Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V61l51a19d75i97m34í53r 84R28e75t57t95i31n58g33e61r 5975516595655

K čemu bude autonomní řízení? Já na řízení zbožnuji svobodu jet kam chci a kdy chci, jinak můžu vlézt do autobusu a do vlaku, které mně rovněž odvezou do místa určení a zase odjedou.

+3/0
doporučit
8.7.2017 11:10

P84e45t19r 78B15á40č48a 8335926195905

A proč když o to nikdo normální nestojí?

+1/−1
doporučit
8.7.2017 22:37

J26i95ř22í 75T12i37n16t25ě42r47a 6630549923730

Vážení,

nic nového "pod sluncem". Obdobný systém byl vyvinut před léty brněnským Vojenským výzkumným ústavem a výrobou byl pověřen VOP Šenov, který jej nabízel na letošním IDETu pod označením: UGV Taros 6x6.

0/−1
doporučit
8.7.2017 20:50

A17n62t61o82n31í56n 41S13e46b24e67r42a 7283588120219

Uz se tesim. Pro cecha super. Hned rano se ozeru, pak.poslu auto s rodinou kam bude treba. V aute budu mit minibar. Whisky, slivka, pivo. No parada. Kdyz bude nehoda, tak to nebude moje chyba. Za prejete dite mne nezavrou. Co vic si prat. Na ty debilni zakony v cesku je autonomni auto vyhra. Protoze tady vas zabasnou i za chodce srazeneho mimo prechod. A pritom vul je ten chodec a ne vy....

0/−1
doporučit
8.7.2017 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.