Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O62n53d83ř18e33j 52K38r21y78š37t55o49f 6673171

Snížit cenu filtru a nikdo s tím čachry dělat nebude.

+11/0
doporučit
27.6.2017 15:08

P29e26t36r 10H74a55n39a 1314970129

Sice v posledních vteřinách, ale poprvé je mi vysvětleno, že i s funkčním DPF si rukavici mohu začernit. Už mi probíhající účelová masírka s bílou rukavicí slušně řečeno s... Dvě auta mám v péči, své a služební. Obě natočeno 200k. Služební pravidelně kontrolováno a servisována ihned každá blbina, DPF funkční, jednou měněn - černý výfuk. Mé dle diagnostiky zcela v pořádku, správné tlaky a s dostatkem močoviny a pravidelným vypalováním - výfuk černý, ale pokud na něm na volnoběh minutu držím bílý papírový kapesník, tak je bez poskvrny. A teď za mnou někde poběží mediálně zpracovaný magor se špinavou rukavicí... a jednomu z nás opravdu půjde o zdraví.

+11/0
doporučit
27.6.2017 14:05

L42a69d41i54s48l44a71v 48B77e11r73o11u49n96s46k14ý 1667782613236

A když jsem dal nový FAP a výfuk zůstal špinavý po původním filtru, to řadíte kam špatný-vykuchaný- nevhodné rukavice?

+13/−2
doporučit
27.6.2017 11:37

M64i83r15o70s50l42a46v 95V60y78k36o32u31p84i16l 3890816953655

Měl jsem ve Skodovce 1,8 TSI výrobce Audi (r.v.2010) a ten měl prakticky čistý výfuk a nyní Ecoboost (2015) také turbo benzín a výfuk je černý jako komín od kamen...tak nevím.

+7/0
doporučit
27.6.2017 12:38
Foto

V39i92t 82C10h89a16l54u25p86a 5132387512726

Nejlepší je atmosférický benzín vyšší kubatury aspon 1,8 s nepřímým vstřikem. Tam všechny tyhle předražené kraviny (DPF, SCR, vysokotlaké vstřiky, čerpadla, turba atd...) chybí a tím i starosti a finance. A emise minimální ne-li žádné...krom trochu vyšší CO2 (ničemu neškodí) a vyšší spotřeba....u toho zůstanu, žádný turbomotor nechcu...(doufám, že Japoncům a korejcům ještě kus mozku zbude i do budoucna.....)

+7/0
doporučit
27.6.2017 9:39

J51i45ř88í 76B84e36r82g97e12r 3351523268320

Když si někdo vymontuje DPF, tak je to pomalu na kriminál. A že koncern VW falšoval emise tak, že auta v podstatě neměla být homologovaná a prodaná vyřazena z provozu, tak to je OK?

+6/0
doporučit
27.6.2017 13:50

M46a77r27e21k 40J24a83n82e95č82k71a 1117146803441

Ono se ne nadarmo říká, když si někdo pořídí opici, musí mít i na banány. Ale očividně někteří na ty banány (DPF) už nějak nemají a přesto si tu opici (diesel ojetinu) pořizují. Takže ano, trestat a velmi přísně, protože takové rachotiny díky majiteli již nesplňují to, co výrobce u tohoto vozu zaručuje a v provozu již nemají co dělat.

+5/0
doporučit
27.6.2017 20:52

T86o30m18á56š 50H84o59r78s49k26ý 1220964693814

Nebylo by lepší spíš udělat tlak na výrobce, aby si z výměny dpf nedělali zlatej důl?

+5/0
doporučit
27.6.2017 12:52

R41o89b57e57r72t 83G18o47r68c 6902963363

To máte špatně ten nadpis u článku, tam má být: AUTO S FILTREM PEVNÝCH ČÁSTIC ZNAMENÁ PROBLÉM.

+5/0
doporučit
27.6.2017 12:20

O87t68a49k15a15r 83F31u12k62a 8241143431694

heh, to jsou zas žblepty ;-D aby to panáček zjistil, nestačí mu rukavice, musí předně vědět, s jakou výbavou bylo auto homologováno. Např. v době, kdy jsem auto kupoval, byl DPF volitelný. čili nyní mohou zastavit 2 na pohled identická auta, při pohledu do ORV stejně stará, ale jedno má mít a druhé nemusí DPF. takže si to musejí nechat rozklíčovat a poté, zatímco on dostane flastr, mně poděkují, vrátí doklady a jedu dál. no, nech sa páči ;-D

+5/0
doporučit
27.6.2017 11:52

P80a60v27e47l 70T23r11ü86b23e23n51e80k52r 7551171602782

Tím že řidiči odmontují filtr pevných částic poškozují nejen svoje zdraví, ale i zdraví lidí v okolí. Nevím jestli je to jenom nevědomost a nebo přímo sobeckost. Bohužel poslední dobou mi přijde že spíše to druhé.

+7/−2
doporučit
27.6.2017 10:52

V81í49t 64K52o57u70b20a 6106210174238

Blábolíte nesmysly, saze ve výfuku mohou mít asi tak 15 různých příčin. A to od netěsných střiků, špatného EGR ventilu, špatné regulace turba až po jen prostě zanesený palivový filtr. Ne vždy znamenají zvýšené emise investice v řádech mnoha desítek tisíc. Vždy je nutná podrobná diagnostika a zjištění skutečného problému.

