Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L93i51b78o83r 37S18k36ý60p33a35l29a 7428943222660

Je mi líto Citroënu... No - dojezdím svoji C5, pak možná ještě seženu některou z posledních ojetin a pak se uvidí. Citroën bez hydry není Citroën, takže - asi nějaké jiné auto. Docela mě mrzí rozhodnutí kindermanagerů (v tomto případě managerek), kteří jsou schopní zahodit to, co značku dělá značkou, ale asi tomuhle světu přestávám rozumět... Co se hydry týče - nikdy mě nezklamala, vlastně to je jedna z nejspolehlivějších věcí - pokud se nezanedbá údržba. A to platí i o mém dřívějším autě - Xantii.

+38/0
doporučit
10.6.2017 0:42
Foto

M83i97l14a24n 76K27a21t86r88e40n85č55í41k 1321698619844

Odpočívaj v pokoji hydropneumatický podvozok. Ďakujem osudu, že som prežil 14 rokov spolužitia s ním vo vozidlách CX a XM. Je zvláštne, že sa firma zbavuje svojej jedinečnosti... Pripadá mi to, akoby Rolls-Royce kvôli úspore hmotnosti a nákladov prestal dávať sošku na chladič...

+29/0
doporučit
10.6.2017 0:54

P24e19t11r 54S97p27a92t19z43i25e96r61e54r 7924492645424

citroen byl takovým průkopníkem více dneska běžně používaných věcí...právě fantomasův DS měl i to s čím pak auta přicházela jako super novinkou mnohem později...a není to tak dlouho.....byla to automaticky natáčený světla do zatáčky...ds v padesátkách to už měl. No a tenhle podvozek..mnoho lidí na něj nadávalo v prvních verzích...občas to bylo poruchové...ale časem to perfektně odladili, takže zmiňovaná C5 to měla už bez problému. To že se zbaví nejdříve podvozku a pak celého modelu C5 avizovali už před rokem a půl. Důvodem bylo prý to, že se modelu C5 prodávalo žalostně málo. Ale spíš to bylo tím, že ředitelkou se stala nějaká fiflena, které se líbí malá auta a tak nakázala se zabývat malými auty.

+23/0
doporučit
10.6.2017 8:39

R12i14c39h69a38r28d 82M63r88a53z51e62k 8948370639731

Zrovna včílkaj jsem v prostřední C5 dojel trasu Praha Čakovice-Kynžvart a zpět. Dvoulitr nafta s FTČ, 140k, manuál 6kvalt - trasa 383 km, průměrná rychlost 85 kmh, prům. spotřeba 5,1 l.

Nájezd 233 000, původní koule (které tlumiče vydrží čtvrt mega ve městě?), ve 200 000 rozvody a spojka. O filtru tuhých částic nevím, když tak za hubičku (oproti jiným značkám). Olej neubývá (jak je prý jinde "normální"), co zlobí je klima a výměna žárovek je na mašli.

Když vlezu do našeho českého, prý tak prostorného koncernu, tak si připadám jak v autíčku na autodromu na Matějské. Prostorem uvnitř i podvozkem.

A ta ***** co zařízla hydrauliku, to jen tak celkově dokresluje současnou EU a Francii.

Jo a ty koule fakt nejsou pryžové...

+18/0
doporučit
10.6.2017 13:59
Foto

T44o27m84á20š 21H84e80r21c14e43g 3110239340440

1) Hliníková část volantu v létě fakt nepálí o nic víc než celý volant.

2) Střední část volantu, která se neotáčí, je naprosto skvělá věc - najdu každé tlačítko po slepu, ať jedu rovně nebo do zatáčky, protože je vždy na stejném místě. Zvykal jsem si na to asi 2 dny, takže to není takový problém.

3) Francouzi v autě asi kelímek nepotřebují, to mě trochu štve. Ale ještě jste zapomněli zmínit, že do dveří se nevejde PET lahev.

4) Ta malá přihrádka je přirozeně na to, aby si do ní člověk dal šneky - je to přece francouzské auto.

Jinak C5 mám a doufám, že jen tak nedojezdí. Najít auto, které by komfortem nebylo krok zpátky a nestálo milion nebo víc, bude dost těžké.

+16/0
doporučit
10.6.2017 10:45

A46l45e90š 98K29o64f32r24á84n90e27k 9892192725510

No a nyní se mohou plně věnovat výrobě leštěných prdů pro hipstery s tříválcema. Další značka, která už nemá ani jeden pořádný model.

+16/0
doporučit
10.6.2017 8:18
Foto

L56u48k86á43š 87K20o74b64e53r30a 3274333288

C5 mám. Ještě nikdy mě hlinikovy dekor volantu nepálil. To je vrchlne trapne dokola opisovane klišé.

