Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L64i44b87o45r 73S33k13ý25p26a17l47a 7178833772460

Je mi líto Citroënu... No - dojezdím svoji C5, pak možná ještě seženu některou z posledních ojetin a pak se uvidí. Citroën bez hydry není Citroën, takže - asi nějaké jiné auto. Docela mě mrzí rozhodnutí kindermanagerů (v tomto případě managerek), kteří jsou schopní zahodit to, co značku dělá značkou, ale asi tomuhle světu přestávám rozumět... Co se hydry týče - nikdy mě nezklamala, vlastně to je jedna z nejspolehlivějších věcí - pokud se nezanedbá údržba. A to platí i o mém dřívějším autě - Xantii.

+37/0
doporučit
10.6.2017 0:42
Foto

M31i45l46a71n 15K22a31t94r14e11n15č61í54k 1691818369584

Odpočívaj v pokoji hydropneumatický podvozok. Ďakujem osudu, že som prežil 14 rokov spolužitia s ním vo vozidlách CX a XM. Je zvláštne, že sa firma zbavuje svojej jedinečnosti... Pripadá mi to, akoby Rolls-Royce kvôli úspore hmotnosti a nákladov prestal dávať sošku na chladič...

+28/0
doporučit
10.6.2017 0:54

P67e12t55r 47S51p91a83t73z69i95e14r65e37r 7224342965424

citroen byl takovým průkopníkem více dneska běžně používaných věcí...právě fantomasův DS měl i to s čím pak auta přicházela jako super novinkou mnohem později...a není to tak dlouho.....byla to automaticky natáčený světla do zatáčky...ds v padesátkách to už měl. No a tenhle podvozek..mnoho lidí na něj nadávalo v prvních verzích...občas to bylo poruchové...ale časem to perfektně odladili, takže zmiňovaná C5 to měla už bez problému. To že se zbaví nejdříve podvozku a pak celého modelu C5 avizovali už před rokem a půl. Důvodem bylo prý to, že se modelu C5 prodávalo žalostně málo. Ale spíš to bylo tím, že ředitelkou se stala nějaká fiflena, které se líbí malá auta a tak nakázala se zabývat malými auty.

+22/0
doporučit
10.6.2017 8:39

R54i47c32h10a55r47d 58M82r42a74z91e95k 8538560249601

Zrovna včílkaj jsem v prostřední C5 dojel trasu Praha Čakovice-Kynžvart a zpět. Dvoulitr nafta s FTČ, 140k, manuál 6kvalt - trasa 383 km, průměrná rychlost 85 kmh, prům. spotřeba 5,1 l.

Nájezd 233 000, původní koule (které tlumiče vydrží čtvrt mega ve městě?), ve 200 000 rozvody a spojka. O filtru tuhých částic nevím, když tak za hubičku (oproti jiným značkám). Olej neubývá (jak je prý jinde "normální"), co zlobí je klima a výměna žárovek je na mašli.

Když vlezu do našeho českého, prý tak prostorného koncernu, tak si připadám jak v autíčku na autodromu na Matějské. Prostorem uvnitř i podvozkem.

A ta ***** co zařízla hydrauliku, to jen tak celkově dokresluje současnou EU a Francii.

Jo a ty koule fakt nejsou pryžové...

+17/0
doporučit
10.6.2017 13:59
Foto

T10o65m91á92š 72H60e48r42c15e77g 3980959960700

1) Hliníková část volantu v létě fakt nepálí o nic víc než celý volant.

2) Střední část volantu, která se neotáčí, je naprosto skvělá věc - najdu každé tlačítko po slepu, ať jedu rovně nebo do zatáčky, protože je vždy na stejném místě. Zvykal jsem si na to asi 2 dny, takže to není takový problém.

3) Francouzi v autě asi kelímek nepotřebují, to mě trochu štve. Ale ještě jste zapomněli zmínit, že do dveří se nevejde PET lahev.

4) Ta malá přihrádka je přirozeně na to, aby si do ní člověk dal šneky - je to přece francouzské auto.

Jinak C5 mám a doufám, že jen tak nedojezdí. Najít auto, které by komfortem nebylo krok zpátky a nestálo milion nebo víc, bude dost těžké.

+16/0
doporučit
10.6.2017 10:45

A55l67e38š 54K24o43f76r75á35n36e63k 9512962445690

No a nyní se mohou plně věnovat výrobě leštěných prdů pro hipstery s tříválcema. Další značka, která už nemá ani jeden pořádný model.

+16/0
doporučit
10.6.2017 8:18
Foto

L69u40k22á72š 63K61o84b64e37r76a 3474353138

C5 mám. Ještě nikdy mě hlinikovy dekor volantu nepálil. To je vrchlne trapne dokola opisovane klišé.

