Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J84a61n 12D13v89o45ř70á66k 8609407361876

To auto neni vysloveně hnusný, neni ale ani nijak hezký. Vypadá strašně vesele, ftipně zábavně, skoro jako Prosecco, ale je to strašlivě plastový, asi to bude pro určitou sortu lidí, který auto berou jinak. Nejde jim o svezení. To, že to nepojede kvůli emisím, dlouhejm rychlostem a nesmysleně nevýkonejm motorům je jasný. Nevidim smysl v tom že to vyrábějí, nevidim ani důvod to koupit (levnější než fábie to nebude)..takže pro prachsprostou dopravu z A do B bych volil cokoliv nejlevnějšího bez zbytečnějch příplatkovejch vopičáren. V tomhle autě nevidim smysl. Nevím proč existuje.EU

+3/0
doporučit
23.6.2017 10:58

T15o15m14á53š 35V22a41l90d35e62r 7243400629

Opravdu mi hlava nebere, proč lidi upřednostňují SUV před MPV. Posaz stejný, ale v SUV je méně místa. O trochu lepší jízdní vlastnosti má MPV. I když Venga zrovna není příklad pro dobře řešený podvozek.:-)

+3/0
doporučit
23.6.2017 9:18

V39l30a11d21i87m21í29r 83K92r18á66l 4103316160582

Rozhodně vypadá lépe než jeho bráška KOMA od Hnojiče. Jako malej postrk to rozhodně není špatné, záleží jak to nacenní, poslední dobou je sebedůvěra korejců hodně vysoko.

+2/0
doporučit
23.6.2017 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.