Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K29a22r82e32l 67L37a16n97g26r 2972867840378

Autor článku asi nepochopil co znamená sériová výroba.... Všechny vozy jsou stejné, jen dovybavené dle přání zákazníka. A i kdyby dělali jeden kus denně jde o sériový výrobek. Mimochodem letadlové motory se také dělají ručně a v pár kusech denně a jsou to sériové výrobky.

+8/0
doporučit
10.7.2017 20:57

P95e56t39r 31B12á12č68a 8755306445715

Boze to jsou tak nechutne skaredy auta.

+4/0
doporučit
10.7.2017 21:19

V20l91a47d40i28s83l57a97v 47N90o35h16e54j42l 7778677388411

jak mi jsou elektroauta proti srsti, tak ten vodik vypada slibne R^ ale doufam, ze benzin jeste par desitek let bude frcet, ten zvuk a vune se proste neda nahradit. ;-)

+4/−1
doporučit
10.7.2017 23:27

V33á36c94l70a27v 97V45a50n92ě84k 2843513728981

Třeba Kalifornie provozuje přes tři tisíce těchto Toyot a má rozsáhlou síť plnících stanic.

Pokud si toto auto koupíte dostanete s ním zadarmo vodík na tři roky dopředu, tedy nulové výdaje na PHM.

Kde jsme proti nim u nás?

+3/0
doporučit
11.7.2017 0:40

J76i20ř22í 75Z89ý75k78a 9429493881460

5eur za 1kg vodíku ... reálná spotřeba 1,2kg/100km, tj 6eur/100km, tj. 160Kč/100km, tj. asi jako auto se spotřebou 6L/100km.

Na první pohled zajímavé. Na druhý - servis bude extra drahý, je v tom li-ion baterka, která také nebude levná na výměnu, auto je drahé - srovnatelně velké a silné bude odhadem kolem 600t kč.

Nezajímavé.

+1/−1
doporučit
11.7.2017 12:36

M45a69r49e83k 88K34l43u40f43a 3968184754486

Ideální pohon, nesmrdí, nevypouští bordel do ovzduší a vyrábí pouze VODU, které je (a čím dál víc kvůli oteplování planety bude) nedostatek. Navíc tankujete srovnatelně rychle jako u vůz na fosilní palivo. Nad čím ještě špekulujete? Přestaňte vymýšlet elektrické a hybridní kraviny bez akceptovatelného dojezdu a investujte do vývoje laciné výroby vodíku a do rozšíření čerpacích stanic na tento pohon budoucnosti. Co se týče elektrického nesmyslu, baterie jsou těžké a mají omezenou životnost a navíc rozvodné sítě nejsou na dobíjení velkého množství aut ani náhodou konstruovány (počet zásuvek a kabelů na ulicích, napěťové špičky v exponovaných dobách ...).

+1/−1
doporučit
11.7.2017 12:22

M73i48r93e76k 89G72a23j95e28r 5361386439300

Take uz vas jima hruza jako me, kdyz ctu "v pražském Kongresovém centru diskutuje o tom, jak vodík ještě intenzivněji prosadi"? Mam strach, ze se jim muze na nejaky cas podarit tohle za nase penize prosadit. Jo kdyby donutili treba Mexiko, aby nam dodavali stlaceny vodikza petinu bezne ceny, tak to by byla jina.

0/−4
doporučit
10.7.2017 22:04

B12o76h61u61m90í85r 16E34l80i37á95š 1661148594502

auta mají jezdit na benzín a nějaký vodík nebo CNG..a nedej bože na na naftu.

0/−2
doporučit
11.7.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.