Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a75n 12P28e50k15a 5613193703

Potřebují klienti, nakupující luxusní vozy nejvyšších řad, ušetřit pár deci paliva? No, aspoň že v tom není motor 1,4 se čtyřma turbama :D

+15/0
doporučit
5.6.2017 7:16

P98e10t20r 62B29á57č85a 8815686495815

;-D to si přesně přeji. Dát za auto pár mega a pak tam mít tyhle hlouposti. Kdo chce kam pomozme mu tam. Naštěstí se pořád dá ještě porozhlédnout jinde.

+18/−1
doporučit
5.6.2017 5:39

K64a52r43e67l 95M28a56z32a35č 3117763616979

No, tak to jo!

Podobná pitomost jako start-stop systém, který si raději všichni deaktivují, aby jim neničil motor. Ve finále to nic neušetří, motor je komplikovaný, servis bude neuvěřitelně drahý a auto ještě víc poruchovější než teď. Výborně.

Jak tady už někdo psal, ještě má člověk na výběr z jiných značek.

+13/−1
doporučit
5.6.2017 12:00

J96a70n 29S31m91e76j80k47a32l 6324748612

Rozhodne má vypnutí motoru a vyřazeni rychlosti při jízdě větší smysl než start-stop systém. I jízda na neutrál a volno běh je výhodnější než se zařazenym stupněm, zejména tedy v mírných klesánich nebo dojezdech do míst s nižší rychlosti, kde už by nás zařazena rychlost velmi brzdila. Ale samozřejmě je to o tom, používat hlavu a přizpůsobit se dané situaci, jaká je okolo...

+10/0
doporučit
5.6.2017 0:43

D40a21v94i14d 78R86y23c75h36e42t26s41k44ý 9316311580380

Majitel A-osmy za 3,5-5,5 mega tohle rozhodně řeší a je ochoten investovat do uspoření pár deci paliva jeho W12kou.

+7/0
doporučit
5.6.2017 13:15

A82n68t31o48n22í65n 57S38e63b89e90r67a 7443428290689

Tuhle funkci vypínání motoru za jízdy má už velké množství chudších spoluobčanů, kteří mají auta starší 15 let. A mají to už dlouho. Takže pro čecha nic nového.

Akorát tahle movinka se sama nastartuje když je zase potřeba, narozdíl od staršího řešení samovypínání při snížení otáček. ;-D

+7/0
doporučit
5.6.2017 9:36

D15u64š16a61n 28P55e23š63e84k 3715639544860

Bylo by dobré, kdyby to umělo bez motoru jen na baterii alespoň popojíždění v koloně.

+6/0
doporučit
5.6.2017 13:35

A86n69t54o32n18í48n 63S52v22o28b55o46d75a 3254963319172

To si raději počkám na čistě elektrické auto s dojezdem nad 400 km,start-stop jsem v autě vypínal, když jsem s ním musel jezdit, toto papírově vypadá dobře, ale to vypadal i systém start-stop, než jsem si ho pár týdnů "užíval"

+6/0
doporučit
5.6.2017 10:10

F90r98a96n72t38i66š25e95k 20M36i54c67h62a49l11i13c51a 8756308465456

Ještě vetší paskvil, než jsem doufal. Vždyť to není hybrid v pravém slova smyslu !

+6/0
doporučit
5.6.2017 6:22

D36e93n64i25s 92H46u60m24l 4522405265416

Hlavní smysl takového hybridu je, že si může dát na kufr velký nápis HYBRID a tak si ho můžou koupit i zelené mozky.

+5/−1
doporučit
5.6.2017 21:44

J76o79s64e56f 23Č58v13a39n35č96a21r19a 2842589773541

Takze Audi si skrtam :-)

+3/0
doporučit
5.6.2017 8:20

J43i34ř48í 76K83o71c64u15r41e57k 6445294635818

Škoda, že to neumí popojíždět na elektriku v koloně. Se Škodou 120 se to dalo zařídit i bez montáže. ;-D

PS: Jestli majitel auta za 2 miliony řeší, aby ušetřil 2 kč na 100 km, tak má možnost ušetřit půl milionu při koupi vozu. Pak mu na benzín zcela určitě zbyde.

