- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jawa 21 Elektro to bude teprve ten pravý sršeň
Mám ale řešení: všechna auta v Praze bych mimo okruh zakázal a nařídil lidem si pořídit elektrický skútr.
---
Taky bych věděl, jak zajistit odbyt pro zboží. Třeba pro pěticípé hvězdy. No když přikážeme, aby si je všichni pořídili, tak odbyt bude, ne? A povinnost nosit ji hrotem dolů.
Skútry a motorky určitě (i benzínová verze toho spálí o dost míň, než auto). Ale spíš než zakazování by to chtělo podporu, třeba víc krytého a bezpečného parkování za rozumnou cenu pro ty, co nemají barák s garáží. Auto venku stát může, u motorky je slušná šance, že tam už ráno nebude.
A už je to tady zase,
žasnu hned po první větě.
Nikdo nikdy neřek prase,
když byla řeč o čezetě.
No vidíte a otec měl 2 a jinak se tomu neřeklo.
Ušetřím na nový velorex džínový, mají ho v tuzexu v Praze.
Je to ikonická legenda, ale cena bezmála 400.000 Kč je za skútr na mý gusto nějak moc. Pokud si to svoje zákazníky ale i tak najde, proč ne
Zajímalo by mě čím si tento pán zasluhuje tu pozornost a už 3tí stejný prakticky článek.Kolik platí....
Je to celé pasé, zvláště když je vidět, že stále nenahradil ono vražedné řešení přívodu nabíječky. Tedy pokud i to video není recyklát, ale zdá se mi, že tam jsou nové pasáže.
Takže pán by měl vyměnit zásuvku za něco jiného, protože mít vidlici na přívodu znamená, že se klub majitelů tohoto výtvoru začne poměrně rychle zmenšovat a budou jich plné hřbitovy.
Vidlice na přivodu nevadí, protože je bez napětí / proudu .
Klasická inteligentní nabíječka má připojovací svorky bez napětí, aby se aktivovala, musi se svorky přilozit na akumulátor.
Po připojeni elektronika inteligentní nabiječky zkontroluje napětí akumulátoru
až pak, pokud je vše OK se do zapojené vidlice pustí napětí a akumulátory se začmu nabíjet . Tuto technologii použivají i klasické nabiječka pro 12v olověné akumulátory, které chrání i proti nechtěnému přepolování . Bohužel některé nabíječky neumí nabíjet hluboce vybité akumulátory. Musíte nejprve obyčejnou nabíječkou akumulátor oživit, zvýšít napětí a až nasledně připojit tu chytrou nabíječku, která proces nabíjení dokončí. Pak se přepne do udržovacího režimu pokud je touto funkcí vybavena .
http://www.akumulatorybosch.cz/download/c3-zarucni-list.pdf
U elektromobilů při použití rychlonabijecí stanice je nabíjení jestě sofistikovanější . Elektromobil s nabíjecí stanci oboustraně komunikuje .
http://www.hybrid.cz/nabijeci-stanice-pro-elektromobily-druhy-pouziti-jak-nenaletet
Ja vám nevím, my jsme tomu tak teda rikali odjakživa.
Opravdu nevím, proč se dnes, tomuto designově krásnému veteránu říká - prase !? Ne, že bych byl v tomto směru přecitlivělý, ale v době jeho největší popularity takto nazýván rozhodně nebyl !! V šedesátých letech, době svého vzniku, byl vnímán jako vrchol elegance. Mladé ženy na něm - nemusely sedět obkročmo a tím jeho atraktivitu ještě zvyšovaly. Ani nikdo z mé generace, jež jsem (pro jistotu) v tomto směru oslovil - tento název neslyšel. Obávám se, že autorovi jde o pouhou a doslova vymyšlenou floskuli .. jen pro hloupou atraktivitu v názvu článku !
Neříká se mu tak jen dnes, ale od začátku co vyjel z výroby, leč někteří flustrovaní majitelé toto označení do dnes nepřenesli přes srdce tak jeho dobovou existenci popírají.
Jo a nechápu proč ten článek dáváte znovu. Byl tu před 2 lety.
To není kříšení ale prznění historie. Prasit prasátka na elektriku a předělávat takhle krásného veterána na rádoby modernu je k breku.