+15/0
doporučit
10.6.2017 8:20

J64i94ř26í 69O39s54i16n15a 5717942172975

Důkaz, že manažerky se nehodí do vysoce technických oborů. Dokázaly auto vykastrovat a doufám, že půjdou tam, kam poslaly koule. Jak není pořádná vize a zápal pro techniku, tak zbude nanejvýš ubohý kastrát v podobě kaktusů a podobných hovadin. Chtěl jsem Citroena po C5ce s koulema a hranatého jako XMko, protože dnešní jezdící knedlíky jsou HNUS. Mám smůlu.

+14/0
doporučit
10.6.2017 12:20

J50o29s42e93f 92N30o75v17a68k 5578932236788

Citroen je tragický v marketingu. Skvělou a na údržbu nenáročnou technologii nedokázal marketingově prodat. Tak zavírá krám.

Další citroen si už nekoupím, kupoval jsem si to VŽDY jen kvůli podvozku. Bez toho je to podprůměrné nezajímavé auto.

Mercedes/Audi či Bmw mají měchy, což je fajn, ale údržba je drahá. Vyměna dvou koulí na C5 po 200kkm vyšla ns 7k. Dva měchy bratru 50k. :-(

+14/0
doporučit
10.6.2017 11:43

K46a33r70e80l 46V77á12v41ř13e 6595885734579

Mam uz 4ho hydro-citroena. Soucasnou C5 r201. A skutecne nevim, co si pak poridim. Vazne uvazuju, ze ji poslu predcasne do sveta a koupim novou. A aspon o ty cca 4 roky si prodlouzim krasnou cast zivota. Casto se dostanu k jizde s jinymi auty a jeste se mi nestalo, aby mne neco zaujalo tak, jako c5. A kdyz uz, tak je to mimo me financni moznosti. Jak porizenim, tak hlavne provozem. Cenove srovnatelna je napr. Octavia. Kamarad ji ma v podobne porizovaci cene jako ja c5 (oba jsme kupovali novou). A Oktava je jak hodne chuda pribuzna... a nejedna se jen o podvozek. Komfort, jizdni vlastnosti, kvalita...

Mam toho na srdci ke konci hydry hodne, ale vsechno uz tu nekdo napsal. Tak se nebudu opakovat.

+11/0
doporučit
10.6.2017 13:10

J60a63r66o45m83i52r 78F45a46r89e42k 4692603107

C5 mám, byť s klasickým podvozkem. Nicméně popis neduhů interiéru sedí až neskutečně :) Ale pořád, je to obrovské a pohodlné (i s klasickým pružením) auto.

A závěrem, byť už mi to v článku ukradli. C5 se neřídí, C5 se kormidluje :)

+9/0
doporučit
10.6.2017 1:01

J50o26s58e16f 11Č12i90h92á30k 7441349340266

Jediný důvod proč koupit Citroen je pryč.

+8/0
doporučit
10.6.2017 17:58

P15e65t47r 68P53a30v44l68a21t49a 7326730507431

Západ nějak v poslední době ztrácí svoji duši. Nikdo už nechce být dravý a progresivní, sebevědomý. Nikdo se nepouští do rizika a větších projektů, přitom by zdrojů bylo dost. Ale hlavně že musíme být sociálně uvědomělí, multikulturní, korektní. Stává se z nás šedá masa nez vize a možná i budoucnosti. Mizí rozmanitost, hrdost, chuť vyniknout, posouvat se....

+10/−2
doporučit
11.6.2017 9:06

H42o98n42z38a 21T85a77r 3609252544532

U Citroenu se snižují náklady .

Pro Mnohé majitele bylo pořízení tohoto modelu vázáno na Podvozek a jeho odpružení, který byl Hlavním důvodem ke koupi .

Znám majitele, který nedá na C5 a jeho komfortní odpružení dopustit .

Jak si chtějí udržet přízen zákazníku, když to co autu davalo jeho výjimečnost, nebude možné již objednat ani za příplatek . Za mě je to špatné rozhodnutí Rv. Měli by nabízet možnost volby at se kupující rozhodne .

+7/0
doporučit
10.6.2017 11:20

J86a70n 65H67á43j31e21k 9590367733788

Mám také C5 a až doslouží nevím na jakém kostitřasu budu jezdit. Co jediné mě trochu vadí že když pádím například za sporťáky tak v zatáčkách musím jet o něco pomaleji. Ale to je detajl. Na dlouhých cestách neunavuje a když nechtěně přejedu díru, opravdu není cítit jako bych jí přelítl.....

+6/0
doporučit
10.6.2017 9:52

V98l31a88d49i25m40í39r 75R36e42t59t68i57n92g86e16r 5235476485535

Nevím jak vy, ale já vnímám administrativní pokřivení trhu. Zákazníci jsou zoufalí a udržují při životě původní žádané vozy, automobilky chrlí kvanta nových oturbených vozů, které pak nikdo nechce, to je stojí spousta peněz a tak redukují, kdysi běžné vyráběny modely. Všichni pak říkají, že přichází nová doba elektromobilů, státy je podporují horem dolem dotacemi a jsou tak nepoužitelné, že je ani s dotacemi nikdo nechce.

