- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4,5 roku starý VW CC a má rezavé ťupky na výku zadního kufru. Takže asi tak o rozplývání se nad koncernovými auty.
Auto za mega,velký a těžký jak prase a v tom patnáctistovka motor.To bych si připadal jak blázen.A nebo velkej ekolog,což je to samý.
kdyby to auto bylo opravdu těžký jak hodně těžký prase, tak s tou 150 koňskou patnáctistovkou by sis mohl výskat, protože na stovce by byla pod 4 sekundy....
Auto hezké, článek slabší. Arteon nemá žádný technický základ se superbu, spolu s passatem všichni tři jezdí ma identickém mqb, žádná "půl třída" se nekoná, nic takového neexistuje. Cenou se sice může dostat na dostřel premii ale technikou právě nikdy, rozdíl oproti A4 tak bude vždy propastný, a nejde jen o nemožnost nabídnout žádný konvenční šestiválec.
To je zase blabol. Samozrejme ze na jedne platforme jdou udelat auta ruznych trid a bezne se to deje. Nechcete doufam tvrdit ze Ibiza a Superb jsou auta stejny tridy. Jasne ze je to derivat ze Superbu, proto taky je o kus nad Pasatem, kor kdyz se trochu vymazli..
A co se tyka A4, tak ta samozrejme na Arteon nema. Je o dost mensi, rozvorem, vnejsima i vnitrnima rozmerama, kufrem, navic je to sedan proti liftbacku. Motory identicky (pokud nechci nejakou extravaganci), dokonce oboji predni nahon (jen s jinak ulozenym motorem). A4 bude mozna mit o trochu lip provedenej interier, Arteon zas vypada lip zvenku. Cena bude asi ve srovnatelny vybave zhruba podobna. Kdybych si mel vybrat mezi timhle a A4, tak nevaham ani minutu. Leda ze mermomoci musite mit na kapote 4 kruhy, pak samozrejme zvolite jinak.
Arteon? Proč by si někdo připlácel za hnusnější auto? Passat je nádherný...
To mi něco připomíná - koncern v roce 2002 s velkou pompou představil typ Phanteon, měla to být konkurence větčích modelů Audi/Mercedesu/BMW. Phanteon sice nebyl špatné auto, ale byl to prodejní propadák, protože ten kdo měl na něj prachy, tak šel do zavedených značek............
Phaeton nebyl o ligu ale rovnou o dvě výše.....
Je škoda, že není porovnání Arteona se Superbem nebo Octávií A je srandovní, že VW v nedávné době hlásal přechod od nafty k elektru, a ejhle skutečnost bude jiná, nafta pofrčí dál.
teď ještě vnímat, jak dalekého časového horizontu se to "hlásání" týká....
U mne jedno velké mínus - informační panel pod výdechem topení. Měl by být co nejblíže zornému poli řidiče. Takže nahoře panel, výdech pod ním!
Hm...nic zvláštního a ta přední kapota je divná, beztvará, humpolácká, staromódní....
Jéje takovej hnus za milion.
být bohatej, taxi stejně nic co se jmenuje "lidový vůz" nekoupím. možná měl vw dát roli premiovejší značky skoudě (sportovnější eventuálně seatu, páč co jinak s ním) a sám vyrábět hlavně masovku