- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, proč se blbých 200km dálnice opravuje 10 let.
A proč už dávno nejsou dostavěné dálnice, které se už desítky let slibují, např. D3.
Se vším se dá souhlasit, v uzavírkách by mělo být automaticky měření. Hlavně je třeba zrychlit opravy, ale to min. dopravy neumí.
Když projíždíme kolem „opravovaného“ úseku, kde je pusto a prázdno, tak viníkem určitě nejsou stavební firmy, ale výhradně investor. Ministerstvo dopravy přiznalo, že nedokáže (je neschopné) uzavřít smlouvy, které by stavbaře donutily pracovat na dvě směny. O třetí směně ani neuvažuje a vymlouvá se, že práci v noci nepovolí stavební úřady. To není pravda. Při opravě dálnic určitě nevzniká větší hluk, snad s výjimkou drcení starého povrchu, než při jejím běžném provozu.
Stát neumí investovat. Stavební technologie jsou známy, časová náročnost také, tak není důvod, aby investor stanovil minimální délku opravy plus mínus. U nás teď budou opravovat pitomé 2km rovné silnice 1. Třídy skoro 2 roky. Je tam 1 vjezd z vedlejší a žádný most nebo propustek. Kolony jsou tam každý den až několik km.
No jenže aby se pomaleji jezdilo ve výsledku rychleji by to museli dodržovat všichni. Jedu na dálnici v omezení předpisových 80 a jsem za d****a protože mě dost aut předjede. Jako je to lkepší než třeba před 3 lety ale stejně je dost těch co se tam musejí narvat a u zúžení do 1 pruhu to je marný. ZIP skoro nikdo nedodržuje
No hlavně že je D1 samé omezení kvůli práci na opravách pozemní komunikace, ale nějak není tu práci vidět.
Však to jsou probíhající technologické přestávky ne?
Takže, z videa 8 mám pocit, že nejlepší by bylo, kdyby se na dálnici jezdilo jen po jednom autě a až dojede do cíle, sjede z dálnice, může vyrazit další :-D
Ty uváděné kilometry, ztráta času apod., no, ono být to jen na těch 5 km, OK, ale kolik km je takto uzavřených letos? Tuším kolem 75 km, a to už dělá krásných 22 minut... :-(
Šedá je teorie, zelený je strom života. Jinými slovy, toliko situací na silnicích potkáš, že by tisíce instruktážních videí nestačilo.
The Simple Solution to Traffic:
ok.. z animace ve spodní části je krásně vidět, že provoz zpomaluje modrý pomalu jedoucí vůz..
zjednodušeně řečeno... omezení na 80 a jedou tam 60 a někdy i méně.. proto se předjíždí a pak "dohání".. je to velkej problém udělat jako v německu? tzn dát tam betonové zábrany a nechat 2 pruhy normálně na 130km/h ?
Zajimalo by me, proc je v tech zuzenich snizena rychlost na 80, kdyz na stejne sirokych rychlostnich silnicich lze uplne v pohode jet 110, zvlaste za slabsiho provozu.
O ochranu silnicaru jit nemuze, zadni tam nejsou.
Rychlostní silnice mají šířku pruhů 3 a 2,2 metru? Povídej, přeháněj.
Mě by třeba zajímalo, proč se poslední dobou rozmáhá takový nešvar umisťovat řádově stovky metrů před zúžení bílo-červené patníky s rozestupem cca 10metrů, celé staveniště takto opatníkovat a za staveništěm zase nechat zúžení několik stovek metrů...
Skoro mám i dojem, že ta zlodějská sebranka teď nemá jiný způsob, jak podojit, tak nakoupili patníky a pronajímají je.
To je novina pro české řidiče, pořád neumí tím staveništěm dálnic dobře projíždět.
Za začátku: Aby si řidiči začali uvědomovat, že bude zúžení a stačili se na to psychicky připravit, některým to trvá déle..
Na konci: A když zúžení skončí, tak aby ihned nezačalo předjíždění a honička, kdo dříve rozjede auto na 130 či více.