- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně těmhle typům moc nefandím, ale vypadá lépe než Kodiac. Do městského provozu asi zbytečně velké auto.Každopádně si počkám na plně elektrickou Škodovku :)
Božínku, tolik odborníků na škodovky, mohli poradit, škoda, že se jich nikdo neptal.
záleží na "strategii" výrobce.
pokud je v základu opravná sada s kompresorem (nebo dojezdové kolo) tak, ano pak bývá i možnost si připlatit za plnohodnotnou rezervu ....
Bomba. Rádoby tereňák na nízkoprofilových gumách s 1.0 tříválcem. Ale když to lidi koupí, že...
Hold škoda umí. Prodat tebou popsaný auto a za tu cenu, to musíš mít fištrón.
1.0 tříválec je na takové auto zbytečně silný. Stačil by půllitr dvouválec, kdyby snížili cenu alespoň na půl mega.
Tříválec 1.0? Já si počkám na pětistovku dvouválec
A kolik by to podle vás mělo stát, když i nejmenší slušná autíčka s pořádnou výbavou stojí okolo 350k ?
Příšerné auto od příšerné, arogantní a cynické firmy. Proboha kdo si tohle za ty peníze kupuje?
koukám, že ty o Škodovce mluvíš jak o babě co ti nedala i když ses tolik snažil....soucítím s tebou.
nevím kde jste vzali ty ceny, ale NEJLEVNĚJŠÍ karoq v holoto výbavě stoji 530.000,- tříválec 1.0 halus kdo si to proboha koupí?
To je ale prostřední výbava, nejlevnější Active zatím nebude vyráběna, protože by to opradvu nestíhali.