Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L54i93b14o20r 98M51o95u11č33k45a 1668407245422

a bude i v polozce pouzity rozbaleny se slevou?

+18/0
doporučit
20.6.2017 17:14

O51n43d94ř41e36j 66S21t29a61r46o54c12h 5910283272584

To si budu muset dávat bacha, až budu objednávat žárovky, člověk se uklikne raz-dva a pak se diví, co mu to pošťák dotáhne...

+11/0
doporučit
20.6.2017 21:17

J85o73s12e60f 10N18o87v19á75k 2172719913119

Skoro bych se vsadil, že drtivá většina majitelů Tesly má všechno od Applu. To je podobné náboženství.

+13/−1
doporučit
20.6.2017 22:29

L88u77k98á32š 22O49m97á98č89k89a 5311234351416

Teslu mám 2 roky. Jen kvůli tomu, že jsem technologický fanda a hrozně mě baví nové technologie. Je to vlastně předplacené palivo předem, poté jezdíte za pár drobných. Nejčastěji dobíjím doma z 3fáze. Skvělé, že s tímto Alza přišla, kupce si zajisté najde! Technologie úžasná, ergonomie a interiér katastrofa. V autě za 3 miliony je to fakt tragédie. A ovládat většinu věcí na dotykové televizi za jízdy, otřes.

+11/−1
doporučit
20.6.2017 20:23

T66o65m95á59š 76C83h74v59a92s38t63e42k 4423546850643

Plati i zde, ze muzu zbozi do 14 dnu bezduvodne vratit? Asi bych mel zajem :D

+8/0
doporučit
20.6.2017 21:00

M29i93c28h27a71l 67N55o79v78á78k 4295593947823

Srovnatelné SUV v s nafťákem žere tak 7l/100km, takže to není 6x levnější, ale zhruba 4x. Celkem spočítáno - po ujetí 1 500 000km se Tesla vyplatí. Vlastně nevyplatí, protože baterky nevydrží ani desetinu udané vzdálenosti.

+10/−2
doporučit
20.6.2017 20:44

K79a46r74e75l 31M53a78z56a94č 3187363396849

Takto technologicky postavené elektromobily nemají budoucnost. Jako hračka dobrý, ale masové použíti je naprostý nesmysl i kdyby cena byla přijatelná.

+9/−2
doporučit
20.6.2017 22:13
Foto

L70u68k79á16š 52N23o35v70o37t94n18ý 6696977208268

Tohle auto je jenom hype se skvělým marketingem. Rozhodně se to nedá srovnávat s autem se spalovacím motorem ve stejné cenové kategorii (protože to pak pro Teslu dopadá absolutně tragicky). Stejně tak musíte odhodit v dál veškeré ekonomické úvahy nad výhodností provozu.

To je pro lidi, kterým už doma parkuje Porsche a sejří je, že se za nimi na ulici nikdo moc neohlédne, tak si koupí Teslu se kterou budou jezdit dělat kolečko po Václaváku v sobotu večer, když vyrazí do Duplexu. ;)

+8/−2
doporučit
21.6.2017 11:26

M80a97r63t25i64n 19H57e26j66t66m33á42n85e71k 9986197891428

Máte v článku nepřesnosti.

Z 240voltové zásuvky se Tesla Model X 100D nenabíjí téměř 10 hodin. Tak dlouho se dobíjí z třífázové zásuvky 3x240V 16A (např. červený pětikolík).

Pokud má vůz rychlejší palubní dobíječku, umí vůz dobíjet touto zásuvkou 3x24A a vůz se pak dobije za necelých 7 hodin.

Pokud byste tento vůz dobíjeli obyčejnou jednofázovou zásuvkou 240V, musíte počítat s dobíjením přibližně 30 hodin.

Dále se vůz může dobíjet rychlodobíječkami stejnosměrným proudem:

Buď CHAdeMO (s redukcí) trvá dobití asi 2,5 hodiny nebo přes Tesla Supercharger trvá dobití 45 minut z 0 na 80%, nebo 90 minut z 0 na 100%.

+6/−1
doporučit
20.6.2017 16:46

M82a83r21t97i71n 76K46ř68í21ž 9523512650167

Konečně pořádnej eshop. Večer si koupím dva a zítra další tři. Asi si je nechám dovézt DHLkem nebo jako balík na poštu.

