Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a36n 52V85a14l91o79u65c85h 6322927458530

Sorry, ale naříkat, že výfuk není naladěn na něco hlasitějšího, čeho je u daného typu vozidla schopen, je bezohlednost a sviňárna (a řvoucí vozidlo obtěžuje daleko víc okolí než čoudící). Pokud si u toho zvuku někdo potřebuje dělat dobře, ať mu to dají nahraný na CD...

+3/−2
doporučit
12.6.2017 14:24

M44a46g83d12a93l14e50n22a 38H67r70o24n91o64v33s62k11á 3310182854889

Jenom naprostý arogantní ignorant může psát cosi o chybějícím řízném hlasu a stýskat si na evropské normy. Všem věčně dospívajícím debílkům, kteří se snaží, aby jejich trapná berlička mužnosti řvala na celé okolí, nejlépe večer a 100 metrů před křižovatkou, vzkazuju jediné: zlamte si nohy a ruce, abyste neotravovali ostatním život.

+3/−8
doporučit
12.6.2017 14:26

T88o77m52á78š 78H41o77r64s88k17ý 1380754383764

Taková typická Honda bez chuti a bez vůně, ale supersport ani náhodou. když výrobce v zoufalé situaci přiontuje na naháče kapoty, tak z toho něudělá supersport. Sport byla CBR600RR šestistovka s výkonem 120 koní. tohle zoufalý má 86 koní a levnej podvozek a jenem parazituje na kdysi hodnotné značce CBR.

+1/0
doporučit
12.6.2017 13:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.