Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R18a43d50e34k 86H66o27l14í42k 1718504640506

Srdcem auta je motor - a v článku bych si rád přečetl jak Mrkev obsazená 4 mi dospělými (když je tam toliko místa) s tříválcovám srdcem svižně prosvištěla třeba Beskydy - jakou ta jízda měla dynamiku, kolik to papalo v zázraku za 450 tis (bez gumových koberečků).

+49/−2
doporučit
6.6.2017 5:36

T61o26m89á44š 27K34u94c78h70a65ř 3377611718971

Nějak mi nedochází, jak si s prestiží pomůže rodina, která si podle autora z prestižních důvodů koupí tohle místo octavie. :-)

+32/0
doporučit
6.6.2017 0:15

V55l96a52d33i89s34l36a66v 55N18o66h37e50j49l 7988957158901

Skoda, ze to nema motor, jinak by se mi to libilo. ;-D

+37/−1
doporučit
6.6.2017 1:10

A20l18e56š 45J74í51l74e19k 4299614398728

Nové a krásné auto místo Škodovky? Jedině nová Mazda CX 5 s pořádnou atmosférou..

+24/0
doporučit
6.6.2017 0:22
Foto

L84u95k35á93š 29K58o45b29e27r73a 3254343598

Ty umělohmotný vyplně dveří místo normálního tapecírunku jsou fakt krása, to bych v autě za tři čtvrtě míče určitě moc chtěl. ;-D

+20/0
doporučit
6.6.2017 8:38

V44l36a60d96i53m38í70r 68K31r70u61p88k98a 4608774814256

K ceně:

"Kvůli ceně totiž málokterá rodina na největší škodovku (Kodiaq)dosáhne. A snad to ani tolik nevadí. Kdo potřebuje velký kufr, půjde do octavie kombi, kdo ne, může sáhnout i po karoqu."

Do a kdo pracuje za průměrnou či spíš podprůměrnou mzdu půjde akorát tak do bazaru...

Málokterá rodina totiž dosáhne na víc, než na nejobyčejnější Fabii. :-/

+22/−1
doporučit
6.6.2017 6:04
Foto

R24i16c15h26a45r81d 40P24o54l79á47š69e71k 9924443400219

Takže Škodovka s motorem bude až příští rok.:-/

+18/0
doporučit
6.6.2017 6:38

P25e16t48r 58P32o17s10p11í25š74i64l 4428404596836

S motorem, technikou 4x4 a s výbavou to bude stát tak 800 tisíc. Takže se z toho asi typický český rodinný vůz nestane.

+15/0
doporučit
6.6.2017 6:48

P50e45t58r 11P27o54s27p90í77š65i38l 4828904316616

Trochu výrobce nechápu. Nejprve vytvoří čtyřokou Octavii, protože je až prý příliš podobná Rapidu a pak udělá prakticky to samé u Kokodáku s Karotkou.

+15/0
doporučit
6.6.2017 6:32

J97a67k53u67b 49H62á74j75e64k 8820967256439

Tak celkově je o něco hezčí, než Kodiaq, ale pořád je to takové unylé. Dokud nepřijdete blíž, abyste rozpoznali logo, tak nevíte, jestli je to Seat, nebo Škodovka. Potvrzuje se také že Škodovka moc neumí pracovat s proporcemi blatníků a kol. U rádoby auta na polní cestu to je o to větší chyba. Když vidíte na silnici Jaguar F-Pace, nebo Volvo XC90, XC60, hned víte, co je to za auto. Mají svojí osobnost. A to není o cenovce. Nějaké přehnaně drahé tvarovaní karoserie ta auta nemají. Škoda je šeď. Bohužel.

+23/−3
doporučit
6.6.2017 7:18

M66i65c59h21a49l 87M84a30r57c85i39á92n 1709889571805

Proč neudělali systém odpojování poloviny válců i u toho tříválce? To mohl být krásný tramtabum :D

+17/−1
doporučit
6.6.2017 8:12

O66n77d26ř19e93j 23F65e74n85c90l 9442876693810

Auto se mi hodne libi, jen nejak nemuzu prijit na chut tem zadnim svetlum a tomu "tupemu" kusu plechu na viku zavazadelniku prave pod svetly.

+13/0
doporučit
6.6.2017 7:01

V45á44c56l12a56v 21D10o78k71s51a42n75s77k20ý 5671382559918

Příšerný název, evokuje mi to fotbalového pseudo odborníka Karocha.

+10/0
doporučit
6.6.2017 8:02

P85e28t83r 26B29á98č34a 8715526935465

Moderní systémy, které karoq dostane

Vyhřívaný volant

full-LED přední světla (základní provedení má žárovky H7), zadních mají LED vždy

zásuvka na 230 voltů

;-D;-D hotová moderna.