+6/−1
doporučit
20.6.2017 16:21

V32l42a62d75i96s54l21a73v 74N22o51h22e49j28l 7808497978371

nejvic me na techto neekologickych vozech bavi kdyz je predjizdim na dalnici (kde jedou relativne pomalu aby nekam dojeli) a vedle nich prohrabnu plyn za rezonance Magnaflow vejfuku, to je opravdu balzam na dusi. R^

+10/−5
doporučit
21.6.2017 0:00

O84n27d36ř25e35j 15N81o35v86á78k 9947964159749

Docela mne pobavil jeden test v jednom časopise a praktické zkušenosti .... protože Tesly částo a rády hoří, tak elektronika omezuje výkon na asi 85 % a snaží se extrémně chránit baterie ... takže třikrát dupli na plyn na křižovatce ... a počtvrté už se auto rozhodlo, že to stačilo a ubralo "plyn" bez ohledu na sešlápnutý pedál .... žádné sprinty prostě nebudou, rozhodl se Musk ... pak s klesající zásobou elektřiny klesala maximální rychlost .... nakonec to auto umřelo po asi 300 km .....

a to nebyla základní Tesla za ubohé 3 miliony ... to byla nějaká vylepšená verze asi za 5,5 mil. Kč ....

+10/−5
doporučit
20.6.2017 16:33

K11a60m10i98l 32D95o12l64e78z68e18l 6712686844322

rychlonabijeni za 1.5 hodiny ? Normalni auto natankuju za 1 minutu. Navic cena tak trojnasobna oproti srovnatelnemu benzinu.

Mozna dobre pro nejakeho filantropa nebo skalniho priznivce, ale prodavat to v eshopu ?

+5/−1
doporučit
21.6.2017 9:24

P57e64t29r 22H24o66r48á79č17e17k 2567924717675

Musím říct, že je to docela překvapení a klobouk dolů před Alzou, že si to dojednala.

Tesla totiž doposud prodávala auta výhradně ve svých dealerstvých.

Jestli to pro ně bude ekonomicky dobrý tah je otázka. Nicméně zviditelnění je to perfektní.

+4/−1
doporučit
20.6.2017 17:44

J41i78ř76í 16S75c21h88m27i80d26t 5120353294475

Tak to jo, to bude za chvíli Česko plné E-aut;-) to je přesně ta cenová hranice nejprodávanějších aut u nás;-D.

+3/0
doporučit
20.6.2017 21:05

P67a16v62e45l 96M12o38r23a74v83e90c 1184615794927

Tak super když si budu chtít půjčit auto na týden tak si ho objednám a do 2 týdnu pak vrátím.

+3/0
doporučit
20.6.2017 18:53

R90a75d12i40m 96H46o88r40č64i92č73k43a 7406827133202

podrobněji jsem si ji prohlédl a zpracování je vyloženě TRAGÉDIE

+3/−2
doporučit
21.6.2017 6:41

S88t46a10n21d10a 53C20h95v68o38s28t 1132918

Nemuzu si pomoct, ale porad mi ty Tesly pripadaji z hlediska provozu jako ekonomicky nesmysl. OK, usetrim cca 2 koruny na kilometru oproti benzinu, ale nez najedu milion kilometru, to budu mit uz paty auto a fousy az na zem...

+3/−2
doporučit
20.6.2017 20:40

M25i67r58e18k 34G89a49j10e94r 5311116779750

Jake je to SUV, kdyz musi mit extremne nizke pneumatiky kvuli nizsi spotrebe elektriny?!

+3/−2
doporučit
20.6.2017 16:28
Foto

Š97t52ě33p67á97n 39B70i73n12k70o 3616684913476

Nejlepší je, že jich hned první den prodali několik desítek, tedy soudě podle jejich webu, který hlásil, kolik toho kdy jiní zákazníci objednal. Prostě nejlepší dealer... ;-D:-P;-D

+2/0
doporučit
22.6.2017 12:22

J64o16s70e67f 27K85r48b48e35c 3247356153921

Při zakoupení dárek powerbank 10000 mAh

+2/0
doporučit
21.6.2017 8:19

L63u20k92á24š 98A43d34a54m67e72c 3117403880417

Použít v titulku dvakrát začít, to musí být titulkář vskutku "na baterky".

+1/0
doporučit
20.6.2017 18:46

P27e23t95r 96Ř48i41h51á84k 9924336637828

jasne, vsichni budou jezdit na elektriku. akorat, ze az to vsichni po prijezdu z prace zapoji do zasuvky tak ta trafacka za dedinou tak akorat maximalne shori.

+1/−1
doporučit
22.6.2017 20:20

O91n36d58ř26e19j 42N91o45v17á63k 9187554629349

Tak na tom Alza dost prodělá ..... dle zkušeností to jsou typicky americké kšunty ... takže věčně věků to bude na vlastní náklady opravovat .....

Ale co ... do dvou let tu bude plno elektromobilů za poloviční anebo třetinovou cenu v podstatně lepší kvalitě a Tesla postupně skončí .....

+1/−5
doporučit
20.6.2017 16:24

T67o91m95á43š 69L36u38d53v30í34k 1380267854732

Prodají pár aut ročně a na jednom vydělají stovky tisíc. To je pro firmu s obratem 10 miliard dost málo. BMW i3 a e-Golf si každý koupí v dealerství levněji. Já myslím že to celé dělají jako přípravu pro Teslu Model 3.

0/−2
doporučit
20.6.2017 20:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.