Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R27a69d85e30k 64H37o11l45í93k 1108724540466

Srdcem auta je motor - a v článku bych si rád přečetl jak Mrkev obsazená 4 mi dospělými (když je tam toliko místa) s tříválcovám srdcem svižně prosvištěla třeba Beskydy - jakou ta jízda měla dynamiku, kolik to papalo v zázraku za 450 tis (bez gumových koberečků).

+49/−2
doporučit
6.6.2017 5:36

T98o89m57á73š 43K36u54c16h37a24ř 3727571478141

Nějak mi nedochází, jak si s prestiží pomůže rodina, která si podle autora z prestižních důvodů koupí tohle místo octavie. :-)

+32/0
doporučit
6.6.2017 0:15

V90l18a88d58i85s64l94a30v 41N90o93h17e95j66l 7698607638661

Skoda, ze to nema motor, jinak by se mi to libilo. ;-D

+37/−1
doporučit
6.6.2017 1:10

A13l77e28š 28J74í35l74e42k 4919274888548

Nové a krásné auto místo Škodovky? Jedině nová Mazda CX 5 s pořádnou atmosférou..

+24/0
doporučit
6.6.2017 0:22
Foto

L23u71k27á33š 19K36o14b51e85r89a 3514773578

Ty umělohmotný vyplně dveří místo normálního tapecírunku jsou fakt krása, to bych v autě za tři čtvrtě míče určitě moc chtěl. ;-D

+20/0
doporučit
6.6.2017 8:38

V65l78a36d39i87m45í76r 60K15r53u68p84k72a 4438624824536

K ceně:

"Kvůli ceně totiž málokterá rodina na největší škodovku (Kodiaq)dosáhne. A snad to ani tolik nevadí. Kdo potřebuje velký kufr, půjde do octavie kombi, kdo ne, může sáhnout i po karoqu."

Do a kdo pracuje za průměrnou či spíš podprůměrnou mzdu půjde akorát tak do bazaru...

Málokterá rodina totiž dosáhne na víc, než na nejobyčejnější Fabii. :-/

+22/−1
doporučit
6.6.2017 6:04
Foto

R71i76c41h85a77r31d 88P71o56l42á55š22e79k 9234363500709

Takže Škodovka s motorem bude až příští rok.:-/

+18/0
doporučit
6.6.2017 6:38

P18e56t48r 12P14o80s21p93í17š28i57l 4488464926516

S motorem, technikou 4x4 a s výbavou to bude stát tak 800 tisíc. Takže se z toho asi typický český rodinný vůz nestane.

+15/0
doporučit
6.6.2017 6:48

P67e42t28r 73P46o70s87p56í46š66i41l 4128304486346

Trochu výrobce nechápu. Nejprve vytvoří čtyřokou Octavii, protože je až prý příliš podobná Rapidu a pak udělá prakticky to samé u Kokodáku s Karotkou.

+15/0
doporučit
6.6.2017 6:32

J40a42k44u12b 34H16á44j51e66k 8940297916709

Tak celkově je o něco hezčí, než Kodiaq, ale pořád je to takové unylé. Dokud nepřijdete blíž, abyste rozpoznali logo, tak nevíte, jestli je to Seat, nebo Škodovka. Potvrzuje se také že Škodovka moc neumí pracovat s proporcemi blatníků a kol. U rádoby auta na polní cestu to je o to větší chyba. Když vidíte na silnici Jaguar F-Pace, nebo Volvo XC90, XC60, hned víte, co je to za auto. Mají svojí osobnost. A to není o cenovce. Nějaké přehnaně drahé tvarovaní karoserie ta auta nemají. Škoda je šeď. Bohužel.

+23/−3
doporučit
6.6.2017 7:18

M13i41c33h19a49l 14M53a47r93c61i13á98n 1309989111445

Proč neudělali systém odpojování poloviny válců i u toho tříválce? To mohl být krásný tramtabum :D

+17/−1
doporučit
6.6.2017 8:12

O72n78d89ř54e81j 86F25e13n44c67l 9452326903600

Auto se mi hodne libi, jen nejak nemuzu prijit na chut tem zadnim svetlum a tomu "tupemu" kusu plechu na viku zavazadelniku prave pod svetly.

+13/0
doporučit
6.6.2017 7:01

V77á26c78l27a53v 15D43o32k62s26a93n86s45k79ý 5401122149168

Příšerný název, evokuje mi to fotbalového pseudo odborníka Karocha.

+10/0
doporučit
6.6.2017 8:02

P43e16t93r 26B38á46č88a 8255256295735

Moderní systémy, které karoq dostane

Vyhřívaný volant

full-LED přední světla (základní provedení má žárovky H7), zadních mají LED vždy

zásuvka na 230 voltů

;-D;-D hotová moderna.

