Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J75o78s23e12f 12B25a45b82k95a 3620879842597

A k čemu to u Octávie je8-o?

+11/−3
doporučit
9.6.2017 7:45

R54i10c50h11a36r11d 48T13o69m32e31č98e63k 7716125436731

Octavie zůstává Octavií i kdyby tam dali motor z lokomotivy. Konstrukce auta neodpovídá výkonu motoru. Kdyby raději zapracovali na naladění podvozku směrem k Fordům a odstranili hukot od kol.

+9/−3
doporučit
9.6.2017 8:43

P14e12t16r 41P84o77s66p86í60š59i18l 4808264746846

Bohužel Škodovka asi pro Octavii RS nikdy nedostane od koncernu to nejlepší, co mají k dispozici. Viz Golf R a Leon Cupra. A paradoxem je to, že většina Octavií RS, co jsem viděl byla v naftě.

+3/0
doporučit
9.6.2017 6:49

D41á37š68a 11D60o24s20t87á64l79o15v56á 1909133470532

Za 5 let to bude mít 300 koní, ale v řízení to konkurenci nikdy nedožene.

+4/−2
doporučit
9.6.2017 2:26

M43a49r32t58i84n 77R27a68y32m83a23n 4742518393328

Nejrychlejsi octavia je stale pomalejsi nez moje 16 let stara Impreza :-D :-D no pokrok nezastavis ...

+4/−4
doporučit
9.6.2017 12:19

J53a56r46o66s35l13a10v 81D59r93o24z50d 6613799300757

Těžká volba dneska jít do Octávky RS, když za tu cenu je koncernové dvojče Leon Cupra s rovnými 300 kobylami...

Navíc nový Megane RS za bukem...

+2/0
doporučit
9.6.2017 13:34

P83e22t15r 74K41o92n25í98č62e20k 8984782765105

Takový to, když nejrychlejším autem určité automobilky je kombík.... ;-(

+2/0
doporučit
9.6.2017 8:59

P44e45t34r 56B60á98č53a 8465226495425

To zas bude mistru sveta co si RS pletou s Ferrari.

No porad jim chybi 60 koni a sekunda z 0 na 100, takze zase nic ;-D

+5/−10
doporučit
9.6.2017 0:09

M67i71c64h70a37l 65B88u11d17i39n61s45k63ý 8905591410465

+15koni.. no me to ze zidle teda nezveda..

+1/0
doporučit
9.6.2017 11:55

M14i25c13h31a14l 58S58t77e25h15l28í31k 9314461101659

Už jsem se bál, že tu nebudou výplody největšího Škoda hatera všech dob

+1/0
doporučit
9.6.2017 7:17

K42a73m30i60l 38D35o54l20e77z69e70l 6812106704642

mam tu jejich predchozi s tim diferencialem a musim rict, ze se to projevuje skutecne az pri vetsim seslapnuti plynu v zatackach. Je to velmi zvlastni pocit, kdyz auto pod plynem nikam neodjizdi a drzi pekne stopu.

+1/0
doporučit
9.6.2017 0:32

P11e67t16r 42M95i46c21h62a23l 2150914211602

Na běžné ježdění moc tvrdé. Na druhou stranu chápu, že se Škodovka snaží udělat sportovněji střižené auto, když (asi díky politice koncernu) skutečný sporťák nedělá.

+1/0
doporučit
9.6.2017 0:32
Foto

P69e78t84r 91Č61e79r31n27i38c79k18ý 6775707920

No páni... Škodovka s 245 koňmi pod kapotou udělá "Majkla ŠuMACHRA" i z toho posledního strejdy...

...ale já radši zůstanu u Clia RS - není sice praktické, jako Octavia, ale na okrese si ji dá k snídani. A to je to, oč u sportovního auta jde...o radost z jízdy.

+2/−10
doporučit
9.6.2017 6:27

J53i44ř87í 75J77a54n49o27t62a 2249145143

já mám na motorce za 6 vteřin už přes 200km/h tak tradáááá ;-D

0/−1
doporučit
9.6.2017 16:39

M28i30l20o17s55l46a24v 93K49n97o83p 9784306303483

Nevím, ale kamarád má Octavii se 300 koníky. Jen nemá potřebu se tím chlubit.

0/−2
doporučit
9.6.2017 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.