Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

I51v95a61n 26M86i73n71á14ř 7882884287281

Opravdu nevím, proč se dnes, tomuto designově krásnému veteránu říká - prase !? Ne, že bych byl v tomto směru přecitlivělý, ale v době jeho největší popularity takto nazýván rozhodně nebyl !! V šedesátých letech, době svého vzniku, byl vnímán jako vrchol elegance. Mladé ženy na něm - nemusely sedět obkročmo a tím jeho atraktivitu ještě zvyšovaly. Ani nikdo z mé generace, jež jsem (pro jistotu) v tomto směru oslovil - tento název neslyšel. Obávám se, že autorovi jde o pouhou a doslova vymyšlenou floskuli .. jen pro hloupou atraktivitu v názvu článku :-( !

+5/−2
doporučit
29.6.2017 9:40

P46e14t35r 63L61a51n88g54e92r 3701846441600

Jo a nechápu proč ten článek dáváte znovu. Byl tu před 2 lety.

+3/0
doporučit
29.6.2017 8:55

P71e31t14r 67L61a71n19g72e22r 3851826321400

To není kříšení ale prznění historie. Prasit prasátka na elektriku a předělávat takhle krásného veterána na rádoby modernu je k breku.

+3/0
doporučit
29.6.2017 8:53

V41a76c54l26a10v 40P62e58r28o24u83t10k85a 6138657474281

prase na baterky je tedy hodně zprasený projekt.

+3/0
doporučit
29.6.2017 0:29

J58o35s75e81f 35B11a50b10k30a 3370559192737

Skútru se nikdy neříkalo "prase". To chybně vymyslel autor předchozího článku a dychtivě je to opakováno i v tomto článku;-)

+5/−7
doporučit
29.6.2017 8:26

Z90d48e79n39ě20k 57Š77ť47a53s84t13n96ý 7225125881830

A už je to tady zase,

žasnu hned po první větě.

Nikdo nikdy neřek prase,

když byla řeč o čezetě.

+2/0
doporučit
29.6.2017 16:00

L60u85k15á16š 73K67o34h96o64u59t 7508524752989

Zajímalo by mě čím si tento pán zasluhuje tu pozornost a už 3tí stejný prakticky článek.Kolik platí....

Je to celé pasé, zvláště když je vidět, že stále nenahradil ono vražedné řešení přívodu nabíječky. Tedy pokud i to video není recyklát, ale zdá se mi, že tam jsou nové pasáže.

Takže pán by měl vyměnit zásuvku za něco jiného, protože mít vidlici na přívodu znamená, že se klub majitelů tohoto výtvoru začne poměrně rychle zmenšovat a budou jich plné hřbitovy.

+2/0
doporučit
29.6.2017 10:03

T19o34m12á18š 50H91o60r15s73k55ý 1890504203804

Zkupovat na burzách a po inzerátech krásné veterány a prasit je na elektrický pohon asi napadne jen cizince. Pohádce o výrobě elektrické repliky po dvou letech slibů už věří jen- nikdo.

+2/0
doporučit
29.6.2017 8:26
Foto

J90i77ř37í 88F48e20i46x 2759693140666

Nebyl tu článek o elektro praseti nedávno ?8-o

+2/0
doporučit
29.6.2017 7:41

P26e80t55r 41S55v97o36b93o76d84a 9933713197924

Teda az na tu cenu... kdyz si to naklikam komplet, tak za 387000 nevim nevim...

+2/0
doporučit
29.6.2017 6:12

T48o91m10á79š 40M60a83x26a 5243260725807

Je to ikonická legenda, ale cena bezmála 400.000 Kč je za skútr na mý gusto nějak moc. Pokud si to svoje zákazníky ale i tak najde, proč ne :-)

+1/0
doporučit
29.6.2017 11:52
Foto

M23i63c37h88a72l 57N42a14j82m74a78n 7599423986910

Číza pěkná, ale proč když někdo začne dělat retromotorku, tak tam nacpe elektromotor? A ta cena to úplně zabíjí.....:-/

+1/−1
doporučit
29.6.2017 6:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.