+7/−1
doporučit
10.6.2017 19:42

J50o92s25e65f 58J77o10r77d28a 4207235247

Mám C5-ku Break už 5let, předtím jsem měl všechny Citroeny od 70-tych let včetně ID19, DS21, DS23 až po C5 dnes, drřívější Citroeny byly měkčí specielně ID a DS-ky, ale taky tekly často jejich hydrauliky, od XM se to zlepšilo a dnes je to OK. Design byl tehdy mimořádný, technika taky, problém je dnes v tom, že je hydraulika ve výrobě drahá a kupců nejsou miliony jako je u Bavoráků a Mercedesů, kteří se nechaji "okouzlit" reklamou. Škoda přeškoda, že skončili s výrobou, seženu si pokud budu živ nějakou ojetinu ve Švajcu, tak sou udržované ojetiny lepší

+5/0
doporučit
11.6.2017 13:08

V69l62a98d21i49m70í70r 46R31e48t28t20i37n12g17e74r 5555246975215

Dnešním automobilkám nerozumím, napříč značkami jsou lidé zoufalí, že jim automobilky přestaly vyrábět požadované modely Nissan Primera, Toyota Avensis, šef např. Honda Accord, kolegové na nižších pozicích Fabia Combi, tady se píše o ukončení Citroenu C5 , já sám se cítím v pasti se Škoda Octavia s atmosférou, kterou nemám za co nahradit ( oturbené sekačky na trávu nechci) a dostali jsme se dostavu, že místo nákupu nového vozu udržujeme ty stávající s maximální péči, aby dlouho vydrželi ( jako vozy na Kubě nebo u nás za socialismu).

+6/−1
doporučit
10.6.2017 13:04

J86a29n 37S16v15o33b89o46d40a 3607564259283

Já byl zrovna jeden z těch, kdo v Citroënu vždy trpěl "mořskou nemocí," takže já plakat nebudu. Každopádně si však myslím, že dělají obrovskou chybu, protože své příznivce to mělo, bylo to alternativou a hlavně to odlišovalo značku od konkurence a dělalo ji svým způsobem "výjimečnou." Byla to pro mě vždy automobilka, která dělá věci trochu jinak, ale dnes z toho již nezbylo nic... Nevidím její budoucnost moc růžově...

+4/0
doporučit
11.6.2017 0:57

M45i97c94h92a74l 65H51o76r12s32k12y 2742146376560

citroen už nebude pan LOĎ citroen ale citron;-( xm bylo zjevení panenky podsrpenský a cx pallas bomba a DS je legenda jako Merlin;-D

+4/0
doporučit
10.6.2017 10:51

O70n35d32ř13e22j 12L37i50š34k92a 3160262804336

Tak nějak mám pocit, že Citroen je poslední roky záměrně v rámci koncernu PSA znehodnocován, ať už ukončením produkce hydropneumatického odpružení v tomhle případě, tak prazvláštní flotilou nabízených modelů (včetně "nóbl" značky DS), jejich zastarolostí (C5), bezpohlavním designem (C4, Berlingo) a nabídkou benzínových motorů (tedy zde včetně Peugeotu).

+3/−1
doporučit
10.6.2017 15:29

R15o70b91e12r91t 90M13a22t80u79l57a 8567439836965

Jestli si myslí, že všichni co si kupovali C5 si místo toho půjdou koupit gumový cactus s ovládáním všeho na displeji a místo toho, aby jste návod k použití hodili do šuplíku ho budete 3 dny studovat, aby jste uměli aspon zapnout světla a stěrače;-D tak se spletli. Jediné štěstí, že se v Oplu vzpamatovali a udělali krásnou Insignii, protože jinak by v nabídce nebylo jediné auto střední třídy, které by se mi jako celek líbilo8-o možná ještě P508, ale ta má být "vylepšena" tak počkám jestli někoho nenapadne dát tam obří tablet a budíky obráceně...

+2/0
doporučit
10.6.2017 18:46

S35t41a10n94i42s75l14a38v 52K13r25e18j57c69a10r 6687496693534

Nu, je Citroenu ke cti, že byli svým hydropodvozkem jedinečnými a nenapodobitelnými. Škoda n.p. se o něco podobného pokusila u š105/120 s konstrukcí víka zavazadlového prostoru. Rozhodně s tímto řešením skončila dříve než Citroen s tímto podvozkem. Možná, by bylo dobré od těchto podvozků odejít i u busů a vrátit se k listovým pérům.

+1/0
doporučit
10.6.2017 12:06

R95o61m20a71n 22M46i52k57e54l 7513548648683

"Za deset let vyrobila automobilka 635 tisíc C5..." No, to něco vypovídá. A tím že se snaží prorazit s novou značkou, která vypadá jak osoplené audi, to jen potvrzují.

+1/0
doporučit
10.6.2017 9:04

A52n53t97o61n15í30n 47S57e11b41e48r98a 7753828550519

Kdyby to auto nebylo tak hnusne, tak by se o nem dalo i premyslet.....

+1/−13
doporučit
10.6.2017 12:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.