- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše vyřeší elektroauta. Časem. Akorát to bude mít vliv na pokles zaměstnanosti pracovníků STK. Přijedete na STK. Technik vykřikne , máte obroušené uhlíky na komutátoru. A Vy mu jen sdělíte, že máte bezkomutátorový motor. Technik sklapne a uzavře široce rozevřenou kapsu na úplatky.
Vše vyřeší lepší přístup politiků a automobilek. Vylepší motory na plyn, začnou je konečně prodávat ve velkém, A zároveň spustí výrobu alternativních pohonů, na které budou smyslné dotace (tzn takové které pokryjí rozdíl výroby k poměru jejich užitečnosti k životnímu prostředí). Motor na vodík je určitě ekologičtější než elektromobil atd, atd.
Takže neuvažuje o zákazu dieslových aut, ale pouze o dalším zpřísnění emisních zón které zde dávno platí. Takže žádná ekologie, ale opět jen ekonomický nástroj na obnovu vozového parku
vykriky do tmy, tohle jim nemuze projit.
ale prosím, ale neumím si představit jak průměrný němec projíždí mnichov na kole...Lidičky, jde zejména o ždímání...nikomu nejde o snížení spotřeby, to už dokázal Opel v 60.letech, ale nikdo nechtěl, aby se snižovala spotřeba a klesaly zisky za černé zlato, které tryská skoro zadarmo...Ropa a energie ovládájí svět, není možné dopustit aby se snížila jejich spotřeba...boháči by pak nevydělali...a voda přijde na řadu, až si ji někdo zase přivlastní...
S tou vodou jsme už svět předběhli, Veolia už ji vlastní. A chová se podle toho.
A co třeba vzít norinberské zákony a místo židů tam dát řidiče aut se spalovacím motorem? Když jde o ekologii, potažmo lebensraum, tak ...
Diesla bych si už znovu nekoupil, hlavně kvůli těm totálně předraženým náhradním dílům:
1) Filtr tuhých částic? Proč stojí desetitisíce Kč, když je to jen "filtr"? Pusťe to ve velkém dodávat z Číny a bude to za zlomek ceny.....
2) Vysokotlaké čerpadlo - zase několik desítek tisíc Kč, přitom čerpadlo v nádrži stojí pár tisíc.
3) Vstřiky - u benzínu pár set za kus, u turbodieslu i 10-15 tisíc za kus.....nechápu....
4) Spojka - dvouhmota - kus železa s pružinkama tež za nekřesťanské prachy....
Pusťit to ve velkém dodávat z Číny a bude to za zlomek ceny.....
Koukám, že jste odborník. Na konstrukci vozidel.
Jasně, takže všichni prodáme nafťáky, nakoupíme tříválce, 1.0TSI a za pár let nám zakážou i tohle, protože to dělá saze a NOX podobně jako nafta... Když na tom tak přemýšlím, nebudu kupovat nic, dokud to půjde, budu jezdit v tom, co máme. Ať se všichni staví na hlavu. A nebo nebudeme jezdit nikam. Moji prarodiče se za celý život od hospodářství nehnuli a bylo to nejekologičtější.
Nevím, třeba Japonci či Korejci zůstavají u atmosférických motorů, necpou do všeho turba. Ty motory, drží, jsou ekologické (žádné NOx, žádné karcinogenní saze)....vzkaz concernovým automobilkám....jde to i bez turba pánové......
Blábolení na odpoutání pozornosti od opravdových problémů (tzv.imigranti, terorismus, kvóty....)
Já bych řekl, že i v dlouhodobém výhledu nejen u nás, ale i ve zbytku Evropy zemře mnohem více lidí na cokoliv jiného než na terorismus. Tyto "opravdové problémy" existují po dobu volební výtěžnosti.