Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M56a14r94e50k 12J61a55n60e34č48k59a 1917786223131

Za 23 let tam budou spíše jezdit na velbloudech a povozy tahat zvířectvo, popřípadě lidská síla původního obyvatele Francie :-P

+75/−3
doporučit
7.7.2017 12:32

M60a18r72e73k 11M11a44l30ý 1492328971830

Datum je docela vzdálené, takže to vypadá, že je to jenom takový "výkřik", aby se neřeklo, že ministr nic nedělá :-)

+42/0
doporučit
7.7.2017 12:38

D11e50n70i45s 32H42u51m39l 4802615775316

Budovatelske blaboly ve stylu nasich komunistu v padesatych letech.

+34/0
doporučit
7.7.2017 17:06
Foto

R35u63d86o13l57f 56P72o31l95a41n52e12c33k46ý 3923694553695

ABC, 1960

Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu v Sovětském svazu i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru.

To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd. To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby.

Vždyť za deset let předstihne SSSR Spojené státy americké dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný. Je krásné žít v takovém světě! V prvé větě naší poznámky jsme vlastně napsali chybu. Přečti si tu větu znovu, milý Vláďo, Květo, Přemku, i vy ostatní. Našel jsi nesprávnost? Budeš se do nového světa teprve probouzet? Jistě znáš odpověď: Všichni se musíme přičinit! Učit se a pracovat. I mimo školu ve svých pionýrských oddílech, v kroužcích i ve speciálních kolektivech.

Pus�te se všichni do technické a přírodovědecké činnosti, nebojte se usilovné práce nad funkčními modely, zamilujte si pěstitelskou či chovatelskou práci v pionýrských zemědělských hospodářstvích. Velkolepá budova světa - komunistická společnost - potřebuje všestranně připravené lidi, vládnoucí elektřině, jaderné energii, složitým mechanismům, chemickým látkám, přírodě na Zemi i v kosmickém prostoru.

Komunismus potřebuje lidi odvážné, čestné, muže a ženy, kteří umějí žít v kolektivu a pro kolektiv.

+32/0
doporučit
7.7.2017 18:04
Foto

M73i10c79h63a71l 58N82a76j23m68a46n 7699733796560

Tak elektromobily (a částečně i hybridy) nejsou schopné se prosadit samy, protože jsou pro spotřebitele značně omezující (cena, jízdní dosah.....). Tak je bude prosazovat za každou cenu - když nepomáhají úlevy a dotace ,tak prostě klasická auta zakážeme/omezíme a to by bylo, aby prodej elektromobilů nevzrostl!

+42/−2
doporučit
7.7.2017 12:35

M94i51l74a47n 56Z26e90l74e34n62k15a 1196284438989

To zvládnou. V té době bude už jezdit většina mužů na velbloudech a ženy auta potřebovat nebudou, protože budou v domácnosti a nebudou muset nikam dojíždět.

+28/0
doporučit
7.7.2017 14:38

P94a58v68e34l 91P13o31s55p98í25š54i74l 7790592618598

To je jasny, tou dobou tam budou jezdit uz jen na velbloudech ;-D

+27/−1
doporučit
7.7.2017 16:23

B71r78o31n76i51s51l93a18v 22H57a18k14e38n 2198535736586

proti aktualni EU garniture jsou bolsevici s jejich petiletkami uplni ekonomicti geniove... ;-D minule 2030 a 2050, tak ted vyplnili fr. soudruzi mezeru...

+19/0
doporučit
7.7.2017 14:42

K79r69y50š21t14o54f 63M91a30l29o47c41h 2705264948737

Za 1) hybridní pohon u aut je kombinace nejčastěji elektromotoru a klasického spalovacího motoru. Takže po r. 2040 by neměly být v prodeji ani tyto vozy

Za 2) pokud to chce žabožrout zvládnout a k tomu zavřít čtvrtinu elektráren, už včera měl postavit x "zelených" elektráren, aby na ty miliony elektrokolek měli síť.

Za 3) elektrokolky jsou pitomost. Technologie zatím není dostatečná na to, aby nahradila všechny auta a moc bych za to nedal, že elektropohon bude nahrazen jiným pohonem, který bude použitelnější a za 4) nebyla by zmínka o tom, čím chtějí nahradit těžkou nákladní dopravu? Moc alternativ nemají...

+23/−2
doporučit
7.7.2017 11:53

R54i47c49h21a31r53d 16V73a26c79e55k 5231518702158

Netušil jsem, že v rámci spojování rodin připluje tolik velbloudů.

+16/0
doporučit
7.7.2017 16:05

V11l10a30d79i90m18í59r 73K75r22á59l 4303746700792

No uvidíme kdo přežije rok 2040, jestli Francie nebo spalovací motor v autě.

+15/0
doporučit
7.7.2017 17:04

I85v90o 18T63e18s97a36ř 3191678472964

V roce 2040 už budou ve Francii možná jezdit akorát tak velbloudi.

+17/−1
doporučit
7.7.2017 15:56

A14l39i38c83e 45J17a77n75á35k69o26v74á 4938185454869

Toto je evidentní doklad toho, že zde nejde o přirozený vývoj a technologický pokrok, pokud se na to jde takhle a celý ten humbuk okolo dieselů je uměle vytvořená maxibublina. Jen těch článů podporujících auta na nepraktické baterie, útoků proti dieselům, zveličování přínosu DPG filtrů, bohužel někteří na to skočí.

