- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zanedlouho skrz emise budou do těch aut dávat "třídecku" vyhoněnou superturbem
třílitrový šestiválec, coby základní motorizaci, do takového auta dnes opravdu nikdo dávat nebude...ani v USA....
.... a čistě náhodou jsem měl poruce stejně vyhotovenou cedulku Kodiaq a tak jsem sundal SPZ a vyměnil ;-)
Auto hezké, ale při té motorizaci by možná udělali líp, kdyby tam přidali šlapací pohon.
Škoda, že to srovnání není se Seatem Ateca, který je stejnou třídou na stejném podvozku a se stejnými motory. Kromě rozdílu v přední masce to samé
PR škodovky (tak zásadní neznalost autorů si lze představit jen těžko) si neodpustilo opět hned v úvodu mystifikaci - ano Kodiaq je o třídu větší než Karoq, ale není v žádném případě velké SUV Chápu snahu škodovky udělat autu co největši PR a než se začnou objevovat ve větším na silnici tak jim to lidi budou chvíli i žrát, ale Kodiaq není nic jiného než 7mi místný Tiguan (který je dokonce větší než Kodiaq), a ten zcela bezpečně stojí pod velkými SUV jako Touareg, Q7, X5 atd.
Tak ono na prvni touareg ztraci kodiaq v jednotlivych rozmenech 2 - 5 centimetru, to zas neni tak dramaticky rozdil
Karoq je sice hezčí než Kodiaq, ale pořád je to SUV - hnusná velká krabice.
Tohle auto tu stojí nedaleko u jednoho baráku. Vůbec neuchvátilo. Další tuctové SUV
S audi A4 1.9 TDI - 81kW jsem jezdil spoustu let a výkonově žádný problém.
Na druhou stranu u Škodovky to mají nerozhodní lidé jednoduché, vše má až na drobné nuance jednotný design a pouze se liší velikost vozů a u motoru by to mělo být stejné, čili jeden benzín a jeden diesel a fertig