- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Evropě nemá nikdo koule, aby zrušil registraci všem podvodně homologovaným vozům. Pak by bylo tóčo. Rád bych to zažil. Když nemohu mít tuningový doplněk bez papírů. Tak proč může jezdit motor, který byl chybně homologován? A ještě díky podvodu?
Nejde o koule ale o absenci důvodu. Homologační autority opakovaně jasně potvrdili že taková funkce sw není v žádném rozporu s homologační metodikou a udělené homologace jsou tedy správné a platné.
na co by se mělo poskytovat nějaké odškodnění ?
je na čase aby ji babiš vyhodil a vrátila se tam kde je jí nejlépe-ČSSD,nebo do bysy_-za poškozování nár.zájmů
Jourová, Jourová ..... to je ten kosočtverec, který rozumí autům asi tak jako popelář jaderný elektrárně???
Škoda, že autoři skutečně neví o čem píší. Tady se skutečně nejedná o žádnou dodatečnou záruku (sám Die Welt opatrně hovoří jen o "zdánlivé záruce"), ale jen příslib VW, že v průběhu 2 let bude jednotlivé případy v rámci tzv. kulance individuálně posuzovat, což už beztak již činil!
Shrnutí: pro poškozené majitele tedy opět nic nového...
Alespoň zdejší majitelé dieselů se vůbec netváří jako poškození
Ale jestli to nebude hlavou...
"Česká eurokomisařka dotlačila VW"
To se strkají i jiná auta, než VW.
Kontrola a snižování emisí aut je nesmysl, jen důvod proč dělat dražší technologie a vytáhnout z lidí peníze za "inovované verze". Domácnosti vyprodukují 100x víc CO2 než auta (viz níže)....a to nemluvím o permanentním vypalování pralesů k pěstování palem a o průmyslu v Číně a jiných rozvojových zemích, kde se s nějakým odsířením, odprášením, filtrací atd. vůbec nemažou. Hlavně, že my v Evropě máme na všechno normy a ISO.....zbytek světa na to kálí.....
http://auto.idnes.cz/spalovaci-motor-co2-0ok-/automoto.aspx?c=A151113_162659_automoto_fdv
No emisni normy neresi CO2, ale jedovate latky. Stejne tak dieselgate, ktery je kauzou z USA rozhodne NEresi CO2.....
Resit emise jedovatych latek z aut ma docela velky smysl - znacisteni ve mestech je casto z nejvetsi casti zpusobene prave auty....
To ze v rozvojovych zemich emise neresi, je sice smutne, ale emise jsou z drtive vetsiny lokalni problem (proto treba u velke krizovatky ve meste je obcas problem se zbluboka nadechnout, a kilometr za mestem mate cisty vzduch... (tzn logika, ze v cine jsou mesta v permanentnim oblaku cerneho dymu, tak na to kaslem a budem to mit taky tak je trochu mimo...) ono drtive vetsine tech norem ktere se uplatnuji ve vyspelych zemich je k ochrane lidi a prostredi na uzemi (EU, USA, Japonsko a dalsi), ne ze by tim nekdo zachranoval planetu...
A ted neco pro ty, co ropaka nemaji, ale musi to vsechno dychat
Co treba povinne opravit vsechny TDI
Hm, VW obelhal NEDC. Zakaznikovi je to jedno, protoze tem udajum stejne neveri. A resenim ma byt, ze Evropska komise naridi vyrobci aby zakaznikum zhorsil vlastnosti koupeneho auta? A to ma kompenzovat delsi zarukou na vyrobni vady?
Mysleni eurokomisaru se vymyka vsemu co ma jen okrajove neco spolecneho s logikou...
Souhlasim, ale je to lepsi nez nic, protoze alespon pro nektere to bude ekvivalentem urcite financni kompenzace.
Dokáži si představit, jak asi vypadalo jednání odborníků VW s Jourovou