Diskuze

Autofotka týdne: Nejkrásnější český karavan je dnes opravdová rarita

Nejhezčím tuzemským továrně vyráběným obytným přívěsem byla Karosa W 4 zvaná Dingo. Tento obytný přívěs budil zaslouženou pozornost nejen svým vzhledem, ale i celkovým řešením. Vinou souhry několika důvodů však bylo vyrobeno pouhých 47 kusů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

ty fotky jsou úžasný! Úplně na mne dýchlo dětství, jakobych tam viděl tátu a mámu ;-(V

0 0
možnosti
JJ

Pamatuji se na S1203, kdy do kempu přijeli, dole měli zázemí, zvedli střechu, dali plátno a měli tam ložnici. Bylo to zajímavé. Bylo mi tak 11-13 let. Nevím přesně kdy to bylo. Vím jen kde to bylo.

2 0
možnosti
TK

ten je krásnej. A ten nápad s tou nenatřenou poloprůsvitnou laminátovou střechou je taky boží. Vsadím se, že kdyby to dnes někdo dělal, tak by mu lidi trhali ruce. Takhle by měl vypadat karavan pro mladou moderní rodinu. Samozřejmě vnitřek by se musel malinko modernizovat, zejm. co do materiálů, ale hned bych do toho šel. Mít firmu na výrobu přívěsů či nějaké dobré napojení na nějakou, tak se na to vrhnu.

10 0
možnosti
BS

Já mít firmu na tištění peněz, tak si je tisknu;-D

2 0
možnosti
LN

L83a49d42a 90N75o64v56a74k

2. 7. 2017 15:44

tak bych si tipnul co za lidi si to mohli dovolit pořídit... ;-D a ještě aby k tomu dostali výjezdní doložku a devizový příslib....

14 1
možnosti
SK

Nu dovolit si to mohli řezníci, holiči, pumpaři, zelináři,automechanici. Lidi v té době byli asi šetrnější. Tyto přívěsy se nedaly zapřahat už tenkrát za cokoliv, Wartáci s nimi měly co dělat a trabanti si o tom mohly nechat zdát. pro ně se v NDR vyráběly tzv stanové přívěsy, jež byly v podstatě běžný nákladní vlek se stanem nahoře. Jinak ale pokud si někdo mohl pořídit Šumperák nebo Okál proč by si nepořídil obytný přívěs?

4 4
možnosti
PK

Ty bláho. By mě zajímalo jak tohle muselo vypadat po roce užívání. S tehdejšími hygienickými návyky československé socialistické společnosti.

1 0
možnosti
Foto

Tento obytňák, červenou felicii a hurá na dovolenou :-)

3 0
možnosti
PB

P25e74t49r 55B86á86č21a

2. 7. 2017 14:15

dovolena snu ;-D

2 0
možnosti
LP

Pane Josef H.,pozdě,ty už asi nežijí,jestli ano,tak je nepoznáte,jak jsou přestárlé.

1 0
možnosti
JK

Sakra, to jsme se měli špatně...;-)

2 24
možnosti
KH

A mohli jsme se mít mnohem lépe.

22 0
možnosti
JH

Nemáte někdo mobil na ty dvě čečetky co se válej u toho karavanu?

0 0
možnosti
MK

M27i96l52a31n 81K13r32á12l

2. 7. 2017 11:00

Zkus zavolat do Domova důchodců ve Vysokým mýtě;-D

24 0
možnosti
SK

Nu nevím - Obytný přívěs jenž vyráběla v pár kusech Vysokomýtská Karosa byl Racek I a Racek II !! A tohoto Racka vlastnil a byl majitelem i Josef Bek. Tyto obytné přívěsy se stavěly podobně jako přívěsy A3 za nákladní auta a busy, jako kusovka v pár kusech ročně. Je pravdou, že socialistické at Československé tak NDRácké obytné přívěsy se nemohly a nikdy nerovnaly přívěsům NSR Knause . Budme ale rádi, za to, že tam kde selhal socialistický režim a politická ideologie , vítězily kutilské schopnosti českých a moravských domácích kutilů jež si české knause doma v garážích a stodolách dokázali postavit.

4 0
možnosti
SK

A u Racků, byla stanová okapová lišta, jež umožnovala postavit k přívěsu stanový přístřešek vyráběný podobně jako přívěs kusovka z Lomnice nad Popelkou, tehdejšího výrobce turistických stanů pro občany.

2 0
možnosti