Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L80u60k32á35š 66N75o91v60o24t24n73ý 6626597348468

Na dovolené jsem si půjčil nějakou pětistovku od Hondy. A jak jsem na tom už dlouho neseděl, tak jsem se zděsil jak moc to jede. A to měla snad 35 kW nebo tak něco. Nedovud si představit jet na něčem co má 141 kW. Dá se na tom vůbec nezabít či jet méně než stovkou? 8-o

0/0
doporučit
17.7.2017 14:25

D36a20v72i52d 76K77o22r62b47a81č37k16a 3249239324875

Principiálně to není dělané na to, abyste "jezdil méně, než stovkou." Je to superbike, takže z toho shodíte sériové kapoty, nahodíte lamináty, sundáte silniční gumy, nahodíte slicky, šoupnete do dodávky, vyložíte v paddocku a brousíte slidery na trati. A nadáváte, proč zaboha nedokážete jet Brno rychleji, než "00:02:xx.xxx"

+1/0
doporučit
17.7.2017 17:11

J48a59k98o38b 83F26o23r93m53a59n 7389439540

Veľa ľudí si to však bohužiaľ kupuje na bežné jazdenie a potom sa čuduje, prečo je to v mestskej premávke také citlivé na plyn a nezaradia v zápche vyššiu rýchlosť ako 2 (aj to som už prehnal).

0/0
doporučit
18.7.2017 19:39

J87a52k91o26b 52F63o94r57m30a11n 7379749450

No zabiť sa dá na tom ľahko :-) Všetko záleží na vodičovi. Ako ste správne poznamenali aj 35kW "jede až moc". CBR Fireblade a vôbec najnovšie motorky majú všetky kopec elektronických systémov, ktoré krotia trochu tie kone (ABS, trakčná kontrola, rôzne režimy jazdy atď). Ale všetko je to najmä v hlavách jazdcov.

0/0
doporučit
18.7.2017 19:38

B18o13h77u36m42i61l 84S39t56e48j64s80k86a97l 5763284631333

"Asistent pro podřazování umí střílet mezi kvalty pekelné meziplyny."

To fakt nevím co si pod tím představit...;-D

+1/0
doporučit
17.7.2017 13:14

D84a94v19i82d 85K78o85r23b85a56č52k39a 3559309114515

Autor se asi snaží říct, že pokud podřadíte bez spojky, elektronika příslušně "vrkne" plynem, aby nedošlo k nadměrnému brzdnému účinku motoru a hrozícímu zablokování zadního kola.

+1/0
doporučit
17.7.2017 17:16

D64a37v63i96d 20K72o61r67b89a74č73k62a 3289789104475

- O tom quickshifteru pro řazení směrem dolů jsem nevěděl, na 675R mám jen tradiční pro směr nahoru. A s překvapením jsem zjistil, že už je to u superbiků normálka (S1000RR, Panigale...)

- Vozit na "Blejdu" spolujezdce? Tak snad už nejsme na konci devadesátek, ne? ;-) Navíc, ať si říká kdo chce, co chce, stejně je to okruhovka, zbytek je balast. ;-)

0/0
doporučit
17.7.2017 10:58

M46i24r57e87k 31G32a55j34e95r 5851406839860

Motorkam sice nerozumim, ale kdyz si prelozim HSTC do cestiny, tak nedostanu " systém volitelné kontroly trakce ", protoze trakce se anglicky rekne traction a naopak torque znamena kroutici moment. A podle popisu, ktery je v clanku dost podrobny, jde opravdu o pocitacem rizeny kroutici moment a s prilnavosti pneumatik, tedy trakci, to nema nic spolecneho. Za vsechny ctenare ale za clanek dekuji, musel dat hodne prace.

0/0
doporučit
17.7.2017 3:01

R90a21d11a83n 76K34u25b60a72n58t 1213420909140

Že by se trakce řešila snížením kroutícího momentu?

0/0
doporučit
17.7.2017 9:28

R85a40d48a97n 37K67u30b17a98n94t 1143650349530

Honda Selectable Torque Control System

0/0
doporučit
17.7.2017 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.