Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

S95t78a65n49i68s60l12a17v 87K17r83e87j63c41a51r 6877496683354

Je obdivuhodné, že v době padesátých let, v době politických procesů a nástupu komunistů k moci a budování socialismu, mohlo něco podobného vzniknout. Viděl jsem kdysi závod "old time" automobilových závodáků v rámci Ceny Prachovských skal v Jičíně. A bylo to něco neskutečného, bohužel pouze jediný rok, více nikdy. Na městském závodním okruhu. - Pokud pominu dnešní "závodníky" ve městech a vesnicích za běžného provozu.

0/0
doporučit
9.7.2017 8:28

P81e61t65r 19D75o73h22n72a50l 6682659935449

Tak se stavte ten příští víkend do toho Brna. Jede se na výstavišti, to je v podstatě městský okruh.

Jinak začátek padesátých let ještě těžil z obrovské technické vyspělosti před válkou. Tyhle tatry jsou přesně ten případ.

+10/0
doporučit
9.7.2017 11:41

M54a50r17t66i88n 34C76e95r30n31y 2638542328183

Na prirodnich okruzich dnes jezdi hlavne motorky. Jak soucasne, tak veterani. Ja jako Plzenak kazdy rok navstevuju Nepomucky trojuhelnik a je to pastva pro oci. Jinak jak pise pan Dohnal. Tyto formule jsou jeste pozustatkem toho co tady bylo vybudovano pred valkou. Dalsi vyvoj se zastavil s nastupem komunisticke strany a planovaneho hospodarstvi, kdy vyvoj nebyl temer treba. Kdyz mely fabriky po revoluci necim konkurovat ve vyspelem svete, nebylo cim. Kdyby do Skodovky nevstoupil zahranicni investor a nenalil sem sileny penize, dneska uz by jako dalsi obrovske mnozstvi fabrik neexistovala a nebo by byla na okraji zajmu. Jedine co snad prezilo konkurenci bylo extremni tezke strojirenstvi v Plzenske skodovce nebot slo o obor tak malo rozsireny, ze prezil i automatizaci strojirenstvi a i dnes dodava unikatni klikove hridele do lodnich motoru.

+1/0
doporučit
9.7.2017 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.