Dle očekávání stejně ošklivý jak Kadak

+18/−4
doporučit
6.6.2017 5:42
Foto

A62l96e49š 41M86a14r92c58o23l 5867100693659

Velmi pěkné a povedené auto, ale s tím 1.0 TSI si v konfigurátoru udělají maximálně ostudu:-/

+9/0
doporučit
6.6.2017 10:29

V98o54j67t60ě46c86h 63T28r61u87h95l83á62ř 2615279376

Cena za kodiaqa 690k v základní výbavě. To jo ale co všechno tam není v té základní. Isofix, dešťoví senzor, vyhříváni předních sedacek, tempomat s omezovačem. Střední loketni operka vzadu. I za rezervní kolo připlácíte. A najednou i to co by snad v takovém autě mělo být základem připlácíte a jste na 800-900k ani nemrknete. A za tu cenu máte v 2.0l benzin mivec outlander v plné palbě momentálně a s motorem který vás přežije.

+10/−1
doporučit
6.6.2017 10:13

J12i32ř48í 57K83o34h88o45u36š45e32k 9625458966778

Další matrjoška ala Škoda! Aspoň, že ta Oktávka po faceliftu se dá zepředu na první pohled poznat. Jinak je to u Škody jako s bílým bavlněným tričkem, vybere si pouze velikost.

+8/0
doporučit
6.6.2017 11:07

P97a28v24e60l 30K53r65e20u15z16i81g43e44r 7604450120509

Má to dvě významné nevýhody - slabý motor a spooustu technologických hovadin, které nikdo nepotřebuje.

+11/−2
doporučit
6.6.2017 8:02

M41a40r85t83i77n 30K17ř24í29ž 9783252190517

Tři dny se radujme a volejme sláva. Škodovka vyrobila auto, jako maj všichni ostatní taky.

+10/−2
doporučit
6.6.2017 10:52

P40e64t26r 90P27e84t44ř46í66k 3171580651378

nápad, že běžná česká rodina X-roků šetří(škudlí) na kraksnu za 1/2 mega s motůrkem do sekačky a nejistou životností, je na NIC...:-P

+6/0
doporučit
6.6.2017 11:03
Foto

P51r76e51m54y10s74l 98K30y22s13e66l90a24k 5495923524159

A kde je krom mírných rozměrových nuancí rozdíl? Že by Kodiaq pro chudé? Bohužel v podání VW z toho nic nebude, protože cenovka se bude jisté dotýkat hvězd, kromě toho, že je to hnusný. Ale to byla Fabia hatchback taky a lidi to kupovali.

+7/−1
doporučit
6.6.2017 8:30

J33a86r94o94s64l51a77v 27B69i27r26n16e93r 4738785342218

Škodovácká novinka - Tiguan s jinou karosérií.

Ti škodováci jsou tak šikovní ....)))

+6/−1
doporučit
6.6.2017 8:08

J92a65n 47V77a33c24h44u51d20a 7522236347368

Kdy už se začnou dělat pěkný auta ?

+13/−9
doporučit
6.6.2017 0:12

J70a93n 52M24a11t34ě77j42k55a 4222104757

...to je ideální koupě auta na mých 5tisíc km za rok......nebo raději kodijaka ??

Já myslím, že zvítězí asi dačena za půl ceny a doveze mne také kam bude třeba.

+5/−1
doporučit
6.6.2017 9:34
Foto

M81i14r81o13s16l18a91v 21S88t37e10i85n67e55r 6638794603235

Pro majitele Yeti je zajímavá například hodnota tažného zařízení, alespoň 2 tuny. Dále se zdá, že střecha byla o něco snížena, takže třeba pračka nebo myčka s výškou 85 cm, případně i popelnice, se na stojato asi umístí jenom s obtížemi. Vadí i vysoký práh pod zadními dveřmi. Výhoda Yeti, že lze zcela vyndat zadní sedadla za nějakých 5 minut zřejmě odpadá, s klasickou lavicí bude spojena větší práce s demontáží.

Vyobrazené špičkové vybavení bude spíše výjimkou- DSG mí přes to. že slibuje větší komfort, i o něco málo větší spotřebu a menší životnost, než čistě mechanická převodovka. Navigace láká zloděje, kvůli ní vám zničí okno a dveře. Telefon si raději vypnu, než si sednu za volant, i přes bezdrátové spojení s autorádiem to odvádí pozornost od řízení.

TDI se 150 HP bude nejspíš převažovat v objednávkách, 19 palcová kola s Nexen jsou ovšem výhodou v terénu. Zatím jsem s Yetim velmi spokojen, následovat bude jednou nejspíš Károq, protože se lépe všude vejde. Za dva- tři roky se zbaví počátečních nedostatků a může být také tak spolehlivý, jako poslední Yeti.

+4/0
doporučit
6.6.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.