Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

A34n19t49o88n58í39n 77S84e33b90e90r12a 7833528360739

Pry SUV. Prosim nespojujte ten odporny tetmin jeste i s motorkama.....

0/0
doporučit
26.6.2017 18:56

J73a75k89u57b 36Š91a18f76a74n33d97a 7345737511931

Náhodou mě se ta vzpěra na řidítkách docela líbí. A asi nebude problém s přichycením čehokoli.

0/0
doporučit
26.6.2017 16:36

M39a68r29t76i32n 30K57r23á24s34a 8451224655257

Video pod článkem je promo k modelu Yamahu MT-09 Tracer, která má s recenzovanou MT-07 společný snad jen název "Tracer", jinak se ale jedná o úplně jiný stroj, tak moc nechápu, proč to tam je :-)

0/0
doporučit
26.6.2017 15:30

J41i74ř65í 60S15c14h43m39i92d57t 5720273374915

Reklama?

0/0
doporučit
26.6.2017 17:44

P60e47t23r 95H27o95f33m88a98n51n 6129494205580

Cestovatelský speciál bez kardanu? 8-o

0/0
doporučit
26.6.2017 13:59

M27a58r84t76i23n 34K49r77o61u30p57a 2591103469200

BMW má taky na trhu adventure motorky s řetězem (f800gs nebo 1000xr). Kardan dávají až na větší objemy.

0/0
doporučit
26.6.2017 15:32

M55a58r94t37i95n 74K11r37á28s25a 8421364425327

Tracer 7 je určitě fajn motorka, ale žádný cestovatelský speciál to samozřejmě není, to se jen v článku tak trochu roztrhl pytel se superlativy..... (brzdy, které najdeme na brutálním naháči..... na levém řídítku to kypí životem..... ;-D ) řetěz nicméně používají i velké cestovní motocykly typu Honda XL1000 Varadero apod.... oproti kardanu má totiž řetěz i své kladné stránky a konstrukční výhody, to by ale bylo na delší popis.

0/0
doporučit
26.6.2017 16:06

Ř62e20h93o54ř 26K80r18á79l59í92č86e24k 5987271649468

Docela mě zaujala na konci článku úvaha o ježdění do práce a minimálních provozních nákladech. Před lety, kdy jsem také motorkařil (yamaha xj600n) mě tato myšlenka taky napadla, že bych na mašině taky jezdil do práce (tehdy cca 90 km denně), ale nakonec jsem to zavrhl jako úplně nerentabilní nápad ;-D. Nevím jaké jsou ceny nd a spotřebních doplňků na mašiny dnes, ale tehdy jediný přední brzdový kotouč stál víc, než kompletní výměna brzd (kotouče+destičky+práce) třeba u fabie, olej je dražší než ten do auta a interval výměny kratší, řetězová sada má nějakou životnost a pak čistit a mazat co pár set kilometrů či nejbližšího slejváku, obout mašinu bylo dražší než obout auto (tehdy jsem bral nějaké Dunlopy) a udávaná kilometrová životnost je menší než u auta atd. atd. Možná dneska už jsou provozní náklady na mašinu srovnatelné jako u auta, ale tehdy snad co smrdělo motorkou bylo dvakrát tak dražší ;-D

0/0
doporučit
26.6.2017 13:38

J26i59ř22í 42S50c56h74m53i45d56t 5880403694445

No dnes to asi 2x dráž nevyjde, ale rozhodně to nevyjde levněji, pokud někoho jízda na motorce nechytne, tak vyloženě z ekonomického hlediska je to hloupost, jediná výhoda je ve městě, kde člověk motorku vždy někde upíchne a taky může kličkováním podstatně zkrátit čas jízdy. Takže když už někdo má auto a chce ještě k tomu motorku, aby jízdou do práce něco ušetřil, tak ať na to rychle zapomene;-).

+1/0
doporučit
26.6.2017 14:33

M86a91r27t24i51n 35K12r43á29s37a 8401954655177

Ježdění na motorce je všechno možné, jen ne ekonomická volba :-) Je to drahý koníček a je jedno jestli jde o silniční nebo off-road ježdění (kde jsou náklady ještě řádově vyšší). Levně jde jako městské přibližovadlo provozovat snad jen nějaký skútr.

0/0
doporučit
26.6.2017 15:48

T22o96m56á46š 90H11o64r29s92k91ý 1750874653584

Cena 220 tisíc je za holou mašinu, se všemi přidanými pitomostmi a kufry odhaduji testovanou motorku nejméně na 270 tisíc, tedy to je úplný nesmysl.

0/0
doporučit
26.6.2017 9:20

J97i36ř49í 47S44c72h11m69i10d56t 5910613124955

Je to srovnatelná cena s konkurencí a ani Yamaha a ani konkurence nekrachuje, takže se to prodává a to docela dobře, ale určitě důvody koupě není úspora proti autu, protože to je jen výmluva pro manželky, aby se odůvodnila koupě;-).

0/0
doporučit
26.6.2017 14:37

T31o81m46á83š 48H61o56r87s20k97ý 1380154243924

Na rozpočtovou rádo by cestovní motorku nižší třídy si navěsit laděný Výfuk za 32 tisíc, jen aby to víc řvalo? O 07 jsem na jaře uvažoval, ale tímhle mě v Pemm hodně rozesmáli.

+2/0
doporučit
26.6.2017 9:15

M98a51r36t84i76n 14K17r78o89u94p32a 2631473229490

Ono dávat laděný výfuk na cetovní motorku je celkově k ničemu. Už jen z praktického hlediska - proč dráždit polici v zahraničí řvoucím výfukem (byť homologovaným)? Kromě toho při delších cestách to na pohodlí taky moc nepřidá.

0/0
doporučit
26.6.2017 15:37

H64e83ř87m15a42n 47H56e17r36y35n18k 3692861370213

Dokonce má i uzávěrku diferenciálu.

0/0
doporučit
26.6.2017 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.