+15/0
doporučit
10.6.2017 8:20

J91i90ř53í 87O59s57i28n77a 5317862952575

Důkaz, že manažerky se nehodí do vysoce technických oborů. Dokázaly auto vykastrovat a doufám, že půjdou tam, kam poslaly koule. Jak není pořádná vize a zápal pro techniku, tak zbude nanejvýš ubohý kastrát v podobě kaktusů a podobných hovadin. Chtěl jsem Citroena po C5ce s koulema a hranatého jako XMko, protože dnešní jezdící knedlíky jsou HNUS. Mám smůlu.

+14/0
doporučit
10.6.2017 12:20

J68o56s33e60f 89N18o29v42a23k 5478212426428

Citroen je tragický v marketingu. Skvělou a na údržbu nenáročnou technologii nedokázal marketingově prodat. Tak zavírá krám.

Další citroen si už nekoupím, kupoval jsem si to VŽDY jen kvůli podvozku. Bez toho je to podprůměrné nezajímavé auto.

Mercedes/Audi či Bmw mají měchy, což je fajn, ale údržba je drahá. Vyměna dvou koulí na C5 po 200kkm vyšla ns 7k. Dva měchy bratru 50k. :-(

+14/0
doporučit
10.6.2017 11:43

K77a29r12e50l 39V51á85v32ř46e 6755165324299

Mam uz 4ho hydro-citroena. Soucasnou C5 r201. A skutecne nevim, co si pak poridim. Vazne uvazuju, ze ji poslu predcasne do sveta a koupim novou. A aspon o ty cca 4 roky si prodlouzim krasnou cast zivota. Casto se dostanu k jizde s jinymi auty a jeste se mi nestalo, aby mne neco zaujalo tak, jako c5. A kdyz uz, tak je to mimo me financni moznosti. Jak porizenim, tak hlavne provozem. Cenove srovnatelna je napr. Octavia. Kamarad ji ma v podobne porizovaci cene jako ja c5 (oba jsme kupovali novou). A Oktava je jak hodne chuda pribuzna... a nejedna se jen o podvozek. Komfort, jizdni vlastnosti, kvalita...

Mam toho na srdci ke konci hydry hodne, ale vsechno uz tu nekdo napsal. Tak se nebudu opakovat.

+11/0
doporučit
10.6.2017 13:10

J22a82r25o21m71i65r 48F13a70r76e45k 4932633107

C5 mám, byť s klasickým podvozkem. Nicméně popis neduhů interiéru sedí až neskutečně :) Ale pořád, je to obrovské a pohodlné (i s klasickým pružením) auto.

A závěrem, byť už mi to v článku ukradli. C5 se neřídí, C5 se kormidluje :)

+9/0
doporučit
10.6.2017 1:01

J24o70s51e23f 71Č50i46h30á16k 7421549840206

Jediný důvod proč koupit Citroen je pryč.

+7/0
doporučit
10.6.2017 17:58

H89o35n48z44a 49T44a77r 3459632924202

U Citroenu se snižují náklady .

Pro Mnohé majitele bylo pořízení tohoto modelu vázáno na Podvozek a jeho odpružení, který byl Hlavním důvodem ke koupi .

Znám majitele, který nedá na C5 a jeho komfortní odpružení dopustit .

Jak si chtějí udržet přízen zákazníku, když to co autu davalo jeho výjimečnost, nebude možné již objednat ani za příplatek . Za mě je to špatné rozhodnutí Rv. Měli by nabízet možnost volby at se kupující rozhodne .

+7/0
doporučit
10.6.2017 11:20

P75e43t95r 48P24a29v86l79a86t37a 7246810107551

Západ nějak v poslední době ztrácí svoji duši. Nikdo už nechce být dravý a progresivní, sebevědomý. Nikdo se nepouští do rizika a větších projektů, přitom by zdrojů bylo dost. Ale hlavně že musíme být sociálně uvědomělí, multikulturní, korektní. Stává se z nás šedá masa nez vize a možná i budoucnosti. Mizí rozmanitost, hrdost, chuť vyniknout, posouvat se....

+9/−2
doporučit
11.6.2017 9:06

J10a88n 73H37á71j35e85k 9320317983678

Mám také C5 a až doslouží nevím na jakém kostitřasu budu jezdit. Co jediné mě trochu vadí že když pádím například za sporťáky tak v zatáčkách musím jet o něco pomaleji. Ale to je detajl. Na dlouhých cestách neunavuje a když nechtěně přejedu díru, opravdu není cítit jako bych jí přelítl.....

+6/0
doporučit
10.6.2017 9:52

V91l40a80d11i52m33í80r 73R13e98t51t62i65n42g77e28r 5725836645895

Nevím jak vy, ale já vnímám administrativní pokřivení trhu. Zákazníci jsou zoufalí a udržují při životě původní žádané vozy, automobilky chrlí kvanta nových oturbených vozů, které pak nikdo nechce, to je stojí spousta peněz a tak redukují, kdysi běžné vyráběny modely. Všichni pak říkají, že přichází nová doba elektromobilů, státy je podporují horem dolem dotacemi a jsou tak nepoužitelné, že je ani s dotacemi nikdo nechce.

