Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K69a74r45e81l 14M66a67z20a66č 3427563456769

Tím je řečeno naprosto vše:

Pobídky měly zlepšit vzduch ve městě, v němž se však více než 50 % veškeré elektrické energie získává z uhlí.

Současná koncepce elktromiblů a infrastktury kolem nich je nesmyslná a nemá nic s ekologií společného.

+31/−3
doporučit
3.7.2017 0:49

J69o71s14e55f 52Š66o35l22t39e95s 8624668390833

Je snad jasné, že když zrušíte nějakou výhodu k nějakému datu, že se po tom datu nic nějakou dobu neprodá, protože člověk by musel být padlý na hlavu, aby si to neobjednal o měsíc dřív za cenu o 80 % nižší. Tohle o elektromobilitě neříká vůbec nic. A dodal bych, že je velký rozdíl, jestli něco vypouští emise přímo ve městě nebo za městem s kvalitním odsířením a filtrováním.

+13/0
doporučit
3.7.2017 12:43

P85a76v14e44l 26O89b61d71r91ž42á21l50e76k 6806224448462

Pokus dobrý, ale technologie pořád nejsou tak daleko, aby byla třeba jen šance na obzoru, že se v dohledné době podaří vyrobit elektromobil s užitnými vlastnostmi Fabie za cenu Fabie (případně možno dosadit jakékoliv jiné masově vyráběné klasické auto).

Tesla se snaží to vyřešit tím, že vývoj zasponzorují zazobanci, kteří na to mají, ale obávám se, že jí dojde dech (a peníze) dřív, než se dostane k cíli.

+18/−2
doporučit
3.7.2017 1:02

R39o22b85e79r75t 39M88a85t98u49l10a 8397899596155

To Musk nebude moc nadšený, ještě pár států zruší dotace a může vyhlásit bankrot;-D

+23/−4
doporučit
3.7.2017 0:17

V10a31c50l30a15v 69M64e12d65e29k 5931332425175

Podpora elektromobilů by měla smysl u malých aut do města. Aby státy "dotovaly" prodej Tesly za 100.000€ je fakt úchylárna. Kdo na Teslu má, má i na daň.

+12/−1
doporučit
3.7.2017 9:29

P30e95t98r 52S25p86á37l49e97n86k36a 2133142355397

Typické. Stejně jako větrné elektrárny se prostě elektromobily nevyplatí, nejsou-li mohutně dotovány.

+14/−3
doporučit
3.7.2017 6:46

M56i70r70e90k 90T45u16r26e19č77e26k 4453882520712

No vida, jak ten kapitalizmus nádherne funguje! bohati se sponzoruji, subsiduji, zvyhodnuji na ukor chudych...

+7/0
doporučit
3.7.2017 5:45

P43a89v42e82l 62V72o89d91i72č77k95a 4263254897580

Wow, masivní zpráva, v honkonkgu se nenajde jedinej dement co by v dubnu koupil auto který mohl v březnu dostat bez daně ;-D;-D;-D

+4/0
doporučit
3.7.2017 10:35

L98u93k21á73š 83K86m16e33n38t 5139597204100

Pokud se to bude nebude schopné prosadit bez dotací samo v rámci trhu, pak to nemá smysl. Prostě bude třeba ještě počkat, protože stávající baterie stejně nelze využívat v masovějším měřítku. Už teď se objevuje problém s nedostatkem kobaltu. Tedy ukazuje se, že aktuální představa elektromotor plus velká baterie není při současných technologiích příliš reálná. Dotace by pouze současný stav zabetonovaly a to by nebylo pro další vývoj pozitivní.

Je třeba aby probíhal vývoj řešení, které obejde současná omezení a nabídce lepší cenu ve srovnání s vozem na fosilní paliva. V tomto směru se mu zatím podstatně víc líbí hybridy. Ono už jen to nabíjení. Ono z pohledu majitele rodinného domu to nevypadá špatně. Ale vemte si, kolik aut parkuje na sídlištích. Na sídlištích, kde je pomalu problém udržovat chodníky a asfalt na silnici v provozschopném stavu. Představa, že tam někdo buduje nabíjecí stanice je dost zcestná. A pár míst s nabíječkami po městě do nezachrání, pokud u nich budete stát půl hodiny, než se to nabije nebo tak dvě hodiny, než se nabijou čtyři auta ve frontě před vámi. Ono i na benzínkách se občas dělají fronty u stojanů a to vám natankování zabere i se zaplacením a záchodem ani ne 5 minut.

+4/−1
doporučit
3.7.2017 9:21
Foto

M52i41c92h59a64l 14N73a39j24m43a66n 7779743536750

Elektromobily by měli řešit situaci ve městech a proto by měly být podporovány malé a a jednoduché elektroauta. U Tesly, která je cenově na úrovni 100 tis. EUR je jakákoli podpora nesmysl. Navíc ty malá auta musejí dávat i ekonomický smysl.....

+3/0
doporučit
3.7.2017 10:06
Foto

P17e32t97r 14P42r57o81c29h42á51z82k78a 3422396302784

Bez dotací je elektromobil neprodejný a bez dotací nikdy nevznikne ani infrastruktura, která zajistí jeho provoz. Navíc je to slepá cesta. Tedy v provedení elektromotor, baterie. Budoucnost je někde jinde. Možná palivové články. Možná mikro reaktory. Kdoví. Dotace vývoj spíše brzdí než mu pomáhají a také ničí konkurenční prostředí.

+4/−4
doporučit
3.7.2017 7:31

J79a20n 89V20á79c32l73a53v60í83k 3162976731189

Nejsem tak docela fanda elektromobilů, ale zrovna u podobně bohatých a hustě obydlených měst bych čekal, že bude ze strany úřadů snaha podporovat tenhle druh aut kvůli ovzduší.

+6/−9
doporučit
3.7.2017 0:46

T51o93m76á16š 82K81u62c40h44a77ř 3977931178791

Chtě nechtě se hlavně bude muset něco udělat s tím, že pro přepravu našich zadků do práce je současně přepravováno 1,5 tuny železa. Ta spotřeba energie i potřeba a amortizace drahého krámu, to prostě nedává smysl.

+2/−2
doporučit
3.7.2017 8:32

J79i50ř61í 29D39v67o59ř14á93k 2594151288

Jako proti všem ostytním alternativním pohonům automobilů zasáhla obrovská a silná naftová loby.Brzdí již mnoho let vývoj jiných zdrojů.Stačí jen kontrolovat dotace a granty což se daří už léta.Neprojde nic tomu věřte je to velká a mocná síla.

+1/−3
doporučit
3.7.2017 5:10

P73e34t16r 25Š97t49ě95p90á95n11e70k 1933367349392

Tesla stejně nestíhá vyrábět.

+1/−4
doporučit
3.7.2017 0:41

D84a12v20i40d 39R69y54c23h91e34t12s13k23ý 9136321300510

Je to o bateriích, vše ostatní je vyvinuto a připraveno. Pokud ale máte baterie na úrovni 0,1 a potřebujete aspoň 1, začínat elektromobily stavět masově je blbost a tunel.

0/−3
doporučit
3.7.2017 10:38

H10o67n83z23a 43F53á80t96o32r 2229535554210

Krásný příklad, jak jsou nesmyslné různé ekopodpory v této oblasti. Kdyby nebyly, tak si takové auto koupí leda blázen.

0/−2
doporučit
3.7.2017 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.