nůžky jsou rozevřeny vskutku doširoka.

0 0
možnosti
Foto

Majitel bude asi mluvit rusky nebo vzívat Alláha... :)

0 0
možnosti

Předek se mi moc nelíbí, ale z boku je to úžasný auto. Podobně krásný jsou velká GT ze 70. let. Pak ještě musím zmínit Aston Martin Lagonda (1976-1990), to je tak ošklivý auto, až je krásný. 

0 0
možnosti
OU
JK

Nevidi v tom niekto krizenca tatraplanu a roysa?

4 0
možnosti
MG

Ty reklamni reci jako o strese "podle Rollsu je to jeden z největších a nejsložitějších skleněných dílů použitých v autoprůmyslu vůbec." kazi dojem. Misto toho bych bral, kdyby napsali, co je na te strese sloziteho.

0 0
možnosti
AZ

Vyvážené proporce to rozhodně nemá. Zadek, sám o sobě krásný a netradiční, se ani v nejmenším nehodí k předku auta.

3 0
možnosti
FC

Je to otazka vkusu. Spojeni obleho zadku (libi se mi) s tradicnim predkem az absurdne zvyraznenym mi nejde moc dohromady.

3 0
možnosti
MR

No, asi se mu blbe budou shanet nahradni dily, kdyz to nekde odre. V kazdy mototechne je asi mit nebudou.

0 0
možnosti
JJ

Snad byste s tím nechtěl jezdit? ;-)

0 0
možnosti