+7/−1
doporučit
10.6.2017 19:42

V45l74a16d76i19m91í23r 42R93e51t83t13i24n46g70e94r 5165166835385

Dnešním automobilkám nerozumím, napříč značkami jsou lidé zoufalí, že jim automobilky přestaly vyrábět požadované modely Nissan Primera, Toyota Avensis, šef např. Honda Accord, kolegové na nižších pozicích Fabia Combi, tady se píše o ukončení Citroenu C5 , já sám se cítím v pasti se Škoda Octavia s atmosférou, kterou nemám za co nahradit ( oturbené sekačky na trávu nechci) a dostali jsme se dostavu, že místo nákupu nového vozu udržujeme ty stávající s maximální péči, aby dlouho vydrželi ( jako vozy na Kubě nebo u nás za socialismu).

+6/−1
doporučit
10.6.2017 13:04

J71o28s43e22f 31J70o11r52d17a 4457495577

Mám C5-ku Break už 5let, předtím jsem měl všechny Citroeny od 70-tych let včetně ID19, DS21, DS23 až po C5 dnes, drřívější Citroeny byly měkčí specielně ID a DS-ky, ale taky tekly často jejich hydrauliky, od XM se to zlepšilo a dnes je to OK. Design byl tehdy mimořádný, technika taky, problém je dnes v tom, že je hydraulika ve výrobě drahá a kupců nejsou miliony jako je u Bavoráků a Mercedesů, kteří se nechaji "okouzlit" reklamou. Škoda přeškoda, že skončili s výrobou, seženu si pokud budu živ nějakou ojetinu ve Švajcu, tak sou udržované ojetiny lepší

+4/0
doporučit
11.6.2017 13:08

J24a31n 58S10v26o48b16o11d49a 3767584659373

Já byl zrovna jeden z těch, kdo v Citroënu vždy trpěl "mořskou nemocí," takže já plakat nebudu. Každopádně si však myslím, že dělají obrovskou chybu, protože své příznivce to mělo, bylo to alternativou a hlavně to odlišovalo značku od konkurence a dělalo ji svým způsobem "výjimečnou." Byla to pro mě vždy automobilka, která dělá věci trochu jinak, ale dnes z toho již nezbylo nic... Nevidím její budoucnost moc růžově...

+4/0
doporučit
11.6.2017 0:57

M56i55c59h58a49l 55H53o50r52s67k73y 2732626696730

citroen už nebude pan LOĎ citroen ale citron;-( xm bylo zjevení panenky podsrpenský a cx pallas bomba a DS je legenda jako Merlin;-D

+4/0
doporučit
10.6.2017 10:51

O52n65d27ř72e92j 83L85i75š40k69a 3550392564286

Tak nějak mám pocit, že Citroen je poslední roky záměrně v rámci koncernu PSA znehodnocován, ať už ukončením produkce hydropneumatického odpružení v tomhle případě, tak prazvláštní flotilou nabízených modelů (včetně "nóbl" značky DS), jejich zastarolostí (C5), bezpohlavním designem (C4, Berlingo) a nabídkou benzínových motorů (tedy zde včetně Peugeotu).

+3/−1
doporučit
10.6.2017 15:29

R10o25b72e83r63t 81M24a56t12u64l76a 8747829606605

Jestli si myslí, že všichni co si kupovali C5 si místo toho půjdou koupit gumový cactus s ovládáním všeho na displeji a místo toho, aby jste návod k použití hodili do šuplíku ho budete 3 dny studovat, aby jste uměli aspon zapnout světla a stěrače;-D tak se spletli. Jediné štěstí, že se v Oplu vzpamatovali a udělali krásnou Insignii, protože jinak by v nabídce nebylo jediné auto střední třídy, které by se mi jako celek líbilo8-o možná ještě P508, ale ta má být "vylepšena" tak počkám jestli někoho nenapadne dát tam obří tablet a budíky obráceně...

+2/0
doporučit
10.6.2017 18:46

S83t56a60n30i43s17l65a90v 82K35r67e10j26c12a39r 6487406803664

Nu, je Citroenu ke cti, že byli svým hydropodvozkem jedinečnými a nenapodobitelnými. Škoda n.p. se o něco podobného pokusila u š105/120 s konstrukcí víka zavazadlového prostoru. Rozhodně s tímto řešením skončila dříve než Citroen s tímto podvozkem. Možná, by bylo dobré od těchto podvozků odejít i u busů a vrátit se k listovým pérům.

+1/0
doporučit
10.6.2017 12:06

R87o85m59a26n 60M14i96k76e81l 7663218188363

"Za deset let vyrobila automobilka 635 tisíc C5..." No, to něco vypovídá. A tím že se snaží prorazit s novou značkou, která vypadá jak osoplené audi, to jen potvrzují.

+1/0
doporučit
10.6.2017 9:04

A34n54t96o61n89í47n 73S92e42b24e55r80a 7333428830749

Kdyby to auto nebylo tak hnusne, tak by se o nem dalo i premyslet.....

+1/−13
doporučit
10.6.2017 12:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.