Setkal jsem se i s tím, že problém dělalo řídké těsnění na palivovém čerpadle, které občas trošku utíkalo. Elektronika motoru to potom nezvládne vyhodnotit a prostě to zlobilo.

V každém případě i ušpiněný výfuk auta s filtrem má sotva desetinové emise proti běžnému EURO 3.

Na ulici běžně narážíme na Tatry a Avie vyrobené na sklonku socialismu, které vyprodukují jen při nastartování půl kila sazí a to nikomu nevadí.

+5/−1
doporučit
27.6.2017 14:21

P47e79t77r 75Č52e24r13m12á56k 9298315309820

Pohádky mám rád, ale té o rukavicích a Rakousku už nevěří ani ten největší strašpytel ;-)

+3/0
doporučit
27.6.2017 12:48

P35e11t55r 36T63ů33m40a 5755935124445

Prestante uz kupivat ty dyzly vy dobytci

+4/−2
doporučit
27.6.2017 17:41

T31o93m14á37š 12K56u37c70h12a92ř 3737751428721

V době, kdy stále ještě z velké části topíme hnědým uhlím a dokonce je možné na uhelný kotel dostat "zelenou" dotaci, mi tato štvavá kampaň proti dieselům přijde poněkud neadekvátní.

Stejně tak mohlo někomu rupnout v bedně a mohli být nyní lynčováni majitelé benzínových motorů, protože na ujetý km spálí více neobnovitelných zdrojů a majitelé větších SUV s vyšší spotřebou by mohli být rovnou stříleni. :-P

+3/−1
doporučit
28.6.2017 11:26

P15e98t40r 14B58á32č62a 8285446685325

Ekoteroristi a jejich kramy v aute;-O

+4/−4
doporučit
27.6.2017 14:53

B68o64h73u56m83í81r 70E84l75i40á30š 1301988734532

Nafta nepatri do osobaku ale do traktoru,nakladaku,mozna do nejaky dodavky ..ale urcite ne do osobaku

Benzin panove..benzin..

+3/−2
doporučit
27.6.2017 19:11

J71a92r58o80s41l37a78v 92P90o28r40t 7449897529225

Tak diesely si můžem odfajfkovat a co bude následovat dál , zážehový motory , tučný , alkohol ?

+2/0
doporučit
27.6.2017 18:25

F68r74a68n68t79i87š71e96k 54F19l90i14n57t95a 1734780209153

Jen bych chtěl poznamenat, že saze ve výfuku má samozřejmě i diesel, který nikdy neměl filtr pevných částic. Takže tvrzení v titulku je velmi zjednodušující.

+1/0
doporučit
28.6.2017 10:09

A83d78a89m 34H85u87r89t40a 2841792657650

V Rakousku jsou schopni taková auta dostat hned mimo provoz, proč to nejde tady?

+1/0
doporučit
28.6.2017 9:29

L50u36k94a32s 27N61o54v39a15k 4729839313608

Medialni masaz o nicem...

On ma cisty vyfuk....

Mam auto od noveho, jezdim vicemene po meste, regenerace probiha pravidelne a stejne jsem uz v 30kkm mel vyfuk vevnitr cerny jak bota....

+1/0
doporučit
28.6.2017 3:04

A36n32t45o74n45í93n 53S61e34b83e68r43a 7783508820799

Ono už jen vlastnit auto které ten filtr má je problém....

+1/0
doporučit
27.6.2017 10:42
Foto

J88a56n 86K26ř87í52ž 3509761611721

Aby se z těch sazí lidi nepo.....!!

+2/−5
doporučit
27.6.2017 12:47

J55a27n 64K74o78n15v15a12l34i61n67k93a 5190441711225

Čím přísnější norma na spalování, tím menší částice. Čím menší částice, tím víc riziko pro zdraví. Analogicky tedy staré diesely - Euro 4 a starší, nebyly z hlediska produkce částic tak nebezpečné jako ty nové s nefunkčními filtry.

Moje auto plní euro 4, nemá DPF a já nemám problém s jeho výměnou. Výfuk je uvnitř černý jak bota (překvapení 8-o) I přesto mi to auto smrdí zdravěji než kamarádův stroj plnící euro 5 s vykuchaným DPF.

Celá ta ekologie mi přijde jako lobby zájmových skupin okolo výrobců všelijakých ekoteroristických součástek do aut. :-/

+1/−1
doporučit
28.6.2017 7:30

J87i12ř21í 63S83c81h13w56a34c83h 8378444448476

od 18 let:

co si myslí Bivoj Čech co právě "vyřešil" problém s DPF:

Sousedi ať klidně chcípnou na rakovinu, jsou s nimi jenom problémy.

Klidně ať chcípnou na rakovinu i všichni co jedou za mnou, nebudou na silnici takové zácpy. Klidně ať na rakovinu chcípne ta moje stará, už je stejně stará.

Klidně ať na rakovinu chcípnou i ti moji parchanti, co nechtějí poslouchat.

A klidně ať chcípnu i já, ale hlavně, že jsem právě ušetřil pár tisícovek!

0/−1
doporučit
29.6.2017 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.