Dle očekávání stejně ošklivý jak Kadak

+18/−4
doporučit
6.6.2017 5:42
Foto

A80l68e30š 56M43a82r86c30o13l 5557940113499

Velmi pěkné a povedené auto, ale s tím 1.0 TSI si v konfigurátoru udělají maximálně ostudu:-/

+9/0
doporučit
6.6.2017 10:29

V25o73j59t93ě51c44h 72T41r62u38h88l83á65ř 2615869416

Cena za kodiaqa 690k v základní výbavě. To jo ale co všechno tam není v té základní. Isofix, dešťoví senzor, vyhříváni předních sedacek, tempomat s omezovačem. Střední loketni operka vzadu. I za rezervní kolo připlácíte. A najednou i to co by snad v takovém autě mělo být základem připlácíte a jste na 800-900k ani nemrknete. A za tu cenu máte v 2.0l benzin mivec outlander v plné palbě momentálně a s motorem který vás přežije.

+10/−1
doporučit
6.6.2017 10:13

J37i37ř88í 23K57o81h57o72u39š12e95k 9535818116598

Další matrjoška ala Škoda! Aspoň, že ta Oktávka po faceliftu se dá zepředu na první pohled poznat. Jinak je to u Škody jako s bílým bavlněným tričkem, vybere si pouze velikost.

+8/0
doporučit
6.6.2017 11:07

P47a15v53e11l 64K85r93e73u80z56i41g27e39r 7414720760319

Má to dvě významné nevýhody - slabý motor a spooustu technologických hovadin, které nikdo nepotřebuje.

+11/−2
doporučit
6.6.2017 8:02

M98a87r74t28i16n 86K91ř43í25ž 9863632480477

Tři dny se radujme a volejme sláva. Škodovka vyrobila auto, jako maj všichni ostatní taky.

+10/−2
doporučit
6.6.2017 10:52

P28e59t60r 78P51e78t21ř60í32k 3551430631188

nápad, že běžná česká rodina X-roků šetří(škudlí) na kraksnu za 1/2 mega s motůrkem do sekačky a nejistou životností, je na NIC...:-P

+6/0
doporučit
6.6.2017 11:03
Foto

P65r25e63m28y41s66l 34K74y53s93e36l41a40k 5275613674489

A kde je krom mírných rozměrových nuancí rozdíl? Že by Kodiaq pro chudé? Bohužel v podání VW z toho nic nebude, protože cenovka se bude jisté dotýkat hvězd, kromě toho, že je to hnusný. Ale to byla Fabia hatchback taky a lidi to kupovali.

+7/−1
doporučit
6.6.2017 8:30

J98a39r34o42s37l81a65v 59B89i92r64n70e75r 4428405642978

Škodovácká novinka - Tiguan s jinou karosérií.

Ti škodováci jsou tak šikovní ....)))

+6/−1
doporučit
6.6.2017 8:08

J30a75n 78V96a54c96h24u72d73a 7642346477208

Kdy už se začnou dělat pěkný auta ?

+13/−9
doporučit
6.6.2017 0:12

J60a59n 91M82a55t14ě39j74k37a 4432964687

...to je ideální koupě auta na mých 5tisíc km za rok......nebo raději kodijaka ??

Já myslím, že zvítězí asi dačena za půl ceny a doveze mne také kam bude třeba.

+5/−1
doporučit
6.6.2017 9:34
Foto

M51i72r68o14s77l61a95v 75S42t95e84i87n51e53r 6428204683635

Pro majitele Yeti je zajímavá například hodnota tažného zařízení, alespoň 2 tuny. Dále se zdá, že střecha byla o něco snížena, takže třeba pračka nebo myčka s výškou 85 cm, případně i popelnice, se na stojato asi umístí jenom s obtížemi. Vadí i vysoký práh pod zadními dveřmi. Výhoda Yeti, že lze zcela vyndat zadní sedadla za nějakých 5 minut zřejmě odpadá, s klasickou lavicí bude spojena větší práce s demontáží.

Vyobrazené špičkové vybavení bude spíše výjimkou- DSG mí přes to. že slibuje větší komfort, i o něco málo větší spotřebu a menší životnost, než čistě mechanická převodovka. Navigace láká zloděje, kvůli ní vám zničí okno a dveře. Telefon si raději vypnu, než si sednu za volant, i přes bezdrátové spojení s autorádiem to odvádí pozornost od řízení.

TDI se 150 HP bude nejspíš převažovat v objednávkách, 19 palcová kola s Nexen jsou ovšem výhodou v terénu. Zatím jsem s Yetim velmi spokojen, následovat bude jednou nejspíš Károq, protože se lépe všude vejde. Za dva- tři roky se zbaví počátečních nedostatků a může být také tak spolehlivý, jako poslední Yeti.

+4/0
doporučit
6.6.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.