- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na dovolené jsem si půjčil nějakou pětistovku od Hondy. A jak jsem na tom už dlouho neseděl, tak jsem se zděsil jak moc to jede. A to měla snad 35 kW nebo tak něco. Nedovud si představit jet na něčem co má 141 kW. Dá se na tom vůbec nezabít či jet méně než stovkou?
Principiálně to není dělané na to, abyste "jezdil méně, než stovkou." Je to superbike, takže z toho shodíte sériové kapoty, nahodíte lamináty, sundáte silniční gumy, nahodíte slicky, šoupnete do dodávky, vyložíte v paddocku a brousíte slidery na trati. A nadáváte, proč zaboha nedokážete jet Brno rychleji, než "00:02:xx.xxx"
"Asistent pro podřazování umí střílet mezi kvalty pekelné meziplyny."
To fakt nevím co si pod tím představit...
Autor se asi snaží říct, že pokud podřadíte bez spojky, elektronika příslušně "vrkne" plynem, aby nedošlo k nadměrnému brzdnému účinku motoru a hrozícímu zablokování zadního kola.
- O tom quickshifteru pro řazení směrem dolů jsem nevěděl, na 675R mám jen tradiční pro směr nahoru. A s překvapením jsem zjistil, že už je to u superbiků normálka (S1000RR, Panigale...)
- Vozit na "Blejdu" spolujezdce? Tak snad už nejsme na konci devadesátek, ne? Navíc, ať si říká kdo chce, co chce, stejně je to okruhovka, zbytek je balast.
Motorkam sice nerozumim, ale kdyz si prelozim HSTC do cestiny, tak nedostanu " systém volitelné kontroly trakce ", protoze trakce se anglicky rekne traction a naopak torque znamena kroutici moment. A podle popisu, ktery je v clanku dost podrobny, jde opravdu o pocitacem rizeny kroutici moment a s prilnavosti pneumatik, tedy trakci, to nema nic spolecneho. Za vsechny ctenare ale za clanek dekuji, musel dat hodne prace.
Že by se trakce řešila snížením kroutícího momentu?