Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a10r75t34i84n 23H96o24r33á26k 9533749104

Tak mě hlavně fascinují ty rozdvojky ...

Že by to takto v budoucnosti vypadalo na našich sídlištích?

+4/0
doporučit
23.6.2017 13:20

G92e22o42r50g 91K16o94m18b83e66r36e33c 9384721786461

Vyjeli jsme nahoru průsmykem San Bernardino, poté jsme sjeli dolů a máme stejně elektřiny jako na začátku dnešní trasy,

Zdroj: http://auto.idnes.cz/zavod-svycarsko-elektromobil-wave-dts-/automoto.aspx?c=A170620_091701_automoto_fdv

Tak si to rychle nechte patentovat, to uz mate vlasten perpetum mobile ;-D

+3/0
doporučit
25.6.2017 8:43

J95i74n82d85ř42i24c82h 91M62i13t74t22e86r 6944885321786

Díky vysoké hmontosti se mnoho energie rekuperuje. Aha tohle je cesta. Přidat zátěž a bude se rekuperovat ještě víc. Tak nějak nechápu, proč se automobilky snaží snižovat hmotnost.

+3/0
doporučit
23.6.2017 22:04

M75i12r16o12s62l61a29v 34M16e69d 3734526

Já nejsem nějakým zarytým odpůrcem elektromobilů. Naopak - libi se mi ta jednoduchost (pokud se do toho auta nenacpe spousta zbytečností jak to dělá Tesla) a elektromotor je určitě lepší (z hlediska výkonu i spolehlivosti) než spalovací motor. Takže až se na trhu objeví elektrické autíčko, které na jedno nabiti ujede stejnou vzdálenost jako klasické auto, dobiti nebude trvat vic než několik málo minut a nebude stát "majlant", tak po něm hrábnu. Zatim je to ale scifi.

+3/0
doporučit
23.6.2017 21:53

P94e22t43r 59B27á57č42a 8675426855195

Dekuji za ukazku cirkusu, ktereho doufam nebudu nikdy svedkem v beznem provozu.

+2/−1
doporučit
23.6.2017 19:27

P29e79t47r 26S92k18á22l93a 3433565568364

Elektromobil není ekologičtější o nic více než auto na plyn či maloobjemový benzín s turbem. Viz. tento odkaz https://www.nyteknik.se/fordon/stora-utslapp-fran-elbilarnas-batterier-6851761

+2/−1
doporučit
23.6.2017 14:59

I65v76a83n 44Č54í58ž79e71k 2493397967500

U všech aut se řeší odpor vzduchu, proč ten odpor vzduchu nevyužít ? Každé auto má sání pro chlazení - u elektorauta by to byla v podstatě trubka, kde vy byly zpřevodovaný lamely jako na větrnících a ty by dobíjely baterky...

+1/0
doporučit
25.6.2017 22:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.