Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a15r44e82k 31K94l86u96f62a 3338474394246

Viděl jsem onehdy na Florenci toto autíčko pěkně vyvedené v růžové barvě. A vzadu z motoru tomu koukal obří klíček (jakoby na natahování) a ten se za jízdy otáčel. Řídila to taková pěkná slečna. Takové všeobecně hezké pokoukání. ;-)R^

+6/0
doporučit
4.7.2017 11:34

D69a10v93i17d 93H35e71r27i52a32n 6554896787191

Krásné auto. Jen nevím, jestli poslední generace je prodejním trhákem, sice nádhera, ale dost drahé a tolik jich zase nejezdí.A 500L to už nemá s 500 nic společného, to se nepovedlo.

+4/0
doporučit
4.7.2017 17:42

S55t37a15n24i60s86l96a24v 25N24ý78v42l36t 2564215413

Užasná věc, bohužel dnes už neobstojí, je velmi pomalá a při nehodě jste mrtví. Ale jako exponát je krásnej.

+4/−2
doporučit
4.7.2017 8:44

V58o38k57o96u81n 35V91l77a73d34i64m60i22r 8982298329438

Ovsem reseni jak te petistovky, tak i sestistovky vychazi uz z predvalecneho Topolina.

+1/0
doporučit
4.7.2017 13:29
Foto

M97i72r80o47s54l15a12v 66S57t67e44i78n46e37r 6898914593545

Fiat 500 byl v r. 1962 auto, které rezavělo už na prospektu. Na málo viditelných místech nebyl proti korozi chráněn vůbec- ostaně se to vyskytlo u u Fiata 124S.

Měl jsem 1964- 1969 Fiata Cinquecento Familiare, minikombíčko, kde byl motor uklizen pod podlahu zadního zavazadelníku.

Vešli jsme se oba i s dvěma dětičkami, vzadu se vše naložilo až ke stropu a jelo se k babičce na prázdniny na Slezsko.

Ale se slezskou babičkou se přední sedadlo rozloučilo- zvuk, jako když se otevírá zip a babička se sedačkou seděla na silnici. Vyřešilo to prkno, protažené pod sedačkou, dojeli jsme.

Místní karosář v Kožlí na Odře tenkrát páral sudy od benzinu, aby získal plech a vařil a vařil, za měsíc to jakžtakž začínalo budit naději. Prý ale nebylo,na co navařit, vše hořelo, jako papír.

Konec přišel 1972, nový majitel zůstal stát na Zbraslavi s nějakou poruchou motoru, objednaný odtahovák zabral a utrhl celý předek, s akumulátorem a snad i s řízením.

+1/−1
doporučit
4.7.2017 22:07

P81e64t23r 58M43i37c85h91a26l 2880334421772

S tím bych jezdit nemohl. Kdo by mě pak tahal ven? :-)

+1/−3
doporučit
4.7.2017 8:49

J69a72n 39D69l98o53u95h78ý 7914299160889

To auto je vsechno, jenom ne symbol dokonalosti a spolehlivosti. Naprostej krap to byl! Jedinej kdo v te dobe umel mala spolehliva auta, byli japonci. Ty se ale k nam do evropy v te dobe nedostala...

+1/−6
doporučit
4.7.2017 12:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.