Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P14a74v42e83l 95J67o66n77á31š 5471335809775

Tak hlavně ať s nimi jen cvičí a jediné ostré nasazení ať zažijí jen při vztyčení slavnostní vodní brány.

+16/0
doporučit
19.6.2017 18:29

T80o52m58á11š 43C70h92r53a92s21t19n19ý 2531414451593

*fap, fap, fap, fap*

Asi tak, co k tomu říct, je to nádhera :-)

+2/0
doporučit
19.6.2017 18:22

J40a72n 90Č56e60k14a48l 7329705594514

Krásný stroj, snad ho nebude nikdy potřeba naostro.

+1/0
doporučit
20.6.2017 12:48

M35a57r84e15k 71V98e62s41e36l14ý 1877448820584

Starsi modely maji 13 let. Na normalni nakladak nebo hasici vuz je to hodne, ale vzdyt tyhle auta snad nezazila nikdy ostry zasah. Jejich jedine opotrebeni bylo za ucelem skoleni. Opravdu je nutne takrka nove auto vymenit jen kvuli tomu, ze pridava prasek do proudu vody?

+1/−1
doporučit
19.6.2017 22:42

I17v94a65n 87P51o59k17o36r14n39ý 7899715768

Jak to, že vozy nenesou jméno majitele letiště V. H., ale jen Prague Airport?

0/−1
doporučit
20.6.2017 20:34

T38o58m81á98š 59S18o23u18k48u31p 4213555760260

Třeba díky možnosti přidávat prášek přímo do proudu uvidíme slavobrány v barvách trikolóry :D

0/−1
doporučit
20.6.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.