- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejna spotreba a jina norma pro euro hujery.... opravdu realne potrebujeme mit a aute tri valce nebo oturbeny litry?! Rekl bych ze tri-valec se tvari jako dynamictejsi ale ve skutecnosti vytoceny 4valec prvni generace tuhle novou c3 zaslape do zeme.
Nezadupe. Ta ten třívalec je kultivovanější a má lepší využití otáček.
Jen je otázka jeho životnosti.
Auto je to pěkný o tom prostě žádná diskuse. Oni design umí líbí se mi právě ten neotřelej a né klasickej nudnej typu koncern a korejci. Francouzi jsou v tomhle někde jinde a jejich auta na silnici prostě vynikají.
U týhle C3 spíš vidím klasický problém s motory, kde by mohli být prostě lepší a ty jízdní vlastnosti do města asi ideál ale na ty delší trasy bych klidně věřil, že první generace bude lepší. Ale rád bych si tohle auto projel. Snad se u faceliftu poučí a auto vylepší.
Jinak v česku sem snad neviděl ještě ani jedno a to sem čekal že to bude hit :D, přitom v Evropě to prý podle statistik hit je celkem slušnej a Slováci to vůbec nestíhají vyrábět, kdo jezdí po D1 musí každou chvíli potkávat plný kamióny těhle krasavců co jedou na západ.
V Karline jedna C3 v presne tehle barve stoji kazdy den
Hloupý reklamní článek neschopného pisálka!
Soutěž o nejzrůdnější masku pokračuje.
Pro mne je hlavní rozdíl mezi těmito dvěma vozy v designu. Zatímco předchozí generace měla v tomto ohledu docela šmrnc, to nové je hnusné "až na půdu".
Já vidím auto s "bradavicí"... ...= další automobilka, která přestala dělat pěkná auta a přešla na škaredá.
A v kterém autě by jste si přál havarovat?
"...třeba i 700 kilometrů do Belgie zvládla ve své C3 v pohodlí."
No... ty poslední dvě slovíčka bych z toho raději vynechal
Možná to "v pohodě" znamená, že jí to dovezlo bez poruchy.
Tak abychom to vyvážili... C3 2007, 1.1i 40 kW... najeto 150 tisíc, jediný závažnější problém byl ucpaný vstřik po cca 145 tis km. Jinak běžné věci, jednou ložisko, dvakrát měněny kotouče, jednou výfuk. Jednou mi přestal fungovat posilovač, stačilo odpojit baterku a resetovat, zase naskočil. Olej mi neubejvá vůbec, ten pouze měnim, sem tam doplnim chladicí kapalinu. Jo, podvozek je houpací, řazení předpotopní a v zatáčce se držim volantu, aby nevyskočil okýnkem, protože sedačky fakt nemaj vedení. Ale to mě tak nějak netrápí.
Focus 2007, najeto 165 tisic, meneny kotouce podle servisniho planu, jinak nikdy nic.
Poruchy pri takovemhle najezdu by jeste nemely byt neco normalniho.
Jediny duvod proc Citrona je podle meho nazoru hydr. podvozek. A ten uz prestali delat.
Az dojdou C5ky (ta moje v nafte ma uz 240 000 - bezproblemove auto), tak pro nejen pro me zmizi kouzlo tehle znacky.
No nevim, ja si kupoval pred 5 lety C4 - duvody byly jendoduche, cena nizsi nez u konkurence, pohodlne mekky podvozek aa sedacky (ve srovnani s Octavii, Focusem, i30 nebe a dudy)