- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak může být dobou největšího rozvoje nazváno období, kdy vyráběli pouze v licenci zastaralej krám bez jakékoliv invence, který prodávali pouze proto, že neexistoval volný trh a jakákoliv konkurence. Proto taky po revoluci zkrachovali. Spíše je to doba úpadku a rezignace na jakýkoliv vývoj, což se poté vymstilo. Ale to platilo pro většinu socialistických fabrik.
Super. Jen ten tvar bočního okýnka pro vzoru asiatů bych upravil, ale to je detail.
Ať Avie dobře funguje a prodává.
Ten tvar je tam proto aby šofér viděl při couvání zem vedle auta a taky je z toho lepší výhled třeba na křižovatce.
Tak ještě chybí panu Strnadovi obnovit výrobu LIAZů a bude mít kompletní českou trojici nákladních aut
Tak ať se daří..
Přeji panu Strnadovi hodně úspěchů. Jeho úsilí o obnovu Československého strojírenství je mi sympatické a snad na něj budou zákazníci slyšet.
Zákazníci slyší na poměr cena/kvalita. Pokud to Avia nabídne - má šanci.
Když mám tu "legendu" před sebou tak rychle přepnu na vnitřní okruh abych se neotrávil a jak můžu tak ten futrál na nesmysly předjedu.
Jestlipak už má posilovač řízení...
A je na té Avii něco českého, nebo je jen smontovaná stavebnice? :-D
Co je českého na Škodovce, co je švédského na Volvu, mám pokračovat?
smarja jenom to ne, navrat modreho spuntu..
Dvě stě koní na dvanáct tun? To zase bude nejrychlejší auto na našich silnicích. :-)
Tatra 815 má 280 koní a jede úplně v pohodě. U náklaďáků je klíčový objem motoru, nikoliv výkon...
Tato modernizovaná avia je model starý téměř 20 let. To, že udělali novou přední část kabiny a možná upravili interiér z toho konkurence schopné auto neudělá. Původní nedostatky to auto bude mít pořád.
- poměrně měkký rám, který když je auto zatíženo na přípustnou mez se kroutí a následně praská
- brzdy, které jsou sice možná průměrné, ale velice náchylné na údržbu (vyžadují cca každých 5 000 km seřízení).
- kabina, která je trošku za zenitem (pevnost, izolace ergonomie).
Strnadovi fandím (Tatru neskutečně pozvedl, zachránil Kovosvit....),ale toto bude krok vedle.
Koukám, že za konstatování pravdivých faktů sklízím mínusy