+2/0
doporučit
5.6.2017 22:06

P67e95t37r 35M85i69c46h55a37l 2270274171192

To zase vymysleli paskvil kvůli papírovému snížení emisí celé flotily. :-)

+2/0
doporučit
5.6.2017 16:16

M38a81r54t40i43n 67Š16v79o27r91c 9489573148250

Hybrid - to je takový přechodový stav mezi palivovým pohohnem a elektrickým pohonem. Spousta blbin k ničemu. Už jenom řešení pohonu agregátů, posilovačů a serv při vypnutí motoru - jinak bychom netočili, neřídili, atd.

Asi by bylo lepší to stavět bud - anebo. Jinak to bude poruchové a nikdo to nebude kupovat. Už ted ta elektronika nemá valnou výdrž. Spousta systémů závisí jeden na druhém. V servisu jenom diagnostika problému trvá celé dopoledne a stojí ranec. A za ty peníze lze koupit i hodnotnější vůz.

+2/0
doporučit
5.6.2017 10:27

J58a24n 65J23e82n74i53c 1394254807584

Njn, laboratorní podmínky... Kolik řidičů AUdi má tak lehkou nohu, že by jezdilo pod 8l/100km? Takže nějakých 0,7 úspory je iluzorní :) Navíc to není dáno hybridem, ale chytrým vypínáním motoru a zapnutím dříve, než řidič sešlápne plyn... :)

+2/−1
doporučit
5.6.2017 9:45

J72i18r17i 87N95o30s59e75k 5627352328850

Kdyby všechny silnice hlavně 1.třídy nevedly centry měst a obcí tak by se plynulou jízdou ušetřilo více než 10 procent paliva.

+1/0
doporučit
6.6.2017 0:56

M26a11r60t57i11n 49D13u88f77e80k 3532867408704

Tak k tomu start/stopu... já jsem třeba rád, že nemusím dýchat zplodiny z běžících motorů na křižovatce.

+1/0
doporučit
5.6.2017 20:40

P13a43v42e65l 98K66r73e81u70z59i97g91e31r 7704880800519

Článek o autě plném kur...kazítek. Tohle se mimo Brusel prodávat nebude.

+1/0
doporučit
5.6.2017 19:48

M89i36r37e49k 22G31a26j51e88r 5211916799910

"mild-hybrid, tedy lehký hybridní systém, se od běžného hybridního provedení liší tím, že má jen velmi malou baterii..." Ano, ale naopak tento mild-hybrid je nejbeznejsi a prisel na trh jako prvni hybrid. To sluvko "mild" bylo pridano az pozdeji, kdy se objevily "plug-in hybridy" , coz nastalo az po vyraznem zlevneni a vylepseni baterii. Cely system predstaveny automobilkou Audi vubec neni jednoduchy a az cas ukaze, jestli nebude prilis poruchovy. Mnohem jednodussi a spolehlivy system vyvinula Toyota a prodava ho ve svych hybridech uz celych 20 let (ve svete nejuspesnejsi Prius). Ten system se nazyva Hybrid Synergy Drive a jednou z mnoha vyhod je, ze nepotrebuje starter, protoze k tomu ucelu vyuziva elektromotor, jenz je primo zarazen pro posileni pohonu do tohoto HSD systemu. Nic lepsiho (z hlediska spolehlivosti a efektivity vyuziti energie) zatim vymysleno nebylo.

+1/0
doporučit
5.6.2017 18:26

M63a30r56t34i27n 25K43l96u36v65á22n44e39k 9112598193283

Tí čo tu nadávate: možno pôjde za príplatok ten paskvil demontovať. A k tomu dostanete krásnu piknikovú deku. Zelenú. A k tomu zamestnanca z Eurokomisie či Eurosojuzu.

+1/0
doporučit
5.6.2017 14:42
Foto

M10a96r38e63k 60C12e31r89n21y 5258236197

Zbytecnost....

0/−1
doporučit
6.6.2017 11:45

V54í80t 12O77ž94a76n44a 1958538725474

Vyvíjet mildhybrid v roce 2017 může jen de BIL.

0/−2
doporučit
5.6.2017 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.