Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L49a56d70i70s55l77a51v 43L34a31k23e11r 2953689145176

Připomenu, že podle legislativy U.S.A. platí, že výrobce je povinen k homologaci typu vozidla dodat seznam všech systémů, které ovlivňují produkci emisí.

Firma VW neohlásila homologačnímu úřadu existenci systému, který rozpoznává kdy je automobil ve zkušebně podroben standardnímu měřícímu cyklu.

Pokuta pro Volkswagen nebyla uložena za množství emisí u "cinklých" vozů, nýbrž za zatajení jednoho z povinných podkladů k homologaci.

Proto se v Evropě nemůže opakovat americká aféra Dieselgate: postup při homologaci typu vozu je v Evropě odlišný a v tomto případě automobilka žádnou svou povinnost neporušila.

+20/−1
doporučit
8.6.2017 3:25

J31a20n 81D68l33o27u52h94ý 7874649650209

Co by jste delali vy, kdyby vam nejspis doslo, ze urad uz tusi, kde je problem a tudiz to spadne na vas, pac tomu cirkusu sefujete... on si takhle akorat zachranil vlastni zadek. Vime prd kdo opravdu stoji za tou myslenkou podvodu a kdo ji jenom realizoval, protoze mu to ser naridil...

+6/0
doporučit
8.6.2017 7:17

A32l47e14š 92L81i42s72o91v75s16k87ý 9729278242432

Ono je to asi ještě jinak. Amerika potřebuje vytlačit úspěšný VW z trhu, poškodit Evropu a Německo. Jak se zdá,na hruškách byli všichni, ale chytili a drátují jen Vencu Waltrovýho, aby si ostatní dávali lepší pozor a nenechali se příště chytit.

+12/−12
doporučit
8.6.2017 8:46

P85e49t63r 52B77á48č40a 8605666375295

To neni whistleblower jak treba Snowden, to je spis peknej krivak, kterej akorat nahral tem eurohujerum a ekoteroristum z Brusele.

+4/−1
doporučit
8.6.2017 15:17

A14n32t14o75n81í90n 21S40e20b85e27r30a 7293628940219

Na celé tě věci je poitivní jen to, že se postupně přestanou monovat diesly do osobáků. Jinak by ta aferá byl úplně zbytečná.

Tak za to jsem rád. R^

+5/−5
doporučit
8.6.2017 12:35

P41a25v32e18l 51V19o83n65d54r33á22k 4876711919867

No, hlavně mi připadá, že problém není v tom, že při kontrole se motor přenul do úsporného režimu, ale v tom, že v úsporném režimu po skončení kontroly nezůstal. A nevidím povod v tom, že při tzkouškách reálně dosáhnu lepší výsledky než v běžném provotu - standardně to potká většinu maturantů, že u zkoušek diopadnou líp než v životě ...

+2/−1
doporučit
8.6.2017 2:32

T46o64m61á38š 50K87u98c33h96a61ř 3857131568681

Neloajální zamestnanec zaplatí způsobené škody. :-P

+5/−13
doporučit
8.6.2017 0:30

J29i44ř88í 81T37e97p44r 4447280775935

Zakazal bych mu za jeho envirometalnost do konce zivota pouzit jakykoliv motorovy dopravni prostredek. Nejde jenom o jeho osobni dopravu, ale i o dovoz zbozi spedici a pod. Priste by si to bonzovani rozmyslel.

+5/−19
doporučit
8.6.2017 5:47

Š48t47ě31p57á77n 33H68r28d97e79k 3640660335543

no jak to byl reportér new yorku- tak se není co divit za rozpoutání této bláznivé honbyRv-stačí si vzpomenout co dělají a dělali v americe za bordel při volbách a jak škodí a pomlouvají prezidenta-levičáci;-€Rv

0/−3
doporučit
8.6.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.