+21/−3
doporučit
7.7.2017 12:43

V75l44k 19J93a85r98o55s98l69a31v 8433162

Neměli by plánovat nic tak dlouho dopředu, v roce 2040 už pravděpodobně ani žádná

Francie nebude, už dnes to v Paříži vypadá jak v Africe a co teprve za 23 let ;-)

+22/−4
doporučit
7.7.2017 16:10

J96i12ř73í 21K22u53n21e55š 4430470385230

2040? To je zhruba za dvacet let, to jsem v klidu. Dvacet let je prognostická konstanta už od mého dávného dětství. Za dvacet let měla být zvládnuta řízená jaderná fúze, za dvacet let měla dojít ropa, za dvacet let měli lidé letět na Mars...

+12/0
doporučit
7.7.2017 19:31

L23e95o93p54o25l73d 42P69r98o62k48e42š 8339384137

V roce 2040 bude ve Francii hlavním dopravním prostředkem velbloud .

+12/0
doporučit
7.7.2017 18:30

P28a40v82e83l 75P84l44z69á38k 3661523628812

Možná by si komunističtí frantíci měli místo velkohubých plánů spíš vyhrnout rukávy, přestat stávkovat a začít makat.

+12/0
doporučit
7.7.2017 16:13

M64i34c41h41a95l 79Z79e71l12e60n54k53a 3565104459961

Na potápějící se lodi řeší snídaňovou nabídku na příští den.

+11/0
doporučit
7.7.2017 19:35

J49i34r77k87a 24H17o37n13c64ů 2534464371618

Oni vám to šejkové vysvětlí...

+11/0
doporučit
7.7.2017 16:42

D33a25n58i31e79l 87K43r38o17n11e36r 7574324556377

Heh...v roce 2040 uz nebude zadna Francie

+13/−1
doporučit
7.7.2017 15:59

P31e39t32r 37B43r33o40ž 8272274846924

Francie bude mít v roce 2040 úplně jiné starosti, než zakazování aut na benzín...

+10/0
doporučit
7.7.2017 21:07

J49a26r14o38m41i36r 42H44o50b37l38i94k 1345307575

Fajn, chce to dokázat zákazy a regulacemi. Tak to je blbost. Kdyby to měl podložené ekonomickou výhodností, tak bych článku i věřil, ale dokud bude elektrovozítko stát víc než klasický automobil a dojezd bude mít třetinový (resp. poloviční při drsném snížení komfortu) a tankování bude trvat 20tinásobně déle, tak tedy sorry jako.

Další - kolik energie je ukryto v naftě a benzinu, který se denně ve Francii prodá. Dokáže francouzká energetika odpovídající množství elektrické energie denně vyrobit navíc? Ze sluníčka a větru? Velký smích.

+12/−1
doporučit
7.7.2017 11:51

T62o21m27á76š 61L66i84s81k74a 6420239244984

Trochu faktu pro pomatence , kteří tvrdí, že autíčko na baterky je nějaký pokrok a hlavně informace proč to je nesmysl.

Auto na baterky zde bylo o 50let dříve než auto na naftu nebo benzín, přesněji v roce 1835 . Jinak řečeno je to technologie století páry, kterou pokrokově nahradil spalovací motor. Kupodivu nic z toho co způsobilo neúspěch autíčka na baterky se nezměnilo.

Příčinou neúspěchu je neschopnost levně a efektivně skladovat elektrickou energii a fakt, že elektřina se nikde na planetě nedá vytěžit a její výroba je energeticky náročná.

Problém je ovšem někde jinde, ne nebojte nezačnu zde opakovat známá fakta o neexistenci kvalitní baterie ani surovin na její výrobu, to zde bylo již 100x řečeno a kdo chtěl pochopit pochopil.

Je zde totiž podstatně větší problém, i když neustále slýcháváte jak dojde ropa tak je zde surovina ,která rozhodně dojde dříve než dojde ropa. a to měď. Ropa má jednu výhodu je to kapalina a tak se dá vrtem těžit třeba ze dna oceánu protože vám trubkou vyteče , dalším výhodou je fakt, že ropa se těží zhruba 10x kratší čas než měď. Současné světové zásoby mědi na této planetě stačí na 50 let při současné spotřebě v které rozhodně nepočítá s auty na elektřinu. V maličkém ČR je tuším skoro 5M osobáků. o pokud by byly na elektřinu tak v každém bude navíc cca 50kg mědi to dělá 250 tisíc tun mědi navíc jen pro pídi ČR pro francii cca 6x tolik, pro Evropu .... Pokud by jste začali tuto měď požadovat znamenalo by to násobný nárůst ceny mědi, z současných cca 14000Kc /tuna na mnohonásobek

Tohle je, ale jen měd v aute. Problém celého elektor auto nesmyslu je, že nikde není elektřina na jejich nabíjení, nikde není přenosová soustava kterou by se elektřina z neexistující elektrárny přenesla k té baterii . To jsou další tisíce tun mědi na transformátory, na dráty atd.

Podstatné je také, že nikde nejsou ani elektrárny a vlastně ani palivo pro ně. Jen v maličkém ČR by byly potřeba 3 až 5 nových Temelínů.

+9/0
doporučit
7.7.2017 18:44

J27i10ř84í 40P14r93a94ž92á21k 9120712931312

Tou dobou už tam budou jezdit na velbloudech a oslech.

+11/−2
doporučit
7.7.2017 16:08

J88a20r86o93s11l36a12v 23B75e76n15d98a 3170406821413

To je každýmu u pr... Další článek, ze kterého penim, roste mi tlak.. Kdyby raději řešili problémy cmoudu co se sem valej na nafukovacích člunech. Nebo to, proč se dnešní ozbrojený složky boji proti smazkam a dememtum zasáhnout, brutálně tak, jak si zaslouží... Jen si tak vesele protestují, zapaluji auta. Nejlepe samo hori ty nejdražší. Svět jde do kopru, ale my si budeme bezvyznamne řešit, že už nám běžná paliva nejsou dost dobrá.

+7/0
doporučit
7.7.2017 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.