Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Automobilová paráda za jeden a půl miliardy korun

Již počtvrté se do zámeckého areálu na Loučeni sjely veteránské klenoty ze soukromých i muzejních sbírek. Chateau Loučeň Concours d'Elegance se inspirovala u veleslavných světových přehlídek automobilové krásy. Vystavená auta měla opravdu světovou úroveň a jejich celkovou hodnotu odhadli přes půl druhé miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J37a16n 39M80a23c37k 5117102952565

Nadherna podivana R^

0/0
9.6.2017 10:59

V81á63c98l93a63v 91P32o74l60á87k 1435352260470

Ačkoliv je Bugatti 57 krásné, nikdy bych nehlasoval pro udělení ceny replice.

0/0
8.6.2017 20:57

P44e81t50r 93N19ě80m33e71č46e60k 1722864672183

Po delší době pěkné fotky!R^

+1/0
8.6.2017 9:47
Foto

L52i81b97o39r 42V44y61k67o82u70p32i83l 9156895159707

Vás nikoho neštve, že tuhle rubriku přejmenovali na "ojetiny"?

+2/0
8.6.2017 2:43
Foto

J36i88ř71í 57D40v28o27ř29á76k 5335209310908

Krása .

V té době měla auta Duši. Každý ze zaměstnanců jim dal kus té své Duše, kus sebe.

Patří do muzea umění.

Teď máme roboty, auta sjíždí s pásu v intervalu pár sekund, stejná, unifikovaná, ekonomicky dokonalá, a přesunula se do kategorie spotřebního zboží.

Pár let, vyhodit , sešrotovat.

+1/0
7.6.2017 17:44

J22i36ř55í 48K50o75c31u55r98e73k 6585634725588

No a když máte balík, tak si můžete ručně stavěné auto koupit i dneska. Ostatně ani tehdy nebyl ručně stavěný originál za babku.

PS: Takové ručně válcované okenní tabulky....

0/0
7.6.2017 18:45

J88i28ř75í 62S45c56h88w25a55c48h 8908324158746

dnes třeba RR za 300 mega není žádný problém.... a třeba i s pěti dušemi ;-)

0/0
7.6.2017 21:32

J28i21ř53í 48Z41ý37k31a 9819183831440

nemyslím si, že by se charakter auta posuzoval podle toho, jestli jej vyklepal z tabule plechu od základů člověk, nebo automat. Dle mého názoru spíše záleží na unikátnosti a kvalitě takového vozidla. Takže zatímco Mazda MX-5 má "duši", tak její brácha CX-7 ne. CX-7 je obyčejné SUV, kterých ostatní vyrábí mraky. MX-5 je relativně levný sporťáček pro radost.

+2/0
8.6.2017 6:42

J16i95ř76í 34N97e97u74m39e97i53s23t86e62r 2422755653861

Ano. Proto taky většina lidí jezdila do rachoty na kole s bandaskou na řídítkách.

0/0
7.6.2017 23:17

O26n45d11ř12e43j 55Č34a27p36k51a 6751571143834

To IMHO není dobou, spíš velikostí série. Nemyslím si, že by k takovému Fordu model T měli zaměstnanci nějaký extra vztah, když od rána do večera bouchali na pásu tu samou věc jednu za druhou. Na druhou stranu u malosériových produkcí jako Koenigsegg nebo Pagani si s každým detailem hrajou i dneska, stejně jako tenkrát u Bugattiho. Na motoru podpis toho, kdo ho skládal a podobně.

0/0
8.6.2017 22:13
Foto

J69i65ř68í 31D89v26o80ř19á91k 5785909870648

Kupodivu od roku tuším roku asi 1914 na popud svého zaměstnance zdojnásobil dělníkům plat. Tím omezil fluktuaci, a jeho zaměstnanci si začali práce u něj vážit.

I v této primitivní pásové výrobě trvalo zaměstnanci asi 90.dní , než dokázal odvádět stoprocentní práci.

Roční fluktuace asi devadesát procent.

Zvýšení platu mělo i druhotné pozitivum. Část jeho zaměstnanců, dokonce i dělníků si tato auto mohla dovolit koupit.

Plus u dvojnásobné výplatě proti tehdejšímu průměru, se snažili pracovat efektivněji, kvalitněji.

0/0
9.6.2017 19:26

J77i77ř82í 53S72t15e46h16l81í10k 3590712593

no u nás se vždy říkalo v Loučeni resp. na Loučeni

0/0
7.6.2017 16:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.