Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V70í19t 49K49o24u11b69a 6626270764198

Nemám možnost nabíjet doma ani v práci, v momentě, kdy mne bude vláda nutit koupit něco na elektřinu, tak mne vlastně odsoudí k nemožnosti to používat, tudíž si to určitě nekoupím. Nějaké hybridní uspořádání, je jen nesmyslné prodražení vozidla kvůli velmi špatně měřitelné úspoře paliva. Prostě, dokud nebude uzákoněn jediný typ baterie, kterou Vám někde u pumpy do 2 minut vymění za plně nabitou a budete moci pokračovat v jízdě je to hromadně nepoužitelné.

Pokud nabíjení trvá cca 15minut (a to si fandíme), pak to je cca 10x déle než nyní tankování. Pak by za předpokladu všech vozidel na elektřinu musely být všechny čerpací stanice cca 10x větší.

Nechápu současnou masáž na idnesu, kdy téměř denně čteme články jak je budoucnost elektroaut ohromná a neodvratná, přitom běžný lid má k tomu spíše odpor.

+10/−1
doporučit
5.7.2017 22:45

P70e50t94r 13P18a72c13k65a 4539859845651

Budeme se muset poohlédnout po jiné oblíbené značce.

+10/−1
doporučit
5.7.2017 18:33

K40a49r37e44l 11N49o69v95o44t97n36y 4797374312762

No je to rozdíl jet do Poreče benzínem cca 12 hodin, nebo elektrikou dva dny ! Pokud to nebude mít dosah cca 1000 km tak to má šanci jen u fandů či zelených !

+15/−4
doporučit
5.7.2017 18:59

P97e41t62r 38M95i94c53h37a82l 2130314151322

Tak Volvo si škrtám ...

+14/−4
doporučit
5.7.2017 21:02

M90i95c39h87a85e53l 18K98o86n65e67č22n57ý 6802733729249

No pokud odejdou akumulátory jako u vrtačky, vysavače nebo elektrokola každý dva roky, tak to bude fakt ekonomický a ekologický. :-/

+10/−2
doporučit
5.7.2017 23:35

K24a75m86i94l 14D33o90l56e87z69e86l 6222546404782

Volvo za 2 roky zkrachuje. Skoda, mel jsem tuto znacku rad

+11/−4
doporučit
5.7.2017 22:02

J44o46s15e47f 67N47o93v83á22k 2762209743939

Bez ironie říkám, že jsem zvědavý na rozšíření elektroaut ve větším měřítku. Jak se s tím popere rozvodná síť, výroba elektřiny, hromadné dobíjení v praxi a v neposlední řadě výroba, dovoz a likvidace baterií. Benzínové hybridy, co si zásobují vlastní podpůrný elektromotůrek např. rekuperací si dovedu živě představit. Cokoli "do zásuvky moc ne". Ne takhle brzo. Byť na severu Švédska jistě mají všude na parkovištích zásuvky už teď, kvůli předehřívání v zimě.

+7/−1
doporučit
5.7.2017 19:21

J25o48s24e78f 63V67a88l55a 9270363853713

ono se najde dost jinych automobilek, ktere nabidnou spalovaci motory radove tak jeste za 30 let. Ale je od Volva hezke, ze dopredu avizuje prechod vyroby na auta pro deti a pro nedospelou mladez. Paradoxne ve mestech nebude infraskruktura pro elektromobilitu ani v r. 2030 a elektricky proud pro ni taky ne. Vyhodozu bude mit domecek 20 km do centra mesta a dojizdet denne tech 2x20 km. Pro jine ucely nema elektromobilita zadny smysl, dokud neni alespon predstava odkud ten proud brat. JE nikdo nechce, ted se jeste budou odstavovat elektrarny na fosilni paliva a fotovoltaika dela proud jenom okolo poledne ........

+8/−2
doporučit
5.7.2017 18:15

V48l40a96d82i30m86í42r 35R87e77t20t74i36n14g75e29r 5905746285935

Nejsem konzervativní, novinky vítám a hned kupuji,ale elektromobilitu fakt nechápu. Vždyt to není jen o dojezdu,ale svítím, větrám,topím, stírám, poslouchám rádio, nakládám předměty, lidi nebo obojí, jedu s přívěsem či karavanem a jezdím i za hlubokého mrazu. Za těchto podmínek elektromobil ujede tak kilometr.

+9/−6
doporučit
5.7.2017 18:22

A58n95t40o49n55í18n 57S85e51b33e26r20a 7283748280169

Tak to znamena jedine. Uz tak cenove nedostupne Volvo bude v zakladu jeste drazsi.....

+4/0
doporučit
6.7.2017 6:23

I96r10e91n89a 77N49e15č47a37s48o52v59á 9909683637529

Technologie spalovacího motoru je mrtvá a nemá se kam posouvat.Jsem zvědavá jak se elektroauta vyvinou během 10 let ,bezemisním autům fandím.

Ale myslím že i za 100 let bude nejkrásnější cestování v sedle jízdního kola..

+9/−8
doporučit
5.7.2017 18:22

P17e91t23r 51B98á56č36a 8225386555825

Kdo chce tam ..

+3/0
doporučit
7.7.2017 8:23

J64a60k98u56b 60S85e69k32e90r82a 6376260196895

Svedove maji stesti, ze tam maji celorocbe teplo, tak se jejich auticka na baterky nebudou rychle vybijet :P

+4/−3
doporučit
5.7.2017 21:01

P92a21v17e64l 97N93o81v68á73k 2125367612752

Konečně má někdo "koule" a řekl, jak a co bude, žádné kompromisy a čekání na jiné. Super!

+6/−8
doporučit
5.7.2017 17:53

Z17d49e72n78ě60k 31H65a50n85z38l 1911906732314

Dobře jim tak Číňanům

+2/0
doporučit
5.7.2017 19:13
Foto

M46i72c69h79a75l 13B61r15e44š29k57o40v61e10c 4941858954306

Mám rád uklidňující zvuk svého pětiválcového traktoru s tichounce ševelícím turbem - vyměnil bych to tak za vodíkový pohon, ale nějaké baterky nebo hybrid pro mě nejsou ten pravý step ahead.

+3/−3
doporučit
6.7.2017 8:28

M98i19c61h81a27l 13K76u93d52l49á17č82e25k 9721344724

Doufám že to budou kvalitní čínské baterie.....

+2/−1
doporučit
5.7.2017 18:11

J45a95k14u32b 59B57r24i11n14e53r 6317302692641

Good luck:D

+2/−2
doporučit
5.7.2017 18:51

L54a98d41i71s91l63a68v 64K55a65l12o80u59s 7215976611140

Ajaj, ropákům zvoní hrana.

+2/−3
doporučit
5.7.2017 21:17

J83a15k87u64b 98F81e73i69f50a93r 7609769726819

Po Volvu jsem nikdy netoužil a teď je definitivně jasné, že si ko nikdy nekoupím.

+1/0
doporučit
7.7.2017 16:33

I55v34a87n 93B18u51b53l79a 3692135795494

Předpokládám, že to také bude na tužkové baterky, jako ten Muskův zázrak.

0/−1
doporučit
5.7.2017 21:53

V48á29c78l96a12v 12P52o49l46á25k 1805102550270

Doufám, že sběrné suroviny budou slušně platit za baterie, aby nám jisté etnikum

nevymřelo. Mědi tam bude také dost.

0/−3
doporučit
6.7.2017 9:22

P67a11v51e69l 17V86a81n83ě56č56e71k 4274893201591

Nezáleží na zákaznících, záleží na infrastruktuře !

0/−2
doporučit
5.7.2017 23:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.