Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D45e21n33i23s 17H34u15m21l 4302835225316

Ja zadnou ztratu duvery v automobilovy prumysl nevidim. Zato vidim nulovou duveru v Evropskou komisi a jeji narizeni.

+42/−6
doporučit
31.5.2017 13:16

M56a96r20e89k 78K61o70l93m76a60n 5266404407341

Kdyby EU vložila tolik úsilí do ochrany hranic a bezpečnosti, co vkládá do automotobuzerace, tak vám můžou v Chánově upadnout Breitlingy a za měsíc je na tom stejném místě najdete.

+26/−2
doporučit
31.5.2017 22:14

J75i27ř37í 66S38c16h29m52i78d41t 5360923824155

Vše tohle znamená zdražení aut, vytlačení levné konkurence a zkomplikování dovozcům přístupu na evropský trh, což chápu, ale stejnou funkci a s větším efektem by bylo clo. Pravda ta bohatší část Evropy to moc neřeší, tam jsou schopni bez problémů zdražení vstřebat, ale doplatí na to zase opět ta chudší část Evropy a to ta bohatší bude vesele tu chudší zásobovat ojetinami, takže další + pro bohatší a větší ekologickou zátěž pro tu chudší. Jen nechápu ty vlády a poslance z té chudší, kteří tomu nadšeně tleskajíRv.

+18/−1
doporučit
31.5.2017 20:52

V95a39c11l83a70v 12M58e91d68e87k 5981832165165

kdyby ty miliardy EUR, co jdou na nesmyslné dotace řepky (která ničemu neprospívá) šly do vývoje skutečně čistých technologií, mohli jsme být už někde úplně jinde. Bohužel v Evropě zvítězil ekologismus nad ekologií, z celé ochrany přírody zůstal jen obrovský kšeft pro zainteresované, a podvod s emisemi (a nejel v tom jen VW) je jen logickým důsledkem.

+12/0
doporučit
31.5.2017 22:35

P67e83t93r 92G82a82b57r86h82e62l54í16k 9117130282772

a prosím vás ... tomu větru a dešti už poručili? ... wait .. to byli jiní soudruzi ...;-)

+9/0
doporučit
31.5.2017 22:19

J63i84r78k64a 96H47o59n42c68ů 2374744831578

Jediný způsob, jak obnovit a zvýšit důvěru v evropský automobilový průmysl, je pomoci mu vytvořit čisté a bezpečné technologie,“ poznamenal k dohodě maltský ministr ekonomiky Chris Cardona

Zdroj: http://auto.idnes.cz/typove-schvaleni-motoroveho-vozidla-homologace-fuw-/automoto.aspx?c=A170531_104310_automoto_fdv

Ona panuje nedůvěra v evropský automobilový průmysl? Evropská auta se prodávají víc, než kdy před tím. Zase jen přitroublé žvásty byrokrata, který se snaží ospravedlnit unijní nesmysly.

+8/−1
doporučit
31.5.2017 22:53
Foto

J49a66n 54D10o23č84e94k47a42l 1204986571185

Ano - Maltský ministr ekonomiky bude jistě naprosto kovaný znalec automobilového průmyslu a fyzik v jednom. Šmarjápanno, kde se tihle "experti" líhnou???

+5/0
doporučit
1.6.2017 2:12

O55n47d38ř63e11j 54N73o90v34á24k 9157504189299

Auto-průmysl je slepice snášející zlatá vejce.

Bez auto průmyslu by se EU ekonomicky zhroutila.

Přesto dělají všechno pro to, aby auto-průmysl z EU vytlačili pryč .... a když jejich proti-autová opatření začnou fungovat a výroba začne klesat - najednou chytnou paniku a začnou zavádět dotace (šrotovné ...)

Kdo nabídne skutečný a opravdový CZEXIT - má můj hlas ....

+13/−8
doporučit
31.5.2017 12:05

P33e61t33r 54V17e72s38e42l94ý 6101166879280

Snad se EU brzy rozpadne RvEURv

+7/−3
doporučit
31.5.2017 20:46

L32e40o30š 74S78ý17k88o91r21a 3131152363300

"prohlásil maltský ministr ekonomiky"...tak za všechny auta vyrobený na Maltě bych tu pokutu zaplatil sám

+4/0
doporučit
31.5.2017 20:22

M19a66r25t52i48n 58H14o65r70á85k 7186645918

Nejde o nic jiného než učinit auta méně dostupná pro chudší obyvatele (kteří přesto volí tyto socialisty), aby se více používala kola a cyklostezky a omezilo CO2

+3/0
doporučit
31.5.2017 23:32

P83a79v22e52l 37K57y22n36č51i59l 4130484356432

Prostě auta na fosilní paliva nebudou čistá nikdy, leda tak o objemu 125 ccm. V podstatě žádné auto nesplňuje normy ani když vyjede z fabriky, protože v reálném provozu je to stejné jako s reálnou spotřebou. Laboratorní je 5,5 ale v reálu je to 10, takže emise nemůže splnit. Jediným řešením jsou auta na elektriku a plyn, ale kdo bude likvidovat ten odpad z eklektických článků a motorů to by mě zajímalo.

Už aby ta UNIE šla do kytek.

+3/0
doporučit
31.5.2017 22:20

T29o36m22á57š 28K28u86c63h70a26ř 3527611568831

Tak to chci vidět, jak například výrobci splní slibované parametry maximální akcelerace, protože v tomto režimu jistě nejsou schopni splnit emisní požadavky. Povede to k tomu, že SW vám při sešlápnutí plynu na podlahu umožní pouze vlažný rozjezd, hlavně u maloobsahových motorů. Jenže to pak místo 11 sekund budou muset napsat 20.. :-P

Stejně tak chci vidět, jak ty reálné emise splní po ujetí 100 000, 200 000 km.

+3/0
doporučit
31.5.2017 15:02

J61o60z54e22f 20S86t32e18b78i68l75a 3565237925677

...do kazde domacnosti jedna EU komise !!

+2/0
doporučit
1.6.2017 8:23

P17e22t14r 22Č24e83r38m58á37k 9888455149300

Opět věc o ničem, zatím není známá situace kdy by výrobce v EU použil do seriové produkce něco co se liší od kusu který prošel homologací více než metodika povoluje. Takže ať je pokuta třeba miliarda, to nikoho nepálí a nic neřeší. Rv

Krom toho jak je uvedeno v článku - výrobci s tímto návrhem souhlasili, takže si opět schválili něco co dobře vědí že sami splní ale že to opět omezí konkurenci.

+2/0
doporučit
31.5.2017 16:00
Foto

J18i94ř98í 75Š10v38a73g89r 4144902385487

Já žádné zdražování z důvodu pokut nevidím. Jen je třeba dodržovat závazky. Smog nám nevoní, ale vozit si pozadí v autech chceme - holt je tomu třeba uzpůsobovat emisní limity. Exit z EU? Co by to přineslo? Regulace budou třeba vždycky. A když se nám nelíbí EU regule, kde bereme jistotu, že čistě české budou vyhovovat? Obávám se, že remcání je vlastnost nesouvisející s členstvím v EU.

+2/−1
doporučit
31.5.2017 23:43

T21o20m56á52š 80H71a15v92r94d62a 1143486487424

Problém není v nových autech, ale v těch starých, a tam žádné nařízení a normy nepomůžou. EU by se proto měla zaměřit jak vozový park, co nejefektivněji omladit...

+1/0
doporučit
31.5.2017 21:18
Foto

O98n33d12r26e32j 73V81a12l10o83u68s10e55k 4830281777131

Super, i tohle (kromě ostatního) je třeba sjednotit. Je fajn že EU funguje - ať si říká kdo chce co chce (y)

+1/−3
doporučit
31.5.2017 20:54

K31a74r73e13l 73V80a15c56h27u40t 9203342549903

Každej druhej Němec jezdí ve 3-Litrovém autě, ale buzerovat budou zbytek Evropy!

Chjo... :-/RvRvRv

0/−4
doporučit
31.5.2017 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.