Diskuze

Česká eurokomisařka dotlačila VW, aby dal delší záruku na cinklá TDI

Německý automobilový koncern Volkswagen v rámci rozhovorů s eurokomisařkou pro spravedlnost, spotřebitele a rovnost pohlaví Věrou Jourovou přistoupil na to, že nabídne dodatečnou dvouletou záruku evropským majitelům naftových automobilů, kterých se týká jeho emisní skandál. Nehodlá jim však poskytnout žádnou finanční kompenzaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Evropě nemá nikdo koule, aby zrušil registraci všem podvodně homologovaným vozům. Pak by bylo tóčo. Rád bych to zažil. Když nemohu mít tuningový doplněk bez papírů. Tak proč může jezdit motor, který byl chybně homologován? A ještě díky podvodu?

0 1
možnosti

Nejde o koule ale o absenci důvodu. Homologační autority opakovaně jasně potvrdili že taková funkce sw není v žádném rozporu s homologační metodikou a udělené homologace jsou tedy správné a platné.

1 0
možnosti

na co by se mělo poskytovat nějaké odškodnění ?

1 0
možnosti

je na čase aby ji babiš vyhodil a vrátila se tam kde je jí nejlépe-ČSSD,nebo do bysy_-za poškozování nár.zájmů!!

0 1
možnosti
Foto

Jourová, Jourová ..... to je ten kosočtverec, který rozumí autům asi tak jako popelář jaderný elektrárně???

1 0
možnosti

K80a18r28e39l 94P78l18š19e65k

16. 6. 2017 21:34

Škoda, že autoři skutečně neví o čem píší. Tady se skutečně nejedná o žádnou dodatečnou záruku (sám Die Welt opatrně hovoří jen o "zdánlivé záruce"), ale jen příslib VW, že v průběhu 2 let bude jednotlivé případy v rámci tzv. kulance individuálně posuzovat, což už beztak již činil!

Shrnutí: pro poškozené majitele tedy opět nic nového...

0 0
možnosti

Alespoň zdejší majitelé dieselů se vůbec netváří jako poškození;-)

Ale jestli to nebude hlavou...

2 0
možnosti

"Česká eurokomisařka dotlačila VW"

To se strkají i jiná auta, než VW.

0 0
možnosti

Kontrola a snižování emisí aut je nesmysl, jen důvod proč dělat dražší technologie a vytáhnout z lidí peníze za "inovované verze". Domácnosti vyprodukují 100x víc CO2 než auta (viz níže)....a to nemluvím o permanentním vypalování pralesů k pěstování palem a o průmyslu v Číně a jiných rozvojových zemích, kde se s nějakým odsířením, odprášením, filtrací atd. vůbec nemažou. Hlavně, že my v Evropě máme na všechno normy a ISO.....zbytek světa na to kálí.....

http://auto.idnes.cz/spalovaci-motor-co2-0ok-/automoto.aspx?c=A151113_162659_automoto_fdv

1 1
možnosti

No emisni normy neresi CO2, ale jedovate latky. Stejne tak dieselgate, ktery je kauzou z USA rozhodne NEresi CO2.....

Resit emise jedovatych latek z aut ma docela velky smysl - znacisteni ve mestech je casto z nejvetsi casti zpusobene prave auty....

To ze v rozvojovych zemich emise neresi, je sice smutne, ale emise jsou z drtive vetsiny lokalni problem (proto treba u velke krizovatky ve meste je obcas problem se zbluboka nadechnout, a kilometr za mestem mate cisty vzduch... (tzn logika, ze v cine jsou mesta v permanentnim oblaku cerneho dymu, tak na to kaslem a budem to mit taky tak je trochu mimo...) ono drtive vetsine tech norem ktere se uplatnuji ve vyspelych zemich je k ochrane lidi a prostredi na uzemi (EU, USA, Japonsko a dalsi), ne ze by tim nekdo zachranoval planetu...

2 0
možnosti

A ted neco pro ty, co ropaka nemaji, ale musi to vsechno dychat EU

Co treba povinne opravit vsechny TDI?

3 1
možnosti

M88a19r71e33k 33H45r67u35b72y

16. 6. 2017 13:39

Hm, VW obelhal NEDC. Zakaznikovi je to jedno, protoze tem udajum stejne neveri. A resenim ma byt, ze Evropska komise naridi vyrobci aby zakaznikum zhorsil vlastnosti koupeneho auta? A to ma kompenzovat delsi zarukou na vyrobni vady?8-o

Mysleni eurokomisaru se vymyka vsemu co ma jen okrajove neco spolecneho s logikou...:-PEURv

4 0
možnosti

M17i17r87e68k 95G45a69j38e67r

16. 6. 2017 18:16

Souhlasim, ale je to lepsi nez nic, protoze alespon pro nektere to bude ekvivalentem urcite financni kompenzace.

0 1
možnosti

Dokáži si představit, jak asi vypadalo jednání odborníků VW s Jourovou ;-D;-D;-D

2 0
možnosti