Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J58i42ř78í 81K68r88a18u23s 2146133471506

U Vodíku je problém so skladovaním , prechádza totiž stenami nádrže , preto sú potrebné špeciálne viac vrstvé nádrže z rôznych materiálov,

Ono by nebolo 2x vhodné nechávať za sebou "vodíkovú stopu" následky by asi neboli potešujúce.

Vodík sa dychtivo a explozívne zlučuje s kyslíkom.......

+2/0
doporučit
24.6.2017 6:47

M80i38c85h51a63l 64F47r80ý58d72a 1222399263922

Pane Vokáči, jako pokus o článek dobrý, ale s tématem jste se seknul o cca rok. Před rokem to ještě bylo téma, ale v situaci, kdy Audi kvůli Dieselgate skončilo předčasně ve vytrvalostních závodech, se situace radikálně změnila. Současné regule jsou zmrazeny do r. 2019 včetně a od r. 2020 jsou už načrtnuté nové předpisy, ve kterých ale vodík i jiné nové alternativy chybí. Důvod je prostý - náklady.Z toho důvodu se upustilo i od nové třídy 10MJ a co se pohonů týká, zůstane jen jediná kategorie - Hybrid 8MJ. Pan Toyoda to řekl zcela jasně: "Současná hybridní technologie nám stačí pro 6 hodinový závod, ale čtyřiadvacítku ještě nevydrží. Je před námi ještě dlouhá cesta.". ACO trápí řídké startovní pole LMP a proto v žádném případě nepůjde vodíkovou cestou, protože právě to novou automobilku nepřiláká. Peugeot by do WEC (LMP) rád vstoupil, ale protože nemá žádnou hybridní technologii, tak se drží zpátky, protože by pro něj ty náklady byly nepředstavitelné. V pátek 16.6. byl v Le Mans představen nový směr techn. vývoje LMP1 po r. 2020 a vodík tam byl odmítnut právě z důvodu vysokých nákladů.

+1/0
doporučit
25.6.2017 1:12

P79e59t65r 70P34o67l73á24k 1887695316288

Velka pochvala! Vodik je cisty pohon budoucnosti! Ne elektrina ziskavana z velke casti z fosilnich paliv a uskladnena v jedem naplnenych bateriich! Zavodeni muze vodiku otevrit plnohodnotnou cestu do seriove vyroby( soucasne pokusy jako Toyota Mirai a Honda Clarity nepocitam, protoze se masove nerozsirily )!

+1/−3
doporučit
23.6.2017 14:42

J11o24s35e35f 35Č10i95h26á51k 7401249320356

Díky automobilkám, které přišli do LMP1 (Audi, Peugeot) šla tato kategorie do háje. Zdražila se tak, že úplně vystrnadila soukromníky, což se ukázalo v letošním závodě. Benzínové LMP1 neměli absolutně šanci proti dieselům od Audi či od Peugeotům. Jsem staromilec a benzín je benzín.

0/−2
doporučit
24.6.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.