Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š23t50e96f11a90n 23F28r50i90č71a 7812978873106

Každý krok, který vede ke snížení emisí toxického mikroprachu do ovzduší je samozřejmě chvályhodný. Nicméně automobilky nepřicházejí se zlevněním filtrů z filantropických důvodů. Je to vynucený krok. Není totiž v jejich zájmu, aby se snížil zájem o ojetiny právě jejich značky, a v návaznosti i prodeje nových vozů. V neposlední řadě je zlevnění důkazem toho, že filtry byly předražené, pokud zde je tak velký prostor pro zlevnění.

+18/0
doporučit
12.7.2017 7:18

F52r83a19n25t95i57š34e91k 72D28o29h53n60a91l 9635473800524

Wow, fakt wow!

A teď vážně:

Kolik stojí taková zpráva na homepage?

Musím inzerovat celoročně jako škoda nebo stačí jednorázová platba?

+35/−5
doporučit
12.7.2017 0:03

M82i66l97a11n 13R44a73k53u22š78a15n 7634852393444

Nový filtr pro "nejlepší české auto" Hyundai za více jak sto tisíc. Konečně jsem to pochopil, oni si z nás, i v reklamě, dělají prču... (napsal bych to i sprostěji, ale to by mi přes iDNES robota nepřešlo...)

+32/−5
doporučit
12.7.2017 2:29

T72o81m78á62š 22J49a74n53í59r13e25k 8580177566299

No, nevim co s tim traktoristi nadelaji ..... no tak stal origo 20, univerzal 6-8 s katalyzatorem treba 10-12. To je hruza, kdyz vydrzi ctvrt milionu. Nebo si ho nechat za par tisic vycistit a repasovat, ikdyz za takove ceny novych, se to asi ani nevyplati. Nechapu, ze to nekdo dokaze vymontovat. Policajti by meli mit normalne mobilni meraky a namatkove je posilat znova na technickou (coz kupodivu muzou) nebo rovnou zakazat pokracovani v jizde. Vymontovat DPF je snad jeste vetsi zhovadilost nez si nechat od nejakeho franty z horni lhoty "proficipovat" motor ....

+38/−7
doporučit
12.7.2017 0:15

O49n86d37r18a 54P75r31o47c29h32a85z61k84a 4518236209151

Dobrá, velmi dobrá zpráva!! Škodě se očividně vyplatilo investovat do marketingu..

+15/0
doporučit
12.7.2017 0:11

P78a77v17e41l 60M31a32ř44í36k 3462580240754

At mi nikdo netvrdi, ze vyrobni hodnata onoho filtru je tak velika. Automobilky by filtry meli dodavat po dobu technicke zpusobilosti vozidla zdarma!

+27/−5
doporučit
12.7.2017 1:23

B77l90a41h84o40m10í76r 58S31k68o68u56p43ý 8707670218981

Skvělá zpráva!!! A když moderní diesely nejsou vhodné do měst, moderní benzíny s filtrem taky nebudou....

Už se přestaňte vozit po osobních autech!!! Mnohem větší trabl jsou přece auta nákladní, kamiony, stavební stroje, lodní doprava, diesel-elektrické lokomotivy.

Mají přece rapidně větší kilometrový náběh, diametrálně vyšší spotřebu a emise u některých strojů vůbec nikdo nehlídá!!!

Konec povyku pro nic = řešte opravdové problémy!!!

+10/0
doporučit
12.7.2017 10:21

J80a91n 23W80a19l69t34e20r 7119887757836

Pro někoho kdo platí nájem vydělá 17000 čistého a žije z ruky do huby je to stejně moc

+10/0
doporučit
12.7.2017 7:48

P89e61t87r 32P18a12v63l81a53t62a 7716170207941

No jo, jaké překvapení. Počítám, že ve výrobě to nového auta to nebude nákladově součástka za víc, jak 200 EUR...

+10/0
doporučit
12.7.2017 0:18

J42a78n 39V19a63c26h75o34u13s74e46k 5527928100

100 tisic za novy filtr pro Hyundai? jo to je fer cena...

+12/−1
doporučit
12.7.2017 8:39

R78o95m18a90n 74P94o48l24á15č83e35k 5596719775

Problém je v tom, že filtr se bude cpát i do benzinu, takže už si ani nevyberete...

+8/0
doporučit
12.7.2017 9:05
Foto

V51i82t 58C63h42a45l30u45p63a 5452817822206

Před cca 15 lety začla hysterie ohledně rostoucího CO2 v atmosféře, tak se začalo pracovat na tom za každou cenu co nejvíc snížit monožství vzniklých spalin z jednotky paliva. Výsledkem je, že řešíme nárust NOx, karcinogenních uhlovodíků a tuhých částic u přímovstřikových benzínů a nafťáků. Přitom CO2 je neškodný plyn, narozdíl od rakovinotvorných tuhých částic, uhlovodíků a NOx jsou také zdraví škodlivé....

Já tvrdím, že nejekologičtější motory dělají dnes Japonci a Korejci vysokoobjemové atmosféry s nepřímým vstřikem paliva - minimální škodlivé emise...

+8/0
doporučit
12.7.2017 8:38
Foto

V65i79t 40C43h16a24l67u48p77a 5462567482266

Všichni co se obáváte problémů s DPF a plánujete koupi ojetého auta, nejelegantnější řešení: Kupte si benzíňáka, v případě, že jezdíte víc, nejlépe předělaného na LPG. Budete řšit desetinu problémů a za menší peníz než u nějakého ojetého pochybného turbodiesla. A poku kupujete nové, tak zavčas benzíńáka taky, za rok budou mít DPF také.

+6/0
doporučit
12.7.2017 11:23

M23a37r56e60k 10J82a39n13e67č20k10a 1697196893221

Tohle pobavilo, protože ten, co je schopen si DPF filtr odstranit, nebo si jej nechat odstranit a je si vědom toho, že ten jeho krunkl mu bez toho filtru pojede a dokonce zvládne nějak ošulit i emise, tak už vidím, že i kdyby ten filtr stál do 1000kč, ho to přinutí jej vyměnit. Jediná metla na ně je, velmi tvrdé finanční tresty a odebírání TP při zjištění. A upřímně ta avizovaná cena po slevě od 13tkč, není na Škodovku, co chrlí přibližovadla, jako vystřelovací konfety zrovna žádná láce.

+8/−2
doporučit
12.7.2017 1:13

K26a77r56e67l 80V80a75c37h47u77t 9213542649903

Haló, lidi - Filtry pevných částic NÁM mají chránit zdraví před rizikem vzniku RAKOVINY. - To je alfa a omega jejich smyslu. - Haló, lidi, vzbuďte se a už to nepleťte. 8-o

CO2 je plyn a ten žádné mechanické filtry nezachytí a ani se o to nesnaží.

Objem CO2 lze snižovat v autech úplně jinými způsoby (elektromotory atp.)

+6/−1
doporučit
12.7.2017 9:10

M94a31r58e79k 13Š42t61e34f63a75n72s92k97ý 4498115826759

hlavně by měli slevnit ty jejich předražené křápy;-D

+17/−13
doporučit
12.7.2017 0:42

J35a43n 90N21o40v68á45k 6934614

Chcete si koupit dražší auto s menší výbavou?

NENÍ TO ŠKODA?

+10/−6
doporučit
12.7.2017 1:01

Z32d42e34n12ě30k 79M96á50č43a56l34a 1963265919720

Njn, benzín je prostě benzín. U mojí Mazdy6 se nemění ani rozvody. Prostě bezúdržbové auto. Potřebuju, aby auto sloužilo mně a ne já autu. Tak si ty diesely s DPF užijte.

+4/0
doporučit
12.7.2017 10:03

J24i93ř80í 42V46a88c64e95k 9788418276915

"Moderní diesely se zkrátka pro poskakování po městě nehodí."

Zato staré diseley byly do města jak dělané ;-D;-D;-D Já se z té lupy jedno posměju ;-D;-D;-D

+4/0
doporučit
12.7.2017 8:36

J41o57s69e29f 38K98a15r90f28í76k 7392785566110

Typický Čecháček:

Koupím si Diesel, protože to jezdí skoro zadarmo a tahá to pěkně wodspoda...

A pak když má dojít na servis, to je nářků to je breku, jak je to drahé a jak je to na kosočtverec. A honem vymýšlet, to očůrat a načerno si vymontovat nějaký vlastně nepotřebný díl a ještě být za hrdinu jak se všemy "korektní výraz":-P

+6/−3
doporučit
12.7.2017 8:27
Foto

S34t34a17n11i43s87l54a36v 24D61o36n28á11t 6293733727140

Nafta patří do kamen a na pole.

+5/−3
doporučit
12.7.2017 11:24

J73a30n 74S16m32e65j27k54a50l 6244668482

Ten strejda se špinavýma rukavicema ve videu je opravdu odborník na slovo vzatý, hlavně že se tváří jako mechanik od Fordu. Proboha, jak tomuto měření může někdo věřit :D

+3/0
doporučit
12.7.2017 10:26

T17o91m47a53s 91V61o49n43d51a23l 2259710670842

Auta u kterych to neni v poradku vyradit z provozu, majiteli tucnou pokutu, zabiji nas ostatni!

+3/−1
doporučit
12.7.2017 8:17

J65o55s17e34f 98K67a61r59f83í37k 7412435856270

Já to říkám pořád, že nafta patří do traktorů či velkých strojů...

Ale každý vidí jen cenu na pumpě a kolik ujede na nádrž.

Že se do dieselů musí cpát turba aby to vůbec jelo, v zimě to začně topit až skoro před cílem, nafta může zamrznout a že jsou s tím spojené další nemalé náklady už nikdo neřeší.

+5/−5
doporučit
12.7.2017 8:47

J24a63n 88M95a92l85ý 3792192222125

A nejmodernější přímovstrikove turbobenziny s GAP se na poskakování po městě hodit budou?  S vypálením filtru budou mít stejný problém. A ty současné bez GAP, což je většina, jsou na eko úrovni Rail dieselů EURO 3.

+4/−4
doporučit
12.7.2017 5:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.