- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypadají super ! To je mašina.
Jak to, že vozy nenesou jméno majitele letiště V. H., ale jen Prague Airport?
Třeba díky možnosti přidávat prášek přímo do proudu uvidíme slavobrány v barvách trikolóry :D
Krásný stroj, snad ho nebude nikdy potřeba naostro.
Protože na první generaci se začalo dělat někdy kolem revoluce tady a nebyl nikdo, kdo by Rakušákům tatrovácký podvozek včas nabídnul - takže si vyvinuli vlastní a teď se ho samozřejmě drží.
Krasny stroj! Tak doufam, ze ty stare dostanou hasici do vybavy. By se jim asi hodilo na haseni pozaru domu a spol.
Tohle na hašení baráku není, požár sice zlikviduje, ale nahradí ho povodní Spíš půjdou na nějaké menší letiště (něco jako Vary nebo Pardubice). Ta verze s ramenem by se možná uživila i v rafinérii nebo chemičce, jinak to ale je letištní speciál a nejvíc se hodí tam.
jestli dají dobrou cenu, tak bych si jeden ojetý domů koupil
Starsi modely maji 13 let. Na normalni nakladak nebo hasici vuz je to hodne, ale vzdyt tyhle auta snad nezazila nikdy ostry zasah. Jejich jedine opotrebeni bylo za ucelem skoleni. Opravdu je nutne takrka nove auto vymenit jen kvuli tomu, ze pridava prasek do proudu vody?
No ještě občas vyjedou udělat vodní bránu pro nové letadlo na letišti :-) Taky spousta komponent prostě obecně stárne ať už těsnění, gufera, usazeniny a tak podobně. Navíc s tím autem se počítá v rozpočtu, že se jednou za x let obmění a je prostě potřeba